Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Využití Kozí dráhy do Oldřichova je nejasné, možná poslouží cyklistům

Mlhavou budoucnost má Kozí dráha z Děčína do Oldřichova u Duchcova. Ústecký kraj ani Správa železniční dopravní cesty nechtějí investovat do opravy kolejí na této trati.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i75r85o71s14l94a14v 41Č27a76p82e25k 2143285388235

Opravu zaslouží tato trať, kterou Řebíček za přispění primátora ODS z Děčína zlikvidoval, obávám se, že stejně dopadne i trať Lovosice - Teplice v Č., jejíž likvidaci svedou na dálnici. Proč v Německu takovéto tratě zachraňují a obnovují (Dráha do Dippoldiswalde a další koleje, Rumburk-Sebnitz-Dolní Žleb) a u nás je likvidují. Komínek je arogantní primitiv, autobusák neslušně se chovající, který na místě radního nemá co dělat, to co provedl s MHD v Teplicích, když zaváděl krajské autobusy, stálo málem hejtmana místo. Švestkovou by chtěli, ale nijak se oni nezasloužili. Až zachrání Kozí dráhu a Teplice - Lovosice, tak pak snad je vezmu na milost. :-P

+1/0
27.12.2016 17:08

M54a74r22t13i59n 29H80o46u64b72a 6903811979828

nemci nic takoveo nedelaji. weisseritstalbahn je sotva tretinova proti byvalemu stavu. taky je treba zminit, ze dipoldiswalde je aglomerace drazdan, tj. mesta s aglomeraci temer jako praha.

0/0
27.12.2016 21:42

M74a28r52t52i82n 77K66u67b86í63k 9497579756453

Nemáte pravdu, v současné době se obnovuje provoz z Dippoldiswalde do Kurortu Kipsdorfu, trať je již kompletně renovována!

0/0
28.12.2016 18:43

M74a33r36t76i43n 74K33u53b71í85k 9817879936483

Je zajímavé, že v roce co kraj trať záměrně zlikvidoval byl postaven zbrusu nový most přes dálnici D8 za xmilionů!! To by patrně měl teď někdo vysvětlovat! Ta samá firma postavila také žel.most v Benátkách n.j. a nidky po něm nejel vlak.Pro ať kraj přestane lavírovat a urychleně objedná pravidelnou dopravu! Ta trať je ideální pro příměstskou dopravu do Děčína a z druhé půlky tratě do Teplic. Je vidět, že je abslolutně jedno kdo v Ústeckém kraji vládne- odesák to zrušil, socialista nechal chátrat a komunista to samé. Je to jedna parta.;-€ Navíc trať navazuje i na lanovku a na autobus u stanice Telnice. Z Telnice původně navazovala do Ústí tramvaj. ústecký kraj je známý svou paranoidní představou likvidovat kolejovou dopravu. Je to tradice již od roku 1970. kdy v Ústí zničili tramvaje a předtím v Teplicích. Prostě v sudetech se myslí jinak.

+2/0
27.12.2016 16:10

M17a41r14t31i42n 44H12o63u71b60a 6453591559858

ta trat z dopravniho hlediska nedava smysl. okoli decina jezdi busem, proc by se taky lidi tahali kilometry na vlak, kdyz jim vlak stavi v obci. to smae na druhe strane . trat teplice objizdi. proc by lidi jeli z krupky vlakek nekam do veldejsi vesnice a pak prestupovali na bus, kdyz tim buem mohou jet rovnou a usetri 20 minut casu

+1/−1
27.12.2016 21:45
Foto

V87l57a63d11i52m44í71r 41Š45ť24a48s33t58n30ý 1561666705943

Škoda, pokud se trať nebude ani omezeně provozovat, nenávratně zanikne, jako třeba tady: http://vladimirstastny.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=434549

Podobný osud čeká nejspíš i trať Chomutov - Vejprty

+3/0
27.12.2016 8:10

I82v28a60n 54B59u27b25l40a 3432205605744

To už muselo být hodně dávno, co kozina vedla kolem Tiských stěn.

0/0
26.12.2016 20:43

V40á82c29l46a65v 23S32v79o44b59o76d75a 5956898829

Pravidelný provoz se zastavil v roce 2007.V článku se o tom píše.

+2/0
26.12.2016 23:11

M19i85c80h17a15e89l 50K76a37d35e42r97a45v85e22k 8101604798694

Jezdil jsem tam 3 roky do školy pravidelně. Krásnej zážitek . Nicméně pokud kraj nenajde peníze na provozování trati je to škoda ale stezka by byla určitě přínosnější.

