Diskuze

Zahraniční reportér zachraňuje ruinu nádraží, z lásky ke Krušným horám

Dvaačtyřicetiletý Štěpán Macháček se rozhodl, že nenechá spadnout zdevastovanou nádražní budovu v Kovářské na Chomutovsku a před třemi lety se pustil do její opravy. Na nádraží chce se svými blízkými bydlet. Časem tu počítá i se zázemím pro turisty a restaurací.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A komu to nádraží patřilo posledních 70 let? Národnímu dopravci. Blahopřeji.

2 1
možnosti

J56a45n 40Č58e16k34a33l

8. 7. 2017 20:57

To víte, bylo přece potřeba bránit hranici s NDR proti reakcionářským živlům...

0 0
možnosti

Velmi mu fandím, škoda že takovíto nadšenci nemají větší finanční zázemí, aby se jim tvořilo lehčeji a mohli zachránit třeba víc staveb.

13 0
možnosti

Příklad správy majetku v rukou CD/SŽDC. Měli by to uhradit že svého.

9 0
možnosti

V Kovářské jsem v srpnu 1968 autorizoval a pak jsem tam rok sloužil jako výpravčí vlaků. Přednostou byl pan Alois Hrdý.

7 0
možnosti

Fandím a držím palce..

16 0
možnosti
Foto

Jako domorodec jsem zažil postupnou zkázu nádraží na trati Chomutov - Vejprty. Proč železnice při zastavení provozu neprodala železniční budovy zájemců z řad chalupářů.?

15 0
možnosti

V62í70t 32M85r64h27a97l

8. 7. 2017 11:19

Kdyby jste věděl, jaký úřední šiml řádí v těchto sférách, možná by Vás přešla chuť bojovat o tyto budovy. Například dráhy, dnes většinou SŽDC, nechtějí budovy prodávat, protože jsou moc blízko kolejím, což je proti předpisům atd. Dám příklad dvou dnes žel už neexistujících budov u hlavní trati č.090 Děčín-Praha. V Malých Žernosekách byla jednopatrová budova, která nebyla v nějak špatném stavu, ještě tam pamatuji bydlet lidi, jenže pak zůstala prázdná a i když by byl zájem bydlet v ní, kvůli normám ohledně blízkosti tratě to ,,nešlo". No a obdobný případ je o zastávku dál na Ústí nad Labem v Litochovicích.

12 0
možnosti