- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak typické. Vyfrézovat silnici, zbourat most apod. je jednoduché, ale následná stavba už trvá déle. Často dochází k situacím, kdy se na stavbách dlouhé týdny nic neděje. Myslím, že každý může ze svého okolí uvést mnoho příkladů.
Silnice I/14 v úseku Mýto - Vrchlabí. Od roku 2004 jsem nezažil rok, kdy by se těch třicet kilometrů dalo projet celoročně bez omezení. M-Silnice, Colas a Strabag jsou fakt dodavatelé "za všechny peníze", pracovní doba po-pá 7:00-15:30, po vyfrézovaných schodech jezdíte klidně dva měsíce...
Kdy už si politici uvědomí, že za všechna zpoždění na stavbách silnic nemůžou tzv. ekoteroristi, ale neschopní úředníci na ŘSD? Jak je možné že začli stavět(bořit) a neměli všechnu dokumentaci?
Máte pravdu, ale pokud, jak píšou - most byl již ve velmi špatném stavu a byl zakázaný další provoz na něm, tak je úplně jedno, jestli začali stavět nebo ne. Stejně by byl most zavřený.
Bože, to je jak v Kocourkově. Něco takového, pánové z ŘSD, nebylo snad ani za bolševika.
Za bolsevika to bylo mnohem horsi. V jedne vesnici u Brna opravovali most asi 10 let.