Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rok 2016 by měl po letech čekání přinést dokončení dálnice D8

Největší očekávání do roku 2016 se v Ústeckém kraji upínají k dostavbě dálnice D8, která uleví tisícům lidí v obcích přetížených kamionovou dopravou a významně zrychlí cestu z Prahy k hranicím. Kraj by si však mohl polepšit i v rovině sportovní či kulturní a je velká šance, že změny nastanou i politické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60a68n 62Š61k80r19a48b66á98n23e59k 7385470428782

Ekolog: nestavte tu dálnici tady, spadne to, vždycky to tu padalo...

Politik: nekecejte nám do toho, hov.. tomu rozumíte..

Ekolog: neblbněte, nestavte to tady, hle zde ve studii to říkají i státní geologové a navíc to ještě stavíte blbě..

Politik: hele vyhoďte je někdo.. teroristy jedny..

.

Politik: Hele vono to spadlo.. za to můžou ti ekologisti. Určitě ten svah po nocích tajně podčůrávali..

+3/−2
1.1.2016 16:37

L25a69d97i98s31l17a48v 55K66v91a39s61n32i74č14k42a 1813967343755

A "Ekolog prosinec 2016" bude mít pokračování ? Ticho po pěšině ?

0/0
1.1.2016 17:36

J74a94n 66K28r22á41t69k25ý 9512150263

Železniční trať Teplice-Lovosice, která je souběžná s dálnicí, tam stojí 140 roků. Proč ten svah nespadnul na tu trať v minulosti, ale po intenzivních přívalových deštích v červnu 2012? Jan Škrabánek je pravděpodobně jeden z těch, kterým ta D8 vadí, že? Říká se jím ekoteroristé...![>-]

+2/0
2.1.2016 14:33

V86í25t 60M90r96h52a76l 1745139213220

Ten svah nespadl na trať, ale trať ujela s ní, v tom je rozdíl. Když páni stavbaři podřízli patu svahu, tak se pak už nemůže nikdo divit, proč to ujelo, pokud tedy má alespoň trošku reálného uvažování.

+1/0
2.1.2016 14:44

J95a69n 51Š57k26r91a94b80á77n41e23k 7665140308132

Honzo, Vít už Vám odpověděl, když podříznete spodek nestabilního svahu (to že byl nestabilní potvrdil ještě před stavbou posudek státních geologů) a ten zářez prakticky nezabezpečíte proti sesuvu (dálnice v daném místě byla prakticky hotová a s dalšími úpravami svahu se nepočítalo, byl "zabezpečen" pouze násypy z lomového kamene, takovými jaké známe z mnoha míst našich dálnic), tak je jasné že ten svah prostě ujet musí. Pro názornou ukázku doporučuji zajít na pískoviště s konvičkou vody.

Dále, jak pravil již zmiňovaný posudek, trasa D8 vede v sesuvném území a je docela možné (velmi pravděpodobné) že se sesuv bude jednou opakovat. Někdo argumentuje i lomem nad trasou dálnice a že prý ten způsobil sesuv.. Na to se dá argumentovat jednak tím že sesuvy tam byly dávno před lomem, a jednak tím že lom tam byl dávno před stavbou dálnice...

Je zvláštní že kdokoli upozorní na nezodpovědnou práci státních úředníků, na porušování zákonů, na nevhodnou trasu a provedení je automaticky ekoteroristou.

Takže Honzíku, dálnice jako takové mi opravdu nevadí, rád jich využívám a přivítal bych jejich hustší síť, co mi vadí je neschopnost státu je stavět v souladu s !vlastními! zákony a předpisy.

Co mě pak překvapuje je ochota lidí si nechat sr.t na hlavu a tolerovat neschopnost jimi placených úředníků jen když si u toho budou moci kopnout do toho kdo na tu neschopnost upozorňuje.. :-)

0/0
2.1.2016 17:52

J78a86n 89K46r33á13t60k75ý 9512460713

Zdá se, že problematice rozumíte, omlouvám se za nálepku ekoteroristy. Předpokládal jsem, že patříte ke skupině většinově litoměřických skutečných ekoteroristů, kteří pod různými záminkami soudně blokovali další výstavbu D8. A že to trvalo 10 roků, možná i víc. Kdybychom výstavbu čehokoliv z rádoby "objektivních" důvodů zdržovali stavbu čehokoliv, museli bychom se vrátit o 250 roků dozadu, kdy se Marie Terezie neptala, kde se postaví silnice. Byl jste v USA? Když se před sto roky stavěla silnice napříč státy, projektovali ji stavaři (připouštím, že korupce fungovala i tehdy) i přes od té doby chráněná území. Stalo se, alespoň je blíže k památkám. V případě D8 to není jen ekonomická, ale vzhledem k nárůstu kamionů i ochranu lidí v Bořislavě a Velemíně, a nejen tam. Srdečně zdravím.

