- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nechci zkoumat osvetleni cyklisty, ale
v Srbicich jsou vsechny krizovatky (jsou 2) se semafory. Takze jeden z nich musel jet na cervenou, zadny - nedal prednost
Realita je, že mnoho cyklistů nebývá vůbec vidět. Nemají ani ty základní věci jako jsou světla. Osobně si připadám skoro jako exot, když mám kolo vybavené přesně podle předpisů a k tomu i reflexní prvky.
Co mě ale vůbec fascinuje, je to, že jezdí neosvětlení i někteří rádoby profesionálové, to je až do nebe volající
Co tak u nás na dědině vidím, světla kolaři většinou mají. Ale spousta z cyklistů nezná dopravní značky ani křižovatky a ani neví, co je to přednost zprava; přesto cyklista může vyrazit po dovršení 10 let věku (cca 3. třída ZŠ) do provozu zcela legálně.
Nabízí se otázka, jak bylo to kolo osvětlené.
To jo, pokud jde o motorkare či cyklisty, tak za to můžou vždy oni i když jedou po hlavní. Motorky jedou minimálně 200 a cyklisti nemají reflexní prvky. Ale že člověk na vedlejší ani neotoci hlavu aby se podíval, to je fuk, ten přednost dávat evidentně nikdy nemusí.
Tak, tak, zejména u řidičů velocipedů odbočujících vpravo je to běžný jev.
Povinna vybava je pro cyklistu vpredu bile a vzadu cervene svetlo.
Pokud nekdo vyjizdi z vedlejsi na hlavni,melo by to stacit,v tomto pripade by reflex
prvky nepomohly.Mozna by ridici pomohl ocni lekar...
Nezřídka se za "A" sloupek schová náklaďák.
Tím to neomlouvám, je říkám, že při dávání přednosti řidič se musí na sedačce pořádně pohnout, aby mrtvý prostor za sloupkem prohlédl z jiné pozice.
Jak znám nás cyklisty, tak nebyl dostatečně vybaven světly a reflexními prvky.
Bouhužel stím mohu jen souhlasit