Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P63a85v57e28l 97M13a23l44e94č18e24k 5371284202801

Faktem je , že ten zbytek neodtěžené Mariánské skály je v Ústí to poslední, co není vytunelováno.

0/0
doporučit
24.4.2018 0:29

M38a15r23t68i78n 43B84ř96e28z61i65n27a 8218675920672

Původní varianta mostu, představená ještě v době před listopadem 1989, problém s povodněmi a zaplavením nájezdových ramp měla vyřešen. Dle této varianty, byl most delší a natočen více proti proudu řeky. Překlenoval nábřežní komunikaci i s železniční tratí a vyúsťoval v místech, kde je dnes parkovací dům a autoservis Honda. Dle plánu zde měla být nová křižovatka, ze které by bylo možné i v době povodní, pokračovat ze Střekova do Důlců, nebo Velkou Hradební, směrem ke Kulturnímu domu. Bohužel dostal přednost nový most v Děčíně a než přišla řada na most v Ústí, tak jsme si přestali říkat soudruhu.

0/0
doporučit
23.4.2018 18:25

J32a56n 25Č96e61k18a93l 7419425604754

Vrtat tunel skrz kopec vykotlaný a rozhýbaný lomem, to tedy hodně štěstí... Nebylo by jednodušší celou tu jižní stěnu místo tunelu odtěžit?

0/0
doporučit
23.4.2018 10:00

S41t22e98p62a55n 61T20o74t47h 8278349485628

Ten čedič je pevný dost, toho bych se nebál.

0/0
doporučit
23.4.2018 10:41

H78o87n38z65a 41K85r12o76u12ž49e91k 3804129228297

To není čedič.

+2/0
doporučit
23.4.2018 10:52

N30i20c80k 35S27a66g52e84n 9298981193652

Jenže to není čedič, ale znělec. A loni se kvůli jeho vlastnostem a stavu té skály opustil nápad udělat tam i jenom ferratu.

0/0
doporučit
24.4.2018 10:05

P10e91t54r 50F97e17i62g28l 5728783380982

Řešte v UL problém s římany...tohle fakt neni nutný...!

0/0
doporučit
23.4.2018 8:06

S56t58e98p39a71n 16T80o53t48h 8908549365468

Bydlíš za řekou nebo před řekou?? Těm, kdo se na to má spoléhat, to tak jedno není. Já v době první povodně ještě na Střekově bydlel a příjemný to nebylo... Od hraniční soutěsky po po Roudnici nešlo jak Labe překročit. Nešla tam eltrika, nebylo zásobování, nefungovalo nic... Kyvadlová vlaková přeprava nemůže vyvážit záchranné složky, ani nic jinýho. Jen je škoda, že se o tom neuvažovalo při stavbě už tehdá. Bohužel poslední člověk, který na to pamatoval, byl za starýho Rakouska pan Negrelli, který vymačkal z císaře pána 200.000 kop zlatejch navíc na to, aby dráha Praha - Drážďany byla vystavěna metr nad výškou hladiny nejznámější povodně. Jen díky němu to všechno fungovalo.

+2/0
doporučit
23.4.2018 10:46







Najdete na iDNES.cz