Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová spojka zrychlí cestu z Ústí do Mostu. Stavět se začne do tří let

Rychlejší o několik minut má být nová cesta mezi Mostem a Ústím nad Labem. Komfortnější jízdu řidičům nabídne Kladrubská spojka, silničáři ji chtějí začít stavět za necelé tři roky. Spojka propojí jižně od Teplic silnice I/13 a I/8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M43a44t14ě64j 43K77o81n22v39a19l16i42n18a 8849935403

Bez obchvatu Bíliny se jedná v podstatě o zbytečnou stavbu. Současná silnice nemá v okolí Teplic žádné omezení a max rychlost je 90. Zpomalení pouze u kruhového objezdu u začátku rychlostní komunikace. Takže kdyby se po pětikilometrové spojce jelo 110, tak se ušetří asi minuta....

+4/0
20.11.2016 18:49

D22a27v37i32d 86Z39a59j87d27á71k 8615932670721

Tohle je uplne zbytecna stavba. Radsi postavte obchvat Biliny. V TP to nejede mestem a z dalnice na bilinskou je to snad pet minut.

+6/0
20.11.2016 16:32

T69o96m41á42š 20U65r81b20a11n 9944904242560

Ale hlavně když se postavíte na křižovatku u Nové Vsi, tak zjistíte, že více aut jezdí od a do Teplic a Bíliny, takže to dopravě kolem Prosetic uleví jen částečně. To se nikde nezmiňuje.

0/0
21.11.2016 8:13

J22í55ř43í 68N95o76v10o82t86n93ý 2892145844259

Mela byt jiz davno dalnice Chemnitz Chomutov Most Teplice Usti n/L.

Tohle je komedie. Pamatuji si na rok 1990 jak se rikalo, ze se dalnice budou stavet rychle a ze za 20 let bude vse postaveny v republice. Ted se bude otevirat zbytek D8 Rehlovice. Bude to asi pro papalase velka oslava a mecheche. Jinak je to ostuda. D47 je nekvalitni. Dalnice na Ceske Budejovice neni. Do Vidne take nic.

Podivejte se do byvale NDR (DDR) tam za 25 let jak tam maji postavene dalnice. Dale se staci podivat na podlozi nemecke dalnice, tam se to v zime posype soli a je sucho. U nas se to posype a je vhlky povrch, protoze spodek dalnice neni poradne odizolovany a vse je delano nekvalitne a vsechno se sidi. A to by chtelo byt Cesko zapadni zeme. Nikdy nebudeme, protoze tady je zlodejsky divoky Vychod.

+7/0
20.11.2016 15:27

M46a71r25t86i54n 66H83a45v45l75ů52j 2824748399

Cestě z Ústí do Mostu by nejvíce prospěl obchvat Bíliny a ne Teplic.

+5/0
20.11.2016 15:07

Z17d36e37n94ě24k 13W75o70l38f 9911970897715

Vyhozené peníze. Prosetice jsou od silnice relativně daleko a Nová Ves úplně mimo i výškově.

+1/0
20.11.2016 12:57

J51a81k13u51b 37K35o50l44á47ř 5854174460571

Udělejte něco s tou klávesnicí, nedá se to číst..

+3/0
20.11.2016 12:01

M71a75r20t66i26n 22H12o69u74b60a 6653931889808

tako mohl si mr. dvorak zsjiti alespon par udaju, kdyz uz se pousti do tohoto trivialniho clanku.

napr., ze kladrubska spojka nema posjit silnice I/8 a I/13. Silnici * se zcela vyhyba, spojuje 13 a 63. EIA uz ma na toto byt hotova od 2003 (to mohl treba autor zjistit, zda - jak uvadi RSD - je ci neni)

ze by silnice mela nejakyk dopad do "soucasneho" Pytlikova je holy nesmysl a jestli Bznaksy urad shcvail uzemni plan pocitajici s vystavbou a v blizkosti teto nove silnice, tak je to jen jejich problem a problem tech lidi, kteri tam pripadne koupi parcely a budou stavet.

0/0
20.11.2016 10:56

M49a75r43t32i87n 63O93s42t63r41ý 4337249578339

Vaše čeština je brilantní. Nejste náhodou redaktor z Idnes ?

+5/0
20.11.2016 12:53

M93a68r49t29i58n 66H41o98u59b70a 6753851879128

pisemny projev neni mou silnou strankou, proto se nezivim pismem.

+1/0
20.11.2016 13:09

J75a31r46o57s48l53a11v 68S14u62c29h82ý 1623389225784

Tak alespoň si to po sobě přečíst...

Nebo ani čtení není Vaše silná stránka? ;-)

+3/0
20.11.2016 13:55

M43a11r63t77i75n 15H20o46u44b31a 6483501269728

Na 2 radkach na telefonu, hak je velké okno tohoto editoru, se mi skutecne čte špatně

0/0
22.11.2016 10:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.