Diskuse k článku

Zkusím najít způsob, jak obnovit trať z Lovosic do Teplic, slíbil ministr

Obnova železniční trati mezi Lovosicemi a Teplicemi, kterou před pěti lety poničil sesuv půdy při stavbě dálnice D8, ještě není mrtvé téma. Znovu jej dnes oživil ministr dopravy v demisi Dan Ťok. Resort přitom před několika týdny uvedl, že s obnovou trati kvůli ekonomické nevýhodnosti nepočítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P71a50v31e91l 65M26a62l41e16č16e48k 5851554122801

Současní nenažraní papaláši už jen slibují. To feudálové, když jeli krajem, mezi chudinu rozhazovali hrstě drobných. A to vybírali jen desátek, dnešní panstvo zabavuje už půlku toho co vyděláte, tedy 5x tolik. Ale nepustí ani chlup.

+3/0
15.5.2018 13:19

K57a60r77o96l69i80n28a 15M95a39r32i91e 79H41l71a60v74s45o30v21á 6544139815603

Slibotechny na cestách

+3/0
15.5.2018 7:35

V91í83t 39M73r78h79a49l 1235319203590

Koho zajímá, kolik by oprava tratě v sesunutém úseku stála, no? Viník je už dávno jasný a není to žádný kamenolom apod. Ať se viník, kterého momentálně zastupuje Pan Ťok s jeho šéfem, Panem Babišem postaví k tomuto megamaléru čelem a napraví to, co zpackal.

+4/0
14.5.2018 22:05

M64a31t50ě93j 38K19o91n49v33a43l97i84n72a 8499575753

No kdyby se přestalo hovořit o rozsáhlé revitalizaci trati a jako požadavek na začátek by bylo uvedení trati do provozu schopného stavu, tj. oprava onoho sesunutého úseku, tak při běžných cenách železničních tratí u nás se částka nemůže dostat nad 100 mil. Kč. Zbytek klidně počká, jako čekají opravy daleko frekventovanějších tratí v ČR.

Ono je vůbec zajímavé sledovat, jak se přistupuje k opravám tratí. Pokud na to nedostane SŽDC dotaci, tak tratě chátrají a to bez ohledu na to, zda se jedná o frekventovanou trať nebo lokálku. Jinak by nemohlo dojít k tomu, že frekventovaná trať Chomutov - KV je mimo provoz, protože došlo k sesuvu v úseku, který je ve stavu z přelomu 19. a 20. století... A u lokálek mají obdobné problémy často za následek buď úplný konec trati (Hostašovice - Nový Jičín) nebo je ke konci hodně blízko (železnice Desná, Most - Moldava nebo Teplice - Lovosice)...

+6/0
14.5.2018 15:55

N21i70c95k 91S32a16g82e30n 9678621783772

Přesně tak. A všechno, nejen tratě, se tady řeší teprve "až na to bude k dispozici dotace". Která přitom navíc nemá sloužit k látání problémů, ale k systémové změně do budoucna. Až jednou dotace vyschnou, spadneme během jediné pětiletky zpátky do 70. let.

+3/0
14.5.2018 18:09

P76a19v98e25l 72D35v93o98ř86á50k 8168865572741

Jen pro doplnění. Trať Chomutova - Vejprty. Před lety zde byla zrušena pravidelná osobní doprava, zůstaly snad jen dva víkendové spoje. Trať se ale musí udržovat v podstatě stejně jako při normálním provozu.

Vina MD, ŘSD a mnoha politiků, kteří prosadili tuto trasu, na zničení trati nad D8 je neoddiskutovatelná. Tak ať opravu zaplatí všichni, kteří se na zničení trati podepsali ze svého.

+2/0
15.5.2018 10:31

J80o22s52e35f 62V61o18l83f56í89k 4248375389953

Sliby se slibují, blázni se radují.

+4/0
14.5.2018 14:01

P68a71v26e61l 98M91a34l59e17č14e85k 5841974512881

UŽ I BABIŠ SI CHCE NA DÁLNICI NAMASTIT KAPSU ... Znovu postavit je potřeba cca 200 m trati co roztrhal stavbou dálnice vyvolaný skluz. Tj. cca 15 40.metrových železo betonových pilonů co se nahoře spojí deskou s kolejemi. Cena max. 150 milionů. Zbytek trati je až na zanedbanou údržbu funkční. Kdo mluví o miliardě, chce si +-800 melounů ze státního strčit do kapsy.

Celý malér způsobili politici vědomým vystrčením dálnice do skluzového území labského údolí. To s průhledným cílem zajistit si tak úplatky od neustále tam za státní dálnici stabilizujících betonářů. Kdyby šla dálnice tunelem, bylo by to o miliardy levnější (vč. vlakové trati) a jezdilo se tam o pět let dřív.

+8/−1
14.5.2018 13:53

Najdete na iDNES.cz