Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A15n35t36o58n29í84n 80V14l73a33s 2269576121411

Teplické nádraží je velkolepé a stavebně předimenzované. To mělo svůj důvod. v době soukromých tratí ta budova sloužila Ústecko-Teplické dráze jako ředitelství.

Ta dráha začínala na Ústí západ a končila v Chomutově, kde měla společné nádraží s Buštěhradskou dráhou. Dále jí patřila trať Teplice - Lovosice - Česká Lípa - Liberec.

Ta budova je cenná architektonicky, pro dnešní železnici je ale zbytečnou zátěží.

+1/0
doporučit
1.2.2018 11:43
Foto

M26i85l20o67s96l50a12v 49D79o56u40b94r90a34v50a 6722208531290

To není nic nového ani záslužného. Správa majetku ČD se snaží zmírnit náklady na své zastaralé a neudržované budovy, včetně částečného přenesení nákladů a správních činností na další subjekty, nejlépe státní, protože tam má jistotu plnění a toku finančních prostředků.

+1/0
doporučit
1.2.2018 10:52

A61n10t27o75n30í22n 94V79l53a63s 2449866511561

Za hodně může zpackaná privatizace ČD-

0/−1
doporučit
1.2.2018 23:12

P24a54v69e75l 57M24a25l85e65č55e79k 5271344932551

A co takhle z čím dál temnějšího Ústí tam přestěhovat Krajský úřad. Přeci jen i přes letitou betonářsko-památkybouračskou snahu dua Kubera-Třešňák jsou Teplice tou nejpřitažlivější aglomerací, co Ústecký kraj nabízí.

Hned by se propagace kraje zlepšila - delegace by místo chemiček viděly lázně, místo Předlic parky. To by se pak investoři teď pod dojmem Ústí z kraje prchající jen hrnuli.

0/−1
doporučit
1.2.2018 13:00







Najdete na iDNES.cz