+1/−2
27.12.2016 8:22

I82v64a13n 21B64u43b44l89a 3602325505834

Kdyby lidé kozinou nepřestávali jezdit, nikdo by ji nerušil. Kdysi tam bývaly vláčky narvané. Jako pouťová atrakce je to opravdu drahé.

+1/−1
26.12.2016 20:38

O58t69o 43D15a54n62i13t55a 3843893161914

Je zajímavé, že na cyklostezku kamení už padat nebude! To se zajistí jak? Kdoví, jestli se tomu kamení dolů na koleje občas nepomůže?

+3/0
26.12.2016 19:47

J21a32n 24M85a93z31u58r25e94k 8355164287169

Šmarjá - zase cyklostezka... A kdo tam bude jezdit? Normální člověk na ní s kolem prakticky nemůže, protože se tam promenádujou chodci minimálně v trojstupu a když na ně křiknete, ať jdou na stranu, tak jsou ještě desně uražený... Cykostezka je v našich končinách jen jakejsi tunejlek, na kterej se dostanou dotace. Pak už nikdo jejich provoz nekontroluje, takže tam občas potkáte blbečky na motorkách, čtyřkolkách, nebo zatoulanýho Němce s autem.

Bohužel to má asi kozina spočítaný. A jestliže tam má něco vzniknout, tak už by byl lepší ten přivaděč...

+5/−1
26.12.2016 18:13

J73i26ř72í 70E98r89b53e85n 1513834386117

Pus máte za tu část bez poslední věty :-/

0/−4
26.12.2016 18:53

V79á66c47l57a34v 84S92v58o21b10o41d29a 5576958389

U mně to samé.

+1/0
26.12.2016 23:12

J72a35n 87H33o62r25á98k 1803469399834

Pan náměstek ústeckého hejtmana pro dopravu Jaroslav Komínek nám krásně prozradil jak je úplně mimo a o o železničničních tratích v ústeckém kraji nic neví.

Švestková dráha je už dávno prodaná .

+8/0
26.12.2016 14:12

V85í98t 61M15r68h48a84l 1835239643210

A oni si nedají pokoj s tou cyklostezkou. Ta trať si zaslouží opravu. Kdyby se chtělo, ta trať by rentabilní byla, jen by se muselo chtít.

+8/0
26.12.2016 12:29

P66e70t49r 22B69a93č72a83v53č22í12k 3613808601629

Popílit! Všetko popílit! (mjr Terazky)

+1/0
26.12.2016 11:36

M59a75g85d79a 84K11a27t49z98o93v96á 9156411919438

Byla to hezká trať, kolem Tiských stěn, je jí škoda.

+9/0
26.12.2016 11:08

S72t81a72n61i67s27l82a49v 55N14ý18v61l85t 2714825473

snést koleje a potáhnout tenkým asfaltem pro cyklo. To tam taky přitáhne lidi.

0/−4
26.12.2016 11:00

J80i54ř16í 87E19r97b42e78n 1193494306507

To ty koleje ani nemusejí snášet. Stačí to proasfaltovat mezi nimi, aspoň by ji to zakonzervovalo...

0/0
26.12.2016 18:54

V28á72c88l40a90v 19S48v30o87b28o91d45a 5766358409

Oprava trati by stála 20 mil. V miliardovém rozpočtu kraje to není vůbec nic.

+15/0
26.12.2016 9:54

J75o76s49e41f 77L25a55m25p59a 2354133345747

Jste si jistý? Vzhledem ke stavu a toho ,že se neprovozuje již delší dobu celá trať se mi zdá 20 mil. málo Rád bych se mýlil

+2/−1
26.12.2016 10:36

J48i93ř52í 28E96r41b30e82n 1253764706757

Pro krajský rozpočet je dvacet milionů skoro prkotina (jen na autobusovou dopravní obslužnost platí kraj mnohonásobek této sumy) a pro SŽDC je to vůbec prkotina - oni by jí to dopravci za pár let na tom poplatku za ošoupání kolejí splatili.

Na dopravni.net svého času věnovali Kozině (a obecně železnici na ústecku) hodně článků a je z nich cítit ta beznaděj v boji s tehdejšími všemocnými Ústečáky - Šulcem a Hinterholzingerem...

+2/0
26.12.2016 18:59

J32o62s58e61f 62L69a21m82p67a 2664123695177

Já jsem psal ,ale o ceně opravy 20 mil. Je to strašně málo. Jen kolik by stála oprava mostů. Oprava svršku atd. Trasa má kolem 30- 40km. A 20 mil na cca 40 km je málo

0/0
26.12.2016 21:06

M51a34r72t56i38n 15H86o84u73b80a 6933741739478

kraj nema s opravou nic spolecneho. to je zodpovednost SZDC, kraji ta trat nepatri tak to nemuze platit

0/0
27.12.2016 12:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.