- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Protože už něco zapatuji a pocházím z dotčeného kraje, musím podle dosavadního
vývoje příspěvků v úloze trvalého kritika Mir.Patrika /HNUTÍ DĚTI ZEMĚ BRNO/ potvrdit, jeho praticky trvalý negativní vztah k této D8 od samého začátku. Je však
pravdou, že jej v mnoha podaných žalobách či odvoláních činných ekologů ho
aktivně zastoupil místní "aktivista" Studnička z LITOMĚŘIC, který se sice otevření již nedožil, ale nebylo by spravedlivé na jeho podíl zdržování výstavby, tak zapomenout.
M.Patrik "Děti země" je největší škůtce všech staveb,který vydírá kde se dá.Kdy už ho konečně bude žalovat za průtahy atd.
Kdyby zelení zmr.i nedělali průtahy, dálnice byla o dvacet let dříve...k tomu není co dodat. Patrik patří do ústavu pro choromyslné nebo rovnou do vězení za to co vše zavinil. Vše co dělal bylo pouhé vydírání a tahání peněz z kapes daňových poplatníků. Podobné jednání by mělo být trestné.
Zrovna kreatura Patrik by mel drzet usta. Prachsprosty ekoterorista, ktery si udelal zivnost z toho, ze 25 let blokuje naprosto cokoliv, co se mu zlibi bez ohlesu na to, kolika lidem tim negativne ovlivni zivot.
Dovoluji si upozornit diskutující, že ochránci přírody navrhovali jiné trasy D8, které by měly daleko menší negativní vliv na přírodu a tyto varianty vedly místy, kde není nestabilní podloží a nehrozí sesuvy svahů.
Dovoluji si vás upozornit, že jediným zájmem těchto "ochránců" není mít dálnici v optimální trase, ale nemít jí vůbec. Navržení variantního řešení ve chvíli když investor záměr zveřejní, je jen standardním krokem jak zdržovat a kopat do kotníků.
Nechápu tyhle šmejdy že mají ještě drzost vůbec lézt na veřejnost
Tomuhle pánovi co si udělal z údajné ochrany přírody byznys by media už neměla dávat prostor k vyjadřování. Tento stát připravil o miliardy, je vinen životy a zdravím lidí z okolí daného úseku. Kdyby nebylo jeho obstrukcí, tak problémy mohly být dávno a v klidu vyřešeny a za podstatně méně peněz.
Vy chytraci. Dnes vysel další článek. Ale Patrik to nepodkopal. To spis vy nate potíže s chápáním těch nejjednodušších faktů
Oni s jejich omezenými rozoumky by to nenašli, stejně jako naprosto pomíjejí fakt, že jedno zastavení stavby přikázali hasiči (stavba neodpovídala projektu). Tak jim sem dávám odkaz
Ale když ono napsat Patrik, psát o trabantu a další nesmysly je tak svůdné a jednoduché
Pan Patrik jezdil do Ústí na protesty z Brna Trabantem kdysi ekolog jeden