náhledy
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Jen šest minut trvalo pilotovi vrtulníku DSA, než na vrcholu nestabilního svahu v Horním Žlebu naložil a přes svah přenesl ocelový nosník a u paty svahu ho bezpečně uložil do připravených patek.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES