Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dříve neudržovaná zastávka teď soutěží o titul Nejkrásnější nádraží

Nově opravená železniční budova v Třebívlicích na Litoměřicku se uchází o titul Nejkrásnější nádraží v Česku. Smyslem soutěže, která pokračuje už jedenáctým rokem, je zlepšit prostředí železničních nádraží, stanic a zastávek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V24í81t 96M91r92h20a24l 1325279463440

Daleko lépe vypadají Ploskovice. Třebívlické nádraží vypadá na pohled hezky, ale to je tak všechno. Příspěvek pana Peška je opravdu trefný.

0/0
9.10.2017 23:35

E89n56g80e37l61b78e18r73t 64P21e95š83k33a 8961767246646

Mno, trochu bych oponoval k rekonstrukci..

Tak že za prvé, střechu přeložily, na starých původních latích. Použily k doplnění tašky z "magazinu" který strhly ( škoda, zachovalá hrázděná stavba ). Zřejmě větrají půdu, jelikož do dnešních dnů je otevřen světlík za komínem :-D

Za druhé, rekonstrukcí se rozumí opravy stávajícího. Ale zde zůstala pouze drážní budova, vše ostatní strhly ve smyslu, po nás potopa.

Pryč je budova " magazinu" .. Pryč je váha i s vážním domkem, vše v hrázděném stylu, tak zažitém pro zdejší sudetskou oblast, pryč jsou i stojany na doplnění vody do parních lokomotiv a z vodojemu zbyl pouze obal, tedy stavba. Měděná nádrž se "odpařila" ..

K fasádě:

Větší prasárnu jsem neviděl. Starý břizolit bez ošetření zatáhly do perlinky a lepidla, napačokovaly a natřely barvou. S izolací okolo budovy se nikdo nezaobíral, tak že očekávané vzlínání vlhkosti do zdiva je otázkou této zimy.

Nu a "rekonstrukce" sama o sobě ? Budiž, zbylo tu to co zbylo, původní ráz nádraží již zachován není, cetičky okolo budovy vedou od nikud nikam. ( myšleno zakončení v terénu - nenavazují na přilehlou komunikaci ).. Při pracích na tomto nádraží firmám nestačila plocha depa a tak se technika rozlezla do přilehlé nádražní ulice a i tu devastovala. Celá vozovka nese stopy těžké techniky, je hrubě poškozena a rozpraskána, nemluvě o všudypřítomném blátě, prachu, hluku. Nikdo ze stavebního dozoru investora po celou dobu nereagoval na tyto výtky. Celou opravu můžeme posuzovat bod od bodu a rád se zůčastním diskuze na toto téma.

Na reakce tipu, buďte rád, že tam vůbec něco je odpovídám předem, rád ? A za co ?

Trať uzavřely, nahradily autobusy kterými se dostanete do Lovosic a to v čase, kdy vám přípoje ujíždějí, naopak když přijíždíte do Lovosic, autobusy nečekají a ujíždějí.

Ano, švestková dráha, ale k čemu ? Pro pár víkendů v roce ? Zbytečně vyhozené peníze, jezdí sem autobusy, sice o víkendech docela nelogicky, ale to ani v týdnu. Dostat se do práce je spíše o pochodovém cvičení.

+2/0
9.10.2017 17:21

P48e44t83r 87V55o12l13á74k 6269840232265

Koukám, že AŽD zbyla spousta materiálu z výstavby koridoru;-) Inu, vícenáklady;-D

0/0
9.10.2017 11:16

J57i97ř29í 49J37o78z76a 3788503500671

Mým favoritem je Česká Lípa hlavní nádraží

0/0
9.10.2017 11:11







Najdete na iDNES.cz