- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co trolejbusy to se vyřeší. Ale automobilová doprava v místě ul. Nová >> křížení s ul. Kamenná >> ul Truhlářova. To bude zlo. Tam tudy to budou objíždět úplně všichni. Když si k tomu připočítáte (proti pravidlům) stojící auta v Nové ulici u pětidomí, máte celkem veselý příběh.
Bohužel se zde opět projevuje nekoncepčnost DP resp. města Ústí n.L. (vlastníka DP) při obnově vozového parku. V Plzni takovéto situace v podstatě řeší jen výpravou trolejbusů s dieselagregátem (mají jich něco kolem 50 ks) na konkrétní linky dotčené výlukou, kdy ten úsek projedou bez drátů, takže není důvod zavádět nějaké X linky nebo jiné náhradnosti v podobě shánění či syslování autobusů, které pro běžný provoz nejsou potřeba.
V Budejovicich, kde staveli misto stareho mostu novy to vyresili vystabou trolejbusove trate pres jiny most. V Usti by mohli vystavet troleje pres Mariansky most a bylo by vyreseno...
Taky se divím, proč jednoduše nedoplní troleje na nový most a nenapojí je na neštěmickou trať...