- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teda kam na ty sousloví pan mluvčí chodí. To by mě zajímalo, co to je z " expertní opatrnosti"
Řekl bych, že pan tiskový mluvčí Rýdl z ŘSD kandiduje na druhé místo v soutěži Mluvka roku. Hned za hradním mluvčím Ovčáčkem.
Vtipné je, že to omezení téměř nezdržuje dopravu. Je to těsně před tunely, kde máme uzákoněnou osmdesátku, takže jen jedeme osmdesát o kousek dříve. Stejně by mě zajímalo, proč se u nás v tunelech jezdí takhle pomalu. Když jedu v Itálii, tak tam někde nemají omezení vůbec a někde 110... A to jsou ty tunely většinou celkem temný - zhruba jako je to ve Strahovským tunelu.
Takže za mě - hlavně, že už je to otevřený a jede to!
Přesně tohle si říkám taky. Ty tunely v Itálii jsou předpotopní a v mnoha z nich není omezená rychlost. A nejde o krátké tunely. U nás u půlkilometrového štěku je max. 80Km/h, tam se jezdí vesele bez omezení. Být to u nás, tak v nich jezdíme max. 40 a "odborné dopravní hlavy" by nás přesvědčovaly, že je to moc.
Není to náhodou špatně položena otázka - ujede to, neujede to?
Neměla by znít - kdy?
Po 32 letech stavby to není špatný výsledek...
A co takhle napsat, že 32 let trvala celá D8 a ne tenhle úsek. To se nehodí?
No a jezdi se vesele.. To bylo řečí..
Nebo by bylo lepši, kdyby se nejezdilo??
Jestli by nebylo lepsi pomalu, potichu zacit razit ten tunel :)
Jo razit tunel v nastibilním podloží, který tvoří suť je geniální nápad. :)
V telebedně Rýdl mluvil o posunech v řádu desítek mm (a to ještě za delší časový úsek) a dal to do souvislosti s vrtáním pilot. Na to bych potřeboval více hlav, do té jedné si to nějak nedokážu srovnat. To i folklorní soubor důchodců by vyvolal posun větší a např, klasickými geodetickými prostředky by něco takového ani nešlo změřit.
Nejdříve odložení o několik dnů, poté týdnů, nyní čtvrt roku, no možná za rok se bude jezdit. Typický Český kocourkov.