- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejhorší na tom je, že v zemi kde je zákonem, vyhláškou či předpisy vyžadováno a zakazováno skoro vše, ve stavebním zákoně neexistuje nic, co by se přímo týkalo provozu výtahů v bytových domech.
Vytahy od firmy Hasman... za male penize nelze cekat velkou kvalitu.. mile druzstvo si melo poridit vytah od Otis nebo Schindlera...
Podle fota je výtah po rekonstrukci. Tedy jestli je to původní foto.Pak takové rozhodnutí pro mne zvláštní. Nepropadnou vám klíče, ale zabijete se.
Můžou být rádi za ty zraněné nohy.
Kdyby výtahy nebyly dvojitě jištěny odstředivými brzdami, bylo by po nich.
Dle mého názoru je ale propad o dvě a půl patra dost velký.
Kdyby byli zrovna ve druhém patře, tak by to asi taky škaredě odnesli, pokud by přežili.
Ano, je velký. Podle ČSN EN 81-20 musí zachycovače pádu vybavit nejpozději po 250 mm nekontrolovaného klesání kabiny, ne po 2,5 patra (cca 8 m).
Po 25cm pádu totiž ještě nestihne nabrat takovou rychlost.
To, co pasažéři popisovali jako "šílené drhnutí plechů", bylo zřejmě právě spínání zachycovačů, které ale nechtěly zabrat - skoro mi připadá, jako by část dráhy byla zamaštěná nebo naopak rezavá, a až po příjezdu k čisté oceli se brzy konečně mohly pořádně zakousnout.
Dobrý večer, to se mi líbí, rád slyším či čtu zprávy od mimozemšťanů. Takže výtahy mohou klidně padat dál a je to OK? Vše je v pořádku? Podivné. S pozdravem PŠ
nebo
Bývalou Transportu převzala americká firma OTIS včetně servisu.
Kdybyste si článek přečetl tak víte, že při žádných revizích se kontroly těchto šroubů neprovádějí...
Ono také kolik je výtahářů a kolik je výtahů.Nemůžou prověřovat každý šroubek,i když můžou vědět,že svoji dobu má za sebou.
Ale poslední době čítáme,kolik studentů chodí na demonstrace.Nemohli by někteří z nich místo studia různých pavěd se něčím vyučit,třeba tím výtahářem?Vydělali by si třeba více,mohli by si založit i firmu.
Revize a generálka, říká vám to něco?
Každé technické zařízení má nějakou životnost, a po ní musí následovat generální oprava.
Pokud někdo na generálku vykašle nebo zařízení ohrozí životy nebo zdraví lidí dříve, je někde chyba.
„Při nekoordinovaném pádu kabiny..."
Jak by prosím vypadal pád koordinovaný?
Plechy by nedrhly, ale výtah by krásně svištěl dolů
Divné.
Pokud se mi totéž stane u auta, například se utrhne závěs kola na 20 let starém autě, a někomu způsobím zranění, také nebudu trestný?
Pokud jde o běžné provozní podmínky (jízda podle předpisů) a nepředvídatelnou chybu (třeba když jste na STK týden předtím měl stav vozidla bez vad), pak byste měl také vyváznout bez trestu. Náhody prostě existují, i když se nás poameričtělí právníci snaží přesvědčit o opaku a občas hledají viníka (= plátce) za každou cenu.
Tak že výtahy budou v Teplicích padat dál,vždyť za to nikdo nemůže to ta nešťastná matka příroda.