- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Geolog Cajz je proboha kdo? Autorizovany inzenyr pro geotechniku NE (tj. vypocty stability svahu a projekci). Pan Cajz neni ani odborne zpusobilym inzenyrskym geoligem, hydrogeoligem, nema opravneni realizovat pruzkumne prace za ucelem zkoumani geologicke stavby a nema opravneni v sanacni geoligii u MZP CR. Geologove radi vidi sesuvy a problemy vsude, ale poskytnout navrh reseni unika z duvodu absence technickeho vzdelani.
Zase míchání hrušek s jablky. Kudy jinudy v daném místě, než přes CHKO, se to mělo vést, když tam ta auta stejně jezdí ?
Za 33let výstavby této stále nedokončené "nešťastné" dálnice, kdy na počátku měly hlavní slovo politici místo geologů, je již v podstatě jedno o kolik se ještě prodraží. Protože pokud se celkový účet za dálnici někdy zveřejnění,bude hodně závratný. Už nyní je označován "dírou na peníze"
To už je v této době v podstatě jedno, protože celkový účet, kdy hlavní slovo na
počátku před 33lety,měli politici před geology kdy tuto trasu odstartovali bude
závratný, pokud se vůbec zveřejnění!
Pan Cajz má 100% pravdu.Zajímalo by mě kdo rozhlodl o této současné trase,to už se nikdo nedoví a my všichni plaťme za blbost někoho,kdo rozhodl bez ohledu na názor odborníků,což se ale v tomto Kocourkově děje s neuvěřitelnou pravidelností.Já mám vzdělání,titul,moc a já rozhodnu že?Výsledky tohoto chování vidíme všude kolem sebe.
Příspěvek je trochu zmatený. Je spíše pravidlem, že ten, co má na to titul a vzdělání, nemůže ani trochu kecat do toho, co kde bude postavené. A naopak jenom ti, co mají peníze a moc a většinou neumí nic kromě odklánění peněz, o všem rozhodují. Jestli k tomu mají titul, tak většinou jen z Plzně.
No tak prostě pošleme těm politikům co o tom rozhodli před 16 lety složenku za více náklady a když nezaplatí, tak exekuce. Ať všichni vědí, že i politik má zodpovědnost...
At už to konečně mají hotové,rád bych si dal konečně trénink na kole přes Paška pole. . Myslím že obyvatelé Velemína a Bořislavi klidně miliardu oželí.
No však právě pro tohle se trasa dálnice do sesuvného území nenažranými politiky krmenými stavební lobby dala. Nikdy nekončící v nouzovém režimu, tedy bez veřejné soutěže prováděný kšeft. Sen každého "podnikatele" přisátého na státních zakázkách.
Jojo, když v polovině devadesátých let prosazovali ekologičtí aktivisté na základě geologických posudků variantu dvou tunelů, tak to bylo zamítnuto, že by stavba byla celkově dražší o 1 miliardu Kč.
Už mohlo být dostaveno a bez těchto vícenákladů, které zřejmě nejsou konečné...
Je evidentní, že největší pr...r nastal za vlády Miloše Zemana, který je znám svými antiekologickými názory. Divím se, že poslední dobou jsem neslyšel žádné jeho prohlášení ohledně D8, ačkoliv v jiných oblastech neustále ukazuje, že všechno ví, všechno zná... Tedy společně se svojí hradní partičkou...