„Nová hala slouží pro demontáž nákladních vagonů, tedy k oddělení podvozku a dvojkolí od rámu vozu s nástavbou. Díky tomu můžeme opravit každý komponent samostatně,“ řekl Martin Vošta, ředitel společnosti, která opravuje nákladní vagony pro zákazníky ze 13 zemí Evropy a loni dosáhla rekordní tržby 317 milionů korun.
Hala nahradila prostor, ve kterém firma čistila vozy od 60. let minulého století a v současné době zde pracuje deset lidí.
Hala není jedinou letošní investicí firmy. Vedle investic do technologií a budov plánuje společnost vyměnit velkou část původního osvětlení za LED zdroje nebo se chystá vybudovat pro zaměstnance nové sociální zázemí.
Chce také investovat do nové zkušebny brzd nákladních vagonů nebo do nových střech budov. Celkem se tyto investice vyšplhají na 20 milionů korun.
„Chtěli bychom ještě navýšit počet zaměstnanců zhruba na 300. Nabíráme především technické a výrobní dělníky. Mezi nimi převažují zámečníci a svářeči,“ dodal Vošta.
20. října 2017 |