"Zub času zapracoval a dnes již málokdo z Ústečanů či obyvatel jiných měst ví, že například Schichtovo mýdlo s jelenem, likér Stará myslivecká či legendární gramodesky His Master´s Voice mají své kořeny právě u nás. Rozhodli jsme se tedy měsíc duben věnovat propagaci těchto slavných značek, a sice řadou doprovodných akcí," uvedla náměstkyně primátora Zuzana Kailová.
V pondělí začala v městském infocentru výstava Slavné lokální značky z Ústí nad Labem, na které se podíleli se i historikové ústeckého muzea.
Na programu jsou dále mimo jiné Zabijačkové hody pivaře Cibicha, kterými 16. dubna ožije velkobřezenský pivovar, restaurace Tivoli a zámek. Tvář legendárního Victora Cibicha totiž už léta zdobí etiketu místního piva.
Bonbonkem bude beseda se známým českým geologem, krajinologem a trpaslíkologem Václavem Cílkem. Ten přijede 18. dubna diskutovat do kavárny Bárka, a to na téma "A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci". V Ústí totiž kdysi fungovala slavná dílna na výrobu zahradních trpaslíků.
Muzikál o ústeckých značkách s názvem Ústí nad "Label" připravuje Činoherní studio, premiéra proběhne 20. dubna.