Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Vlak vysadil cestující u elektrárny v Počaplech, ve vedru čekali hodiny

Bez informací, možnosti odjet náhradními autobusy a na nevhodném místě se ocitli ve středu odpoledne cestující z mezinárodního rychlíku EC 378 Berliner z Prahy do Německa. Kvůli poruše na trakčním vedení museli vystoupit u elektrárny Horní Počaply, kde strávili ve vedru několik hodin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I89v65a30n 50B35u58b55l77a

15. 6. 2019 21:51

Sehnat motorovou lokomotivu co by odtáhla vlak, je při dnešní organizaci provozu neřešitelný problém.

0 0
možnosti

Socialismus nebo kapitalismus ... je to prostě o lidech.

0 0
možnosti

Chápu obsazené telefonní linky, chápu, že zaměstnanci na místě neměli žádné podrobné informace o tom, jak dlouho to SŽDC bude opravovat, chápu, že se vlak vrátil zpátky do Prahy, ale co nechápu, proč na webu nebyly podrobnější informace, co mají cestující dělat, že v Kralupech se mají shromažďovat atd. Pěkné, že to pan mluvčí takhle popsal, ale ti lidé na tom místě to nevěděli, nikdo jim to neřekl.

0 0
možnosti
Foto

Musím se připojit k těm, kteří tvrdí, že je to špatný článek. OPRAVDU je. iDnes jde bohužel do záhuby. Občas sem zavítám, ale už sem asi chodit nebudu.

A kde je ještě nepravda? Zde: "ČD tvrdí, že za patnáct let by mohla trvat cesta z Prahy do Ústí novou rychlodráhou půl hodiny" To je lež - ČD určitě nic netvrdí. ČD, a. s. je dopravce. Výše uvedenou větu tvrdí SŽDC, s. o. To by lidi konečně měli začít rozlišovat, natož novináři. Jsou to dvě samostatné organizace.

Znovu: ČD, a. s. je pouze dopravce, stejně jako LeoExpres, RegiJet aj.

SŽDC (Správa železniční dopravní cesty) se stará o železniční tratě a jsou také v jejich majetku.

2 1
možnosti

Tohle je ale opravdu hodně špatný článek. Díval jsem se do letecké mapy. U elektrárny Horní Počaply žádné peróny nejsou. Fotografie u článku je z žst. Dolní Beřkovice. Takže jestli cestující vystoupili na perón, určitě nikam nešli půl kilometru. ostatně od elektrárny to jsou do Beřkovic 2 km. Na širé trati by si je nikdo nedovolil vysadit, natož aby je nechal jít pěšky po trati zpátky. Autorem fotky u článku je Tomáš Hála. Autorkou článku Miloslava Hálová. Náhoda?

Tím nijak nezpochybňuji úroveň informovanosti, ta opravdu mohla být špatná, ale že by personál neřekl cestujícím, že se vlak vrací do Prahy je celkem nepravěpodobné. Ostatně, aby se ten vlak mohl vrátit, museli přepřáhnout lokomotivu, těžko by až do Prahy sunuli. Takže to zase nemohlo být tak nečekané, že vlak odjel.

Pokud následně přijel vlak do Ústí nad Labem a cestující s ním neodjeli, vyjadřuje to o nich hodně. To, že se z důvodu závady octnou na malé stanici se stát může, ale pokud nevyužijí možnost přepravit se následujícím vlakem do krajského města je podivné.

A kde vůbec k té závadě došlo, že sváželi cestující z jedné strany do Lovosic a z druhé do Roudnice, ale Počaply nejsou mezi nimi.

Takže možná by ten dramatický příběh stálo za to přespsat po pravdě. Ale proč, že?

4 0
možnosti

S většinou souhlasím, až na ten konec, to jste se asi přehlédl. Oni ze severu sváželi cestující do Lovosic a Roudnice a od jihu do Kralup. Závada byla mezi Roudnicí a Kralupama.

0 0
možnosti

jo a jak se potom domlouvají ? morseovkou nebo pomocí praporku ? ;-D

0 0
možnosti

Tak si to aspoň prohlídli v reálu... do té doby beztak jenom čuměli do mobilu a drncali kufříčkama. ;-D

1 4
možnosti

Tomu se musím jen smát,pamatuji loni kdy jsem cestoval z Vidně do Českých Budějovic,tak se strhla bouřka a trať byla neprůjezdná OBB sehnali autobusy do dvaceti minut a do Českých Velenic e přijelo zhruba s 15-minutovým zpožděním oproti jízdnímu řádu.

Ve Velenicích to bylo v kompetenci ČD a také to tak vypadalo na nádraží nikdo nic nevěděl autobus přijel po dvou hodinách a navrch řidič ještě cestou do ČB 2x zabloudil ..

