Diskuze
Na Teplicku se čelně srazily vlaky, strojvedoucí jednoho z nich zemřel
Děkujeme za pochopení.
J32a54r67o64s81l66a49v 25K20o21u28t89s70k71ý
Dokud lidé budou řídit dopravní prostředky,tak k nehodám bude docházet vždy
V85o48j34t21ě98c58h 72R70o35u52b40a86l
Zřejmě opět koukání do mobilu místo po návěstidlech.
M86a84r29t35i50n 80P62r25a42ž32á25k
Ještě že ty cisterny vydržely. To by byl teprve průser, kdyby jen jediná povolila...
Z89d97e21n69ě27k 10N46u33t87z
Takže stále dokola. Vlak sám po přejetí červené nezastaví, výpravčímu to ve velíně houká, ale žádný generální stop, žádná možnost vlaky zastavit. Prostě jak za krále klacka. Jenom úspory a úspory a vše nechat na lidech.
Š94i29m14o59n 72M49a47r13t27y47n62e33k
Ano je to o penězích. Ale k čemu bude 100% bezpečná železnice, když bude zcela cenově nekonkurence schopná?
P91e75t12r 45N30ě27m91e27c
"Nenašli jsme žádnou chybu na zabezpečovacím zařízení,“ uvedl inspektor s tím, že provoz na trati mezi stanicemi Bílina a Úpořiny je přerušen.
Tak mě jedna chyba napadá..
J91a53n 49S76e19d90l79á91k
Franta Příhoda byl strojvůdce jistý,
na lokomotivě znal všechny písty,
znal z paměti zatáčky a tunely,
pod mašinou mu koleje duněly,
P86e97t13r 62K27l76e96i32n19w34ä96c81h53t16e58r
Tohle je mi strašně líto. Další zbytečná smrt na trati. I když předpokládám, že se nakonec opět potvrdí chyba strojvedoucího, tak se nemohu ubránit dojmu, že bezpečnosti na tratích by se dalo věnovat více.
Z druhé strany víme jak to je. Nedostatek odborníků, nedostatek financí.
Jedna věc mě ovšem straší. Řekl bych, že kvůli nedostatku lidí se do strojvůdcovské kabiny dostává čím dál tím horší kvalita. Čest těm, kteří to dělají srdcem a s láskou.
Z39b43y98n41ě37k 96S77y20c30h15r76a
Bezpečnosti se věnuje dost pozornosti, ale vlak i při okamžitém použití generálního stop nezabrzdí na pár metrech. Problémem spíše je dnes kvalita zaměstnanců
M48o35j34m36í38r 46R10e39s40s62l32e86r
Naše železnice je bohužel pravěk. Za poslední rok tolik nehod - best in railway!
M46a29r59t67i10n 59S40t84a93c20h
mimořádných události je každý rok přibližní stejné množství, jenom teď se o nic o trochu víc píše.A i tak se jich mnoho nedostane do medii.
P42a19v59e52l 93R18o86h82á56č49e45k
Nerespektování návěstidla je jednou z nejčastějších příčin nehod, proto byla různá zařízení na spolupráci lokomotivy a návěstidla vyvíjena tuším již od 30. let 20. století.
Všechny 60. let staré reléovky na západ a jih od hranic ČR jsou vybaveny různými magnetickými, mechanickými (S-Bahn Berlin) či indukčními systémy pro zastavení vlaku, které se v posledních letech velice rychle nahrazují přepínatelnými balízami ETCS, s relativně minimálními náklady na rekonstrukci.
Pouze Správa železnic ČR už léta systematicky nahrazuje funkční a mnohdy poměrně zánovní zabezpečovací zařízení jakýmisi elektronickými aparáty od firmy AŽD, které jsou kompatibilní maximálně tak samy se sebou (srovnej např. švýcarský ILTIS či rakouský X25), a s přepínatelnými balízami ETCS už vůbec ne.
Proto se u nás stále čeká na zázrak, až AŽD vyvine svůj systém ETCS L2, který snad prý bude fungovat lépe, než ten jejich Radioblok pro zabezpečení vedlejších tratí, a možná se s ním do konce roku 2025 podaří vybavit jednu trať za peníze, které by stálo osazení deseti dalších tratí přepínatelnými balízami, a to jsem možná ještě optimista.
Díky tomuto bezhlavému vyhazování peněz se u nás stále jezdí za Rakousko-Uherska, protože nezbývají peníze na zabezpečení vedlejších tratí, a s každou novou "modernizací" se technologická zaostalost ČR vůči západu ještě zvětšuje.
Díky pane Ťoku, Havlíčku, Svobodo, Chrdle a mnozí další, krev toho chudáka strojvedoucího je na Vašich rukách. O kamionech, které se v civilizované Evropě vozí na kolejích, ani nemluvě. Nevíte náhodou, proč třeba Švýcarsko ani Rakousko žádné čistě osobní VRT nestaví, a co tyto státy dělají s penězi, které vydělají na RoLa vlacích?
M58i95r83o96s68l45a53v 75Z28i75k20m22u90n89d
Jaká je vaše odborná způsobilost ve smyslu zákona číslo 266/1995 Sb.
Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se
U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...
Učitelku zmátli rychlí žáci a omylem zkrátila přijímačky. Musí se zopakovat
Několik dětí z devátých tříd si zopakuje přijímací zkoušky z matematiky na teplickém gymnáziu....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Násilí! křičeli Zítkovi příznivci u soudu a napadali stráž, aktivista nepřišel
Známý aktivista Pavel Zítko dnes nedorazil k Okresnímu soudu v Chomutově, před kterým měl stanout...
Syna jsem neznásilňovala, léčebné praktiky se mu líbily, řekla souzená žena
Ústecký krajský soud pokračuje v projednávání případu ženy, která podle obžaloby za účasti svého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tepličané se bouří proti centru pro bezdomovce, město ho plánuje vedle vilek
Velkou vlnu negativních emocí budí záměr teplické radnice vybudovat v Riegrově ulici v části...
Před kulkami se chránili nápisem „děti“. Po útěku z Ukrajiny otevřeli bistro
Ve skoro šedesáti letech byli nuceni začít nový život, ten starý jim zničily ruské rakety....
Obžalovaný plánoval moji smrt, tvrdí otec omylem zabitého chlapce z Mostu
Velmi emotivní byla u ústeckého krajského soudu výpověď biologického italského otce čtyřletého...
OBRAZEM: Teplická fantazie! Na tréninku fotbalistům fandily dvě tisícovky dětí
Nevšední den pro fotbalisty i školáky. Prvoligové Teplice ve čtvrtek uspořádaly na Stínadlech...
Násilí! křičeli Zítkovi příznivci u soudu a napadali stráž, aktivista nepřišel
Známý aktivista Pavel Zítko dnes nedorazil k Okresnímu soudu v Chomutově, před kterým měl stanout...