0/0
2.1.2016 19:31

J82a16n 88Š14k31r31a63b61á98n95e75k 7645250768292

Marie Terezie se skutečně neptala, tehdy totiž něco jako vyvlastnění v podstatě neexistovalo. Marie nemohla něco vyvlastnit z jednoduchého důvodu: protože jí patřila všechna půda, byť dědičně pronajatá šlechtě (léno). Marie Terezie navíc moc velkých nových staveb nestavěla.. V pozdější době kdy lenní systém již neexistoval bylo vyvlastnění (tedy to vaše "se neptala") velmi výjimečným krokem a v mnoha případech nemožným (a to nemluvím jen o cestách dopravních ale i o armádních potřebách..).

Vy zde píšete že stavba D8 trvala více než 10 let.. a že za to můžou "ekoteroristé", s prominutím ale pokud státní úředník (námi placený) není schopen připravit stavbu tak aby mohla být postavena není to chyba těch co na to upozorňují.

Na důvody proč stavba trvá tak dlouho, proč byla trasa určena trasou kterou vede zde opravdu není prostor...

Jen si dovolím nakonec poznámku. Argumentujete USA před sto lety.. Mám lepší argument: Německo, Švédsko, Norsko.. atd. dnes. Jak známo jde o země kde "zelení" mají mnohem větší moc než u nás, přesto tam dopravní stavby budují, a nejde o nějaké okresní silnice. A jde to!!

0/0
2.1.2016 22:43

Z70d37e83n73ě57k 55H69a93l73a88m84a 7652876194440

Škrabánek na hrad...... pane to je chytrouš !

0/0
3.1.2016 13:55

P93a10v20e54l 18M88a90l72e19č91e12k 5521314162121

Za těch 140 let byly opakovaně mnohem větší přívalové deště. No, ale když se tělesem dálnice podříznou odtoky spodní vody, tak to během krátké doby po nahromaděné vodě prostě ujet musí. Projektantům ale nedávejte, trasu do tohoto prostoru si na politicích vynutila - uplatila stavební loby. To aby bylo pořád co dělat a opravovat. To je pravý důvod umístění dálnice do po staletí známých skluzových pásem.

0/0
4.1.2016 13:53

M32i73c68h13a41l 33F90r77ý87d25e23k 3213250257

By mel?!

0/0
1.1.2016 15:46

V46í65t 75M52r63h12a75l 1535699683390

Až uvidím klasická auta (ne ty stavební) na dálnici, tak teprve uvěřím, že je dálnice hotová, ovšem kdy to bude? Konec tohoto roku, tomu můžou věřit snad jen páni politici.

Další věc je ta, že kdyby jen tak teoreticky dálnice byla do konce tohoto roku hotova, je otázka, jak ta dálnice dlouho vydrží v provozu. Většinou se odbytá práce časem projeví po svém. Čas ukáže.

0/0
1.1.2016 14:38

L79a63d74i80s54l13a48v 87K70v66a20s95n83i76č20k12a 1313317393945

A proč by nebylo, když se reálně opravdu staví ? Tentokrát to opravdu už vyjde, pochybuju, že zrovna tady si někdo dovolí něco odbýt, to už by bylo slyšet ekopovykování.

+1/0
1.1.2016 15:10

V77í74t 57M72r36h36a98l 1665139353780

Stačí vidět stavbu téhle dálnice na vlastní oči a člověka hned přepadnou pochybnosti.

+1/0
1.1.2016 15:13

L14a10d73i61s69l26a95v 43K21v73a33s54n57i35č68k90a 1753537103535

A co je tam pochybného ? Na vlastní oči to vidím jenom skrz televizi, nebo fotografie a zprávy. A že tam sjelo kus svahu, no bóže, to se při stavbách někdy stane, