Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Využití Kozí dráhy do Oldřichova je nejasné, možná poslouží cyklistům

Mlhavou budoucnost má Kozí dráha z Děčína do Oldřichova u Duchcova. Ústecký kraj ani Správa železniční dopravní cesty nechtějí investovat do opravy kolejí na této trati.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M24i80r35o31s59l36a45v 78Č26a95p50e76k 2603725698645

Opravu zaslouží tato trať, kterou Řebíček za přispění primátora ODS z Děčína zlikvidoval, obávám se, že stejně dopadne i trať Lovosice - Teplice v Č., jejíž likvidaci svedou na dálnici. Proč v Německu takovéto tratě zachraňují a obnovují (Dráha do Dippoldiswalde a další koleje, Rumburk-Sebnitz-Dolní Žleb) a u nás je likvidují. Komínek je arogantní primitiv, autobusák neslušně se chovající, který na místě radního nemá co dělat, to co provedl s MHD v Teplicích, když zaváděl krajské autobusy, stálo málem hejtmana místo. Švestkovou by chtěli, ale nijak se oni nezasloužili. Až zachrání Kozí dráhu a Teplice - Lovosice, tak pak snad je vezmu na milost. :-P

+1/0
27.12.2016 17:08

M39a19r50t86i86n 60H83o35u14b18a 6333111559778

nemci nic takoveo nedelaji. weisseritstalbahn je sotva tretinova proti byvalemu stavu. taky je treba zminit, ze dipoldiswalde je aglomerace drazdan, tj. mesta s aglomeraci temer jako praha.

0/0
27.12.2016 21:42

M80a44r69t89i51n 61K40u87b25í59k 9417889296493

Nemáte pravdu, v současné době se obnovuje provoz z Dippoldiswalde do Kurortu Kipsdorfu, trať je již kompletně renovována!

0/0
28.12.2016 18:43

M10a96r90t49i23n 90K46u36b29í50k 9957549276213

Je zajímavé, že v roce co kraj trať záměrně zlikvidoval byl postaven zbrusu nový most přes dálnici D8 za xmilionů!! To by patrně měl teď někdo vysvětlovat! Ta samá firma postavila také žel.most v Benátkách n.j. a nidky po něm nejel vlak.Pro ať kraj přestane lavírovat a urychleně objedná pravidelnou dopravu! Ta trať je ideální pro příměstskou dopravu do Děčína a z druhé půlky tratě do Teplic. Je vidět, že je abslolutně jedno kdo v Ústeckém kraji vládne- odesák to zrušil, socialista nechal chátrat a komunista to samé. Je to jedna parta.;-€ Navíc trať navazuje i na lanovku a na autobus u stanice Telnice. Z Telnice původně navazovala do Ústí tramvaj. ústecký kraj je známý svou paranoidní představou likvidovat kolejovou dopravu. Je to tradice již od roku 1970. kdy v Ústí zničili tramvaje a předtím v Teplicích. Prostě v sudetech se myslí jinak.

+2/0
27.12.2016 16:10

M77a69r28t68i42n 89H82o28u13b90a 6513921899548

ta trat z dopravniho hlediska nedava smysl. okoli decina jezdi busem, proc by se taky lidi tahali kilometry na vlak, kdyz jim vlak stavi v obci. to smae na druhe strane . trat teplice objizdi. proc by lidi jeli z krupky vlakek nekam do veldejsi vesnice a pak prestupovali na bus, kdyz tim buem mohou jet rovnou a usetri 20 minut casu

+1/−1
27.12.2016 21:45
Foto

V97l40a44d85i28m78í33r 14Š63ť37a67s52t32n62ý 1311206435423

Škoda, pokud se trať nebude ani omezeně provozovat, nenávratně zanikne, jako třeba tady: http://vladimirstastny.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=434549

Podobný osud čeká nejspíš i trať Chomutov - Vejprty

+3/0
27.12.2016 8:10

I96v47a63n 28B10u79b16l94a 3552805935104

To už muselo být hodně dávno, co kozina vedla kolem Tiských stěn.

0/0
26.12.2016 20:43

V29á11c91l38a88v 16S20v35o48b87o72d15a 5906118889

Pravidelný provoz se zastavil v roce 2007.V článku se o tom píše.

+2/0
26.12.2016 23:11

M67i30c96h91a57e18l 94K51a89d79e39r63a79v32e32k 8511204638384

Jezdil jsem tam 3 roky do školy pravidelně. Krásnej zážitek . Nicméně pokud kraj nenajde peníze na provozování trati je to škoda ale stezka by byla určitě přínosnější.

+1/−2
27.12.2016 8:22

I47v51a40n 34B42u14b32l16a 3582595895224

Kdyby lidé kozinou nepřestávali jezdit, nikdo by ji nerušil. Kdysi tam bývaly vláčky narvané. Jako pouťová atrakce je to opravdu drahé.

+1/−1
26.12.2016 20:38

O19t78o 26D37a35n82i11t51a 3883333591114

Je zajímavé, že na cyklostezku kamení už padat nebude! To se zajistí jak? Kdoví, jestli se tomu kamení dolů na koleje občas nepomůže?

+3/0
26.12.2016 19:47

J57a58n 52M40a13z26u46r62e51k 8615634477369

Šmarjá - zase cyklostezka... A kdo tam bude jezdit? Normální člověk na ní s kolem prakticky nemůže, protože se tam promenádujou chodci minimálně v trojstupu a když na ně křiknete, ať jdou na stranu, tak jsou ještě desně uražený... Cykostezka je v našich končinách jen jakejsi tunejlek, na kterej se dostanou dotace. Pak už nikdo jejich provoz nekontroluje, takže tam občas potkáte blbečky na motorkách, čtyřkolkách, nebo zatoulanýho Němce s autem.

Bohužel to má asi kozina spočítaný. A jestliže tam má něco vzniknout, tak už by byl lepší ten přivaděč...

+5/−1
26.12.2016 18:13

J95i64ř87í 34E12r46b91e98n 1663304846637

Pus máte za tu část bez poslední věty :-/

0/−4
26.12.2016 18:53

V93á96c68l18a22v 49S23v91o38b75o82d60a 5916138419

U mně to samé.

+1/0
26.12.2016 23:12

J23a37n 70H57o24r78á10k 1393289239264

Pan náměstek ústeckého hejtmana pro dopravu Jaroslav Komínek nám krásně prozradil jak je úplně mimo a o o železničničních tratích v ústeckém kraji nic neví.

Švestková dráha je už dávno prodaná .

+8/0
26.12.2016 14:12

V86í86t 67M11r90h38a67l 1765189293760

A oni si nedají pokoj s tou cyklostezkou. Ta trať si zaslouží opravu. Kdyby se chtělo, ta trať by rentabilní byla, jen by se muselo chtít.

+8/0
26.12.2016 12:29

P53e38t21r 49B54a97č29a80v36č42í98k 3143778711959

Popílit! Všetko popílit! (mjr Terazky)

+1/0
26.12.2016 11:36

M71a69g83d92a 66K50a93t94z62o36v34á 9376831549928

Byla to hezká trať, kolem Tiských stěn, je jí škoda.

+9/0
26.12.2016 11:08

S25t93a22n45i82s41l46a74v 33N12ý19v46l85t 2834875813

snést koleje a potáhnout tenkým asfaltem pro cyklo. To tam taky přitáhne lidi.

0/−4
26.12.2016 11:00

J88i39ř94í 65E96r91b24e61n 1363584436587

To ty koleje ani nemusejí snášet. Stačí to proasfaltovat mezi nimi, aspoň by ji to zakonzervovalo...

0/0
26.12.2016 18:54

V23á30c70l45a36v 43S26v14o91b42o87d63a 5356938609

Oprava trati by stála 20 mil. V miliardovém rozpočtu kraje to není vůbec nic.

+15/0
26.12.2016 9:54

J57o13s17e20f 74L53a45m96p88a 2874943335787

Jste si jistý? Vzhledem ke stavu a toho ,že se neprovozuje již delší dobu celá trať se mi zdá 20 mil. málo Rád bych se mýlil

+2/−1
26.12.2016 10:36

J60i18ř33í 97E86r61b13e41n 1733194526677

Pro krajský rozpočet je dvacet milionů skoro prkotina (jen na autobusovou dopravní obslužnost platí kraj mnohonásobek této sumy) a pro SŽDC je to vůbec prkotina - oni by jí to dopravci za pár let na tom poplatku za ošoupání kolejí splatili.

Na dopravni.net svého času věnovali Kozině (a obecně železnici na ústecku) hodně článků a je z nich cítit ta beznaděj v boji s tehdejšími všemocnými Ústečáky - Šulcem a Hinterholzingerem...

+2/0
26.12.2016 18:59

J82o89s55e50f 41L40a12m41p33a 2144323505327

Já jsem psal ,ale o ceně opravy 20 mil. Je to strašně málo. Jen kolik by stála oprava mostů. Oprava svršku atd. Trasa má kolem 30- 40km. A 20 mil na cca 40 km je málo

0/0
26.12.2016 21:06

M82a68r83t72i55n 47H48o92u34b40a 6343631649478

kraj nema s opravou nic spolecneho. to je zodpovednost SZDC, kraji ta trat nepatri tak to nemuze platit

0/0
27.12.2016 12:04



Najdete na iDNES.cz