- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná mu bylo ráno špatně, ale neboť se první tři dny nemoci neproplácí, tak šel do práce. Potřeba peněz je někdy špatný rádce. Proto by se neplacená nemocenská měla zrušit...
Je až neuvěřitelné u čeho všeho někdo zkouší prosazovat pošahané odborářské požadavky, neštítí se ničeho.
Z téhle situace mám docela strach. Staré Karosy měly řidičův prostor oddělený pouze zábranou, tak se v nouzi dalo dostat k volantu a pedálům. V nových BUSech je řidič zamčený a nelze se k němu nijak dostat.
Než se vzpamatujete, že se něco děje, lítáte v příkopu.
Problém je v tom, že v 62 letech by chlap který odjezdil roky s autobusem, by měl být v důchodu. Protože za ty roky ježdění je už dost opotřebovaný, vynervovaný apod. Jít předčasně do důchodu si autobusáci zaslouží.
Pokud jsou zdraví, ať potom třeba vypomáhají ve špičkách přes den, ale ne, aby už sloužili noční, směny atd.
Co povinná pravidelná lékařská prohlídka Ale co mne překvapuje, že v DC jel autobus MHD s pražskou RZ, no na druhé straně zase po Praze jezděj autobusy s "U"
Dopravní podnik města Děčína nemá žádný autobus s pražskou registrační značkou.
Berte si z toho spíš fakt, že nikdo neví dne ani hodiny, není třeba plýtvat časem na vztek, zlobu, a už vůbec ne vzpomínkami na život za bolševika; maximálně v odstrašujícím smyslu...
Zvyšujte hranici pro přiznání důchodu dál