Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a46r60o41s73l69a52v 16K76u42b85í53n 5668650111146

Ať se na mne pod článkem podepsaná paní redaktorka nezlobí, ale nechápu, co tím článkem chtěla čtenářům sdělit? V tom článku mimo uvedené částky 11 milionů korun, kterou ostatně s největší pravděpodobností opět (pokolikáté už!?) zaplatíme všichni Ústečané ze svých daní, se nepíše mnoho, téměř nic, konkrétního, např. kdo byl zodpovědný za to, že město uzavřelo kupní smlouvu, kterou byl vlastně objekt s č. p. 1579 zcizen, kdo ji podepsal, o který objekt v centru města jde, kdo je jeho současným majitelem, atd. Nechci novináře z ničeho podezřívat, ale podobné, mnoho neříkající články, vyšly i na serveru "žít ústí" a "rozhlas Sever", kde se dlouho jejich článek "neohřál" a byl stažen (podívejte se z vygooglovaného: https://sever.rozhlas.cz/sever/informacezeseveru/_zprava/usti-nad-labem-zaplati-temer-11-milionu-za-prohrany-spor--1788721 ). Důvod? Někdo to zcenzuroval, když např. dodatečně zjistil okolnosti kolem této transakce s objektem ve Dvořákově ul. (ani to se není nikde možné dočíst, co je to za objekt...) a třeba také i kdo je jedním ze současných majitelů, člena komise komise města ÚL?? Těch podivností je tam (jako obvykle v podobných případech) až až, že se v tom materiálu zastupitelstva, jak jsem si osobně ověřil, se pořádně neorientují ani zastupitelé Ústí, kteří ten materiál schvalovali...

0/0
doporučit
2.3.2018 11:33







Najdete na iDNES.cz