Diskuze

Litoměřice zvažují, zda trvale zřídit pěší zónu. Prozatím ji testují

Lidé mohou v pátek naposledy otestovat provizorní pěší zónu na jižní straně Mírového náměstí v Litoměřicích. V sobotu se tam opět vrátí auta. Pěší zóna se stolky a lavičkami připravila motoristy o 90 z celkem 350 parkovacích míst a zabraňuje i průjezdu kolem radnice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V45í29t 87J96e36ž93e14k

2. 10. 2016 23:02

Myšlenka pěší zóny výborná, provedení hrozné.

0 0
možnosti

J81a34n 90V55á70g12n16e85r

1. 10. 2016 19:05

Přesně tak, můžeme nadavat, nesouhlasit atd ale prostě tam kam se zákazem nebo omezí vjezd autem tam to bude umírat, obchody se přemístí někam do obchodních domů s parkovištěm za město a v centru bude polomrtvo. Pokud hledam klid a pohodu jdu do parku, do lesa do přírody a ne do centra města. Tam hledám služby, obchody, kavárny a počítám s vozidly a lidmi kteří jsou kolikrát mnohem horší než auta....

1 0
možnosti

V76í25t 19J85e22ž34e52k

2. 10. 2016 22:59

Příjezd na náměstí je pořád, ten není omezen. I s pěší zónou není problém náměstím projet/zaparkovat.

Okolo náměstí je dost parkovacích zón, do 5 min chůze. Problém je akorát zvyk a lenost lidí jít o pár kroků dál.

0 0
možnosti

V45í47t 79M17r34h49a11l

1. 10. 2016 13:35

Každá snaha o tento chválihodný čin je dobrá. Doufám, že to dobře dopadne a snad někdy z Mírového náměstí auta zmizí úplně.

0 0
možnosti

Od nástupu ANO se zdá, že jejich hlavním cílem je likvidace drobných podnikatelů. V dnešní době, kde většina lidí pro nákupy nejde jinak než autem je pěší zona likvidace drobných obchodníků. V našem městě to starosta (taky člen ANO) zkoušel, ale naštěstí zkušenosti z okolních měst, kde po zákazu vjezdu skončilo mnoho obchodníků ho odradilo. Města by měla mít zájem náměstí udržet živé, zatím to vypadá tak, že do středu se stěhují jen banky a obchůdky mizí.

1 3
možnosti

na Litoměřické radnici je ANO v opozici... a parkovacích míst tam bude stále 260 + přilehlá parkoviště.

0 0
možnosti

To co se nabízí ve vizualizaci neni hezké ani trochu. Rozházet betonové truhlíky po náměstí aby tam nemohla zaparkovat auta a rozbila se plocha je hodně slabé. Pamatuji když se dělala první pěší zona v Praze na Příkopech v rámci metra. Dělal to Ing. arch. Suchý a za dopravu Ing. Malina. Povedlo se to a Ing. arch. Suchý tehdy u hodně stoupl v ceně. Nikdo si už Příkopy nedovede představit jinak.

0 0
možnosti

Tohle uspořádání by mělo být provizorní, aby bylo co nejlevnější a zároveň se vyzkoušela funkčnost zony. Pokud bude zona schválena, tak by její vzhled měl být jiný

1 0
možnosti

Každý, kdo argumentuje tím, že si přes náměstí někdo zkracuje cestu na most, tak je idiot. Na té historické dlažbě se dá jet max. 20 km/hod a když k tomu připočtu zvýšený pohyb chodců, tak 2x rychleji budu na mostě běžnou cestou. Celá ta pěsí zóna je nesmysl (a to nemluvím o provedení). Pokud si člověk bude chtít odpočitnout, má v LT několik hezkých parků, které jsou k tomu přímo určené.

Když jsem se byl o stát. svátek projít po náměstí, tak tam v té pěsí zóně nebyla ani noha a celkově to vypadalo spíše jako na nádraží po odjezdu rychlíku.

2 1
možnosti

To není pravda. Sedně te si tam před cukrárny a že jich napočítáte, i těch co se nevejdou do své kůže. Litoměřické náměstí je jedno obrovské škaredé parkoviště obohacené historickými kašnami a domy.

1 0
možnosti

Myšlenka dobrá, ale prodejny na náměstí spláčí nad tržbami. I ten zbytek lidí, co jezdil za nákupy na náměstí raději zajedou k super, hyper marketům. Tak se naskýtá otázka: není někým řízeno?

3 0
možnosti

Každá snaha o vytlačení aut z měst se cení R^

0 2
možnosti

P38e34t73r 23F88i12l44i26p

30. 9. 2016 8:49

Zklidnit centrum města je věc záslužná v každém městě. Ale pokud se řekne A, musí se říct i B. Vyhnat auta z centra - s tím problém nemám, ale musí být někde možnost zaparkovat v dosahu (na náměstí je Městský úřad, muzeum, obchody, banky atd.) a malé parkoviště u hradu je plné již dnes.

Druhá věc, která se mi na projektu nelíbí, že i samotný projekt prostě naházel lavičky na dlažbu a tím je pěší zóna hotová... sedět v otevřeném prostoru na dlažbě, fakt pocit k nezaplacení. Těch pár truhlíků to nezachrání. Pokud si budu chtít v klidu někde sednout, využiji raději tzv. parkán, který je na jižní straně od náměstí na hradbách a s výhledem na polabí a Hazmburk.

2 0
možnosti

Parkoviště přece nejsou jen u Hradu, ale například také tři u soudu a další nové je u autobusového nádraží. A tam například parkují zatím tak tři auta denně, i když to stojí 10 kč/den

0 0
možnosti