Provoz byl od poloviny května veden vždy jen jedním tubusem, aby se druhý mohl opravovat. Ve dvě odpoledne byly otevřeny tubusy pro oba směry, přesměrování dopravy si ale vyžádalo uzavírku všech tunelů.
"Trvalo to asi třicet minut. Kolony, které se za tu dobu vytvořily, pak odjely během chvíle. Vzápětí ale pruh ve směru na Německo zablokovala nehoda, protože jednoho z řidičů v rychlém pruhu kolona zřejmě zaskočila a nedobrzdil za ní," řekl operační důstojník dálniční policie v Řehlovicích.
Úsek dálnice D8 od Ústí nad Labem k hranici s Německem je včetně tunelů Libouchec a Panenská v provozu od Vánoc 2006. Opravoval se proto, že ho Ředitelství silnic a dálnic reklamovalo u Metrostavu. Opravy byly původně plánované až do poloviny července.
"Stavbu jsme předali ve čtvrtek, chtěli jsme to stihnout, než začnou prázdniny. Byly to jen menší opravy typu vyvráceného obrubníku nebo přetěsnění dilatačních spár. Tunelům totiž končí záruka, tak je běžné, že se dílo ještě reklamuje, dokud to jde," poznamenal mluvčí Metrostavu František Polák.