0 0
možnosti

Jel jsem včera v době tohoto problému s EC 170 z Prahy do Ústí nad Labem, pravidelný odjezd 16:32. Už při čekání na Wilsoňáku se z reproduktorů ozývaly informace o problému na této trati. Chvíli před odjezdem se na tabuli objevila informace o zpoždění už na odjezdu 30 minut, po chvíli zkráceno na 20 minut. Vlak stál na nástupišti a pochopitelně už velice slušně narvaný. Takže čím dříve do soupravy, tím lépe? Omyl! K soupravě nebyla připojena lokomotiva, takže klimatizace byla pochopitelně nefunkční. Mašinu připojili až těsně před odjezdem v cca 17:00. Co na tom, že bylo ve vlaku naprosto nedýchatelno, to přece České dráhy, našeho milovaného národního dopravce, vůbec nezajímá! Když jsme se rozjeli tak alespoň na dotazy některých cestujících průvodčí prozradila, že budeme stavět několikrát mimořádně abychom nabrali cestující o kterých je tento článek. Nakonec to dopadlo tak, že do Ústí jsme dorazili ve vlaku doslova nacpaném k prasknutí (a to i v první třídě kam jsem měl místenku) s asi třičtvrtěhodinovým zpožděním. Podle toho, co vyprávěli cestující kteří k nám takto neplánovaně přistupovali, tak čekali na nádražích kde je dopravce vyhnal z vlaku v tom nesnesitelném vedru někteří i pět hodin!!! Informace dostávali kusé a dokonce každou chvíli diametrálně odlišné. Naprostá šílenost, kdy bez informací od SŽDC byli i sami pracovníci ČD a to v době moderních technologií a komunikačních prostředků!

A v tom jsem si vzpomněl na bilboardy asi tři roky zpátky: "Auta stojí, vlaky jedou". A to pak vlastně ani nevíte jestli máte nadávat nebo se tomu jen usmát...

3 0
možnosti

Je tohle v roce 2019 jeste mozne?

2 0
možnosti

Ano je. A komedie bude putovní. Uvídíte ji i v příštích letech na všech nádražích a zastávkách železniční dopravy.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté v Krušných horách pátrali po patnáctileté dívce, našli ji mrtvou

1. května 2024  22:39,  aktualizováno  2.5 11:52

Policisté v Krušných horách od středečního večera pátrali po patnáctileté dívce z Ústí nad Labem,...

Do školy v Litvínově vnikl muž. Policie ho zadržela poblíž kvůli jiné krádeži

3. května 2024  8:31,  aktualizováno  17:16

Desítky policistů, hasiči i záchranáři se ráno sjeli k litvínovskému gymnáziu. Důvodem bylo...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kozel potvrdil spekulace: Ano, končím, nedělalo se mi v tom příjemně

5. května 2024  18:28

Dotazy už se vyčerpaly, ale trenér libereckých fotbalistů Luboš Kozel si vzal na tiskové konferenci...

Řidiče autobusu zbil a surově ho kopl do hlavy. Mladík dostal podmínku

2. května 2024  17:25

Podmínkou potrestal Okresní soud v Mostě mladíka, jenž loni v srpnu v centru města brutálně napadl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Požár vyhnal z domu v Mostě dvě desítky lidí, někteří museli po žebříku

4. května 2024  16:35

Nejméně 20 lidí muselo odpoledne opustit čtyřpodlažní dům na třídě Budovatelů v Mostě kvůli požáru...

Mizérie třetího dne zapomenuta. Válečnické palbě do Slunety šéfoval Svoboda

8. května 2024  20:05,  aktualizováno  22:26

Vstali staří Válečníci! Basketbalový Děčín se sebral z den staré mizérie a ve čtvrté bitvě...

Kapitán volejbalistů Ústí: Skvělé končit obratem, ale zestárl jsem o 30 let

8. května 2024  19:03

I díky kapitánovi Jiřímu Kořínkovi má ústecký volejbal tuhý kořínek. Letošní barážový stres v sérii...

V Českém Švýcarsku někdo rozdělal oheň. Vodu museli hasiči na vyhlídku vynést

8. května 2024  8:08,  aktualizováno  9:18

Velký oheň na vyhlídce na Rudolfově kameni v Národním parku České Švýcarsko uviděla v úterý v noci...

Postoloprty nakreslí do dlažby na náměstí pověst. Není vaše, slýchá starosta

8. května 2024  9:14

V Postoloprtech na Lounsku odstartovala proměna, o které starosta s oblibou mluví jako o největší...

Advantage Consulting, s.r.o.
ELEKTRIKÁŘ - NA RANNÍ (38-43.000 Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.
Ústecký kraj
nabízený plat: 38 000 - 43 000 Kč