- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravu zaslouží tato trať, kterou Řebíček za přispění primátora ODS z Děčína zlikvidoval, obávám se, že stejně dopadne i trať Lovosice - Teplice v Č., jejíž likvidaci svedou na dálnici. Proč v Německu takovéto tratě zachraňují a obnovují (Dráha do Dippoldiswalde a další koleje, Rumburk-Sebnitz-Dolní Žleb) a u nás je likvidují. Komínek je arogantní primitiv, autobusák neslušně se chovající, který na místě radního nemá co dělat, to co provedl s MHD v Teplicích, když zaváděl krajské autobusy, stálo málem hejtmana místo. Švestkovou by chtěli, ale nijak se oni nezasloužili. Až zachrání Kozí dráhu a Teplice - Lovosice, tak pak snad je vezmu na milost.
nemci nic takoveo nedelaji. weisseritstalbahn je sotva tretinova proti byvalemu stavu. taky je treba zminit, ze dipoldiswalde je aglomerace drazdan, tj. mesta s aglomeraci temer jako praha.
Je zajímavé, že v roce co kraj trať záměrně zlikvidoval byl postaven zbrusu nový most přes dálnici D8 za xmilionů!! To by patrně měl teď někdo vysvětlovat! Ta samá firma postavila také žel.most v Benátkách n.j. a nidky po něm nejel vlak.Pro ať kraj přestane lavírovat a urychleně objedná pravidelnou dopravu! Ta trať je ideální pro příměstskou dopravu do Děčína a z druhé půlky tratě do Teplic. Je vidět, že je abslolutně jedno kdo v Ústeckém kraji vládne- odesák to zrušil, socialista nechal chátrat a komunista to samé. Je to jedna parta. Navíc trať navazuje i na lanovku a na autobus u stanice Telnice. Z Telnice původně navazovala do Ústí tramvaj. ústecký kraj je známý svou paranoidní představou likvidovat kolejovou dopravu. Je to tradice již od roku 1970. kdy v Ústí zničili tramvaje a předtím v Teplicích. Prostě v sudetech se myslí jinak.
ta trat z dopravniho hlediska nedava smysl. okoli decina jezdi busem, proc by se taky lidi tahali kilometry na vlak, kdyz jim vlak stavi v obci. to smae na druhe strane . trat teplice objizdi. proc by lidi jeli z krupky vlakek nekam do veldejsi vesnice a pak prestupovali na bus, kdyz tim buem mohou jet rovnou a usetri 20 minut casu
Škoda, pokud se trať nebude ani omezeně provozovat, nenávratně zanikne, jako třeba tady: http://vladimirstastny.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=434549
Podobný osud čeká nejspíš i trať Chomutov - Vejprty
To už muselo být hodně dávno, co kozina vedla kolem Tiských stěn.
Pravidelný provoz se zastavil v roce 2007.V článku se o tom píše.
Kdyby lidé kozinou nepřestávali jezdit, nikdo by ji nerušil. Kdysi tam bývaly vláčky narvané. Jako pouťová atrakce je to opravdu drahé.
Je zajímavé, že na cyklostezku kamení už padat nebude! To se zajistí jak? Kdoví, jestli se tomu kamení dolů na koleje občas nepomůže?
Šmarjá - zase cyklostezka... A kdo tam bude jezdit? Normální člověk na ní s kolem prakticky nemůže, protože se tam promenádujou chodci minimálně v trojstupu a když na ně křiknete, ať jdou na stranu, tak jsou ještě desně uražený... Cykostezka je v našich končinách jen jakejsi tunejlek, na kterej se dostanou dotace. Pak už nikdo jejich provoz nekontroluje, takže tam občas potkáte blbečky na motorkách, čtyřkolkách, nebo zatoulanýho Němce s autem.
Bohužel to má asi kozina spočítaný. A jestliže tam má něco vzniknout, tak už by byl lepší ten přivaděč...
Pan náměstek ústeckého hejtmana pro dopravu Jaroslav Komínek nám krásně prozradil jak je úplně mimo a o o železničničních tratích v ústeckém kraji nic neví.
Švestková dráha je už dávno prodaná .
A oni si nedají pokoj s tou cyklostezkou. Ta trať si zaslouží opravu. Kdyby se chtělo, ta trať by rentabilní byla, jen by se muselo chtít.
Popílit! Všetko popílit! (mjr Terazky)