- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já už jsem to okomentoval před několika dny v diskusi u konkurenčních novin (serveru). Napsal jsem: "Šlak by člověka trefil, když čte takovéto články!
Libore (Turku) o jakých problémech to tady mluvíte? Copak Libore, bývalý náměstku Kubaty, dnešní zastupiteli města, navýšení mezd pro řidiče o 7,7 milionu korun je ve více než miliardovém rozpočtu Ústí neřešitelný problém? Pokud by se ty prachy nenašly v rozpočtu, třeba Ty osobně (jako předkladatel materiálu) spolu s Tvými kamarády z ODS jste hlasovali o předražení rek.muzea o 53,5 mil., spáchán byl podle policie zločin, tak ty prachy městu sami vraťte a můžete začít řidiče řádně odměňovat ihned". Tolik citace. A ještě k tomu podotýkám, Dopravní podnik města Ústí je 100% vlastníkem města. Proto píši, že nerozumím tomu "brečení" (u konkurenčního serveru do toho problému byl zatažen i náměstek primátorky Madar) ohledně 7,7 mil. ve více než miliardovém rozpočtu města. Není bez zajímavosti, pokud by to někdo přehlédl, když jde o odměny zastupitelů - politiků, uvolněných funkcionářů, mraky lidí, různých partajníků, jejich příbuzných a kamarádů, odměňovaných prostřednictvím řady (mnohdy nesmyslných) komisí a výborů města a městských obvodů, pak třeba i představenstev a dozorčích rad subjektů řízených městem, tak u nich člověk o žádných problémech při stanovení odměn neslyší, tam je shoda nalezena okamžitě (a pokud chce někdo šetřit, ať se podívá sem - nebo ať se zeptá třeba vedle v Teplicích Kubery, jak se dá také šetřit...). Ale u řidičů a podobných profesí, nechci přímo použít termín "obyčejných lidí - obyčejných pracovníků", tak tam je vždycky okolo navýšení odměn za práci plnou keců a mluví se o "problémech".
Takhle do dopadá, když jediným kritériem při tendru na zajištění dopravní obslužnosti je cena.
I můj laický rozum říká,že hlavním měřítkem rozhodnutí o zakázce by měla být kvalita.