náhledy
Vizuální umělec Richard Loskot (vlevo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (vlevo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (v kolečku) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (vpravo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (vpravo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (v kolečku) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (vpravo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (vlevo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (vpravo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (vlevo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (vpravo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (vpravo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Vizuální umělec Richard Loskot (vpravo) s předsedou spolku Činoherák Ústí Filipem Nuckollsem v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Předseda spolku Činoherák Ústí Filip Nuckolls v budově bývalého kina Hraničář, kterou dobrovolníci proměňují na kulturní dům s divadelním zázemím.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Budovu bývalého kina Hraničář proměňují dobrovolníci na kulturní dům s divadelním zázemím pro Činoherák Ústí.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Návrh na proměnu bývalého kina Hraničář v divadelní prostory počítá s vytrčením jeviště nad první sedačky, aby bylo uzpůsobené chystaným představením.
Autor: Richard Loskot a Tomáš Petermann
Návrh na proměnu bývalého kina Hraničář v divadelní prostory počítá s vytrčením jeviště nad první sedačky, aby bylo uzpůsobené chystaným představením.
Autor: Richard Loskot a Tomáš Petermann
Návrh na proměnu bývalého kina Hraničář v divadelní prostory počítá s vytrčením jeviště nad první sedačky, aby bylo uzpůsobené chystaným představením.
Autor: Richard Loskot a Tomáš Petermann
Návrh na proměnu bývalého kina Hraničář v divadelní prostory počítá s vytrčením jeviště nad první sedačky, aby bylo uzpůsobené chystaným představením.
Autor: Richard Loskot a Tomáš Petermann
Návrh na proměnu bývalého kina Hraničář v divadelní prostory počítá s vytrčením jeviště nad první sedačky, aby bylo uzpůsobené chystaným představením.
Autor: Richard Loskot a Tomáš Petermann