- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
""jezdit se bude v prosinci" řekl Ťok"..... takže se bude jezdi v prosinci.. a v lednu se bude létat, a pokud zaprší, tak i brodit. V tu dobu řekne Ťok, že nic takového nikdy neřekl
Už jsem to psal jednou. Nakonec z celé D8 bude jen hodně široká cyklostezka.
Proč mi ten Ťokův projev připomíná jistého Haška, když tvrdil, že žádná schůzka nebyla, nebyla, nebyla? Přece i Ťok si musí být vědom toho, jak to tam dopadne.
Jeho krásný eufemismus "svah se nám začal trošku hýbat" budeme velmi brzo srovnávat se skutečností. Moc se na to netěším.
Termín 16.12.2016 dodržíme, závěry XXVII. sjezdu splníme a překročíme, pětiletku za čtyři roky, blablabla - takových plků pamatuju ve svém věku už fakt hodně. Spíš by mě zajímalo, jak rychle po otevření tu dálnici zase zavřou.
BTW - Hollywood už se prý zajímá o autorská práva. Bude to kasovní trhák.
Tak kdyby tu část dálnice nabídli filmařům na zničení, tak ještě něco vyděláme. A pak to postavíme znovu lépe, jinak, jinudy... (a probudil jsem se)
Kdo se vyzná, řekněte mi, proč se vůbec musela vést dálnice přímo na Ústí, proč to nešlo vést někam na Most či Bílinu a až odtud do Ústí? Vést to na vrcholky kopců přes území, o kterém už se na základce učí, jak to tam je samá sopka, mi nepřipadá šťastné.
Pane Jíšo: Protože ta dálnice vede z Prahy do Drážďan, proto vede na Ústí. Ale pokud jde o ten problematický úsek, je to spojení z Lovosic do Řehlovic, tj cca na půl cesty mezi Teplicema a Ústím, takže D8 nevede přímo do Ústí.
Tak jenom doufám, že ten soudní znalec není zas paní Pošvářová.
Jestli si piloty sedaj výrazně víc, než bylo plánováno, tak to už průser je... to by taky mohly mít výrazně nižší únosnost, a utrhnout plášťový tření, a pak nazdar estakádo. Nevim jak by to sanovali, to snad jedině hloubkově upravovat podloží. Ale bez konkrétních hodnot je to jedna paní povídala. Nicméně já stále věřím, že tam dozor nedělá nějaký sebevrah před smrtí, kterýmu to je jedno.
Každý si může poslechnout geologa Vladimíra Cajze (na aktualne.cz), který to popisuje celkem jednoznačně. Jílové vrstvy tam prostě jsou a nějaké Ťokovy plky je v klidu neudrží.
D8 - Nekonečně stavěná dálnice,která má sice slib, že bude letos zpuštěna ovšem
až bude 100% jistota bezpečného plného provozu, má po této další zprávě naději
že k tomuto finále v dohlednu asi zase nedojde. Už i tak po 33 letech budování, si do budoucna právem ponese přívlastek- dálnice s problémy!
Šak oni to Ťuk a Bzuk intenzivně řeší a zachrání, určitě přizvou na pomoc i Neználkovy mechaniky - Šroubka, Vroubka a Paroubka.
Nezapomínáte na Keksíka? Šroubek a Vroubek bez něho nedali ani ránu.
K dokonalosti už chybí jen to, aby ten most stavěla firma Bögl & Krýsl.
Například. Ve spolupráci se Skanska a Eurovia...protože jejich zásluhy o vlnobití na D1 a D11 jsou fenomenální
Stejně za to můžou ekoteroristi, že ten tunel masívem prosazovali málo.