náhledy
Na skládku u Litvínova vlaky do konce roku přivezou z Ostravy 110 tisíc tun kalů přeměněných na tuhé palivo.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Je to práce na šest let, vysvětluje obchodně provozní ředitel společnosti Celio Jindřich Kauca, proč firma vozí na sever Čech odpad z ostravských lagun.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Ropné kaly z ostravských lagun se po smíchání s vápnem proměnily na materiál, který bude šest let spalovat cementárna Lafarge v Čížkovicích u Lovosic.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Materiál z ostravských lagun vysypává nakladač z hermeticky uzavřených kontejnerů do zaplachtovaných nákladních aut. Denně takto vyloží během 10 hodin vlak o 22 vagonech, tedy 66 kontejnerů o celkové váze 1350 tun. Odpad se od vlaku převáží na skládku, odkud bude mířit ke spálení do cementárny v Čížkovicích u Lovosic.
Autor: Celio, a.s.
Materiál z ostravských lagun vysypává nakladač z hermeticky uzavřených kontejnerů do zaplachtovaných nákladních aut. Denně takto vyloží během 10 hodin vlak o 22 vagonech, tedy 66 kontejnerů o celkové váze 1350 tun. Odpad se od vlaku převáží na skládku, odkud bude mířit ke spálení do cementárny v Čížkovicích u Lovosic.
Autor: Celio, a.s.
Materiál z ostravských lagun vysypává nakladač z hermeticky uzavřených kontejnerů do nákladních aut krytých plachtami. Denně takto vyloží během 10 hodin vlak o 22 vagonech, tedy 66 kontejnerů o celkové váze 1 350 tun.
Autor: Celio, a.s.
Materiál z ostravských lagun vysypává nakladač z hermeticky uzavřených kontejnerů do zaplachtovaných nákladních aut. Denně takto vyloží během 10 hodin vlak o 22 vagonech, tedy 66 kontejnerů o celkové váze 1350 tun. Odpad se od vlaku převáží na skládku, odkud bude mířit ke spálení do cementárny v Čížkovicích u Lovosic.
Autor: Celio, a.s.