Diskuse k článku

Začala demolice historických kasáren, nový vlastník tam postaví sklady

Bourání historické budovy bývalých kasáren v Bílině zahájila teplická společnost JTH Idea. Demolice objektu potrvá zhruba tři měsíce. Na jeho místě má do dvou let vyrůst nové logistické centrum na skladování zboží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85a26v20e85l 28M74a98l39e31č69e97k 5241984602781

Opět úpění nad Třešňákem. Ten však dělá jen to, co mu dovolí lid prostřednictvím jím volených zástupců. V tomto případě s pomocí v Bílině vládnoucích komoušů v čele se samotným hejtmanem Bubeníčkem.

Ten je v podhodnoceném prodeji veřejného majetku vzorným učněm socanských mafiánů, které už léta kryje v jejich letitém dojení kraje i obcí v kterých vládnou.Nepřekonatelný je v tom jeho současný náměstek krupský Matouš, jehož prodeje krupského městského majetku už město a jeho občany připravily o cca 300 000 000 Kč, zvláště při prodeji komerčních průmyslových a bytových zón.

Při převodu této částky na dnes obvyklé 10% krytí investiční dotace jsou to cca 3 milardy, o které tento socanský mafián připravil Krupku a její občany. Za čož je svými socanskými parťáky vyzdvižen na 2. místě ČSSD kandidátky a tudíž se brzy stane poslancem. A pak se divte, že na tom ČR zaměstnanec je jak je. Právě přes jeho ubohou mzdu pak takoví mafiáni lepí to, co ze státu, krajů a obcí vydojí.

0/0
2.10.2017 11:44

B72e20d11r93i33c85h 90Z35i49t93k25o 1346620708295

Uz je ruka v rukave, uz to frci,obcane, ovcane jsou vystaveni masazi o prinosech a prijmech do pokladny,vzdyt nakup pozemku v Biline za cca 125 Kc/m, to neni vubec spatne a protoze za tim stoji pan Tresnak, je to zarukou slusneho obchodu a nasledneho pristupu. Jedine on dokaze investovat miliardy a miliardy, jedine diky nemu Betonstavu trvalo zkrachovani tak dlouho. Jedine jeho se nikdo nikdy nebude ptat, kde se vzalo tech mnoho proinvestovanych miliard.Ted uz jenom vymenit cedule pri vjezdu do Teplic za cedule Tresnakovo a svet se stane hezcim mistem.

0/0
29.9.2017 14:43

J30i59ř96í 28Z51ý55k79a 9309123811770

tak pan Třešňák má ty největší zkušenosti s likvidací historických staveb. Většího "odborníka" tu asi nenajdete :-/

+1/0
29.9.2017 15:20

Z39d13e87n22ě82k 33D22u97b48e58c79k82ý 3897114940908

Marně přemítám jaké zboží může dnes ležet na skladě 10 let. Napadá mě víno, whisky.....

0/0
29.9.2017 13:20

J69i91ř12í 49Z46ý68k11a 9499473271790

... teoreticky nějaké náhradní autodíly. Automobilky mají za povinnost mít skladem veškeré díly minimálně 5 let po skončení výroby daného modelu. Některé automobilky jsou s touto dobou ještě dál. Třeba Škodovka má 8 let uskladněné koberce a panely dveří, 10 let díly pro vybavení vozidla a 15 let díly nutné pro zachování provozuschopnosti vozidla. Někteří (Mercedes, Porsche) jsou ještě dál a mají díly i na 50 let stará vozidla.

Nicméně jsem si jistý, že by se Bílina bez tohoto skladiště obešla. Mnohem přínosnější mi přišla ta drobná kovovýroba, co tam doteď byla. To už vyžaduje nějakou kvalifikaci na rozdíl od skladníků. Bílina si dle mého potřebuje udržet nějakou inteligenci, inženýry, projektanty a další profese. A ne sem stahovat ty méně inteligentní a leckdy velice problémové.

Jenže méně inteligentní se asi lépe uplácí ve volbách ...

0/0
29.9.2017 13:45

M18a32r91t88i97n 22H54o55u87b47a 1375210913213

a z jakeho pravniho predpisu prameni ona povinnost automobilek mit skladem nahradni dily 5 let po skonceni vyroby?

jedinou povinnost ma prodejce a to je drzet záruku po dobu zarucni lhuty

0/0
29.9.2017 16:00

J63i31ř70í 50Z76ý16k27a 9569643191380

bude to něco mezinárodního, tuhle informaci má třeba i Škodovka na svých stránkách ... neživí mě to, nepotřebuji k tomu znát patřičné paragrafy. Stačí mi obecné povědomí.

Pokud Vás to tíží, dohledejte si to, rád se přiučím.

0/0
29.9.2017 16:17

J98i41ř41í 69Z11ý48k73a 9649523141740

když odhlédnu od historické škody, tak by mě vážně zajímalo, kde vezmou lidi. Zmíněné pozice (velká poptávka po profesích jako vrátný, manipulační dělník, řidič a obsluha vysokozdvižných vozíků, údržbář či balič) nevypadají zrovna finančně atraktivně. A vzhledem k blízké sklárně, která z personální nouze zaměstnává prakticky ledaskoho a přitom celkem slušně platí ...

Také by mě zajímalo, kudy chtějí ty kamiony posílat. Tou nejkratší cestou k silnici I/13? Vždyť je ta spojovací silnice v dezolátu a ještě navíc nevhodně úzká. Když jede proti autobus, tak se vždycky modlím, abych si neprorazil pneumatiky o ty jámy u krajnice.

A ta prodejní cena, má to smysl ještě komentovat?

+2/0
29.9.2017 13:14

M55a68r80t70i45n 54H17o52u42b80a 1205370823463

nejsem historik, ale zminka o dopravnich obtizich v mistech, kde dlouhodobe je provozovana intenzivni nakladni doprava (sklarna, sachta, ele) mi prijde usmevna

0/−1
29.9.2017 16:03

J40i98ř69í 20Z62ý61k67a 9829603981790

v tomhle místě se nákladní doprava ze sklárny, šachty a dokonce ani elektrárny nerealizuje. Tohle místo je na okraji sídliště.

+1/0
29.9.2017 16:15



Najdete na iDNES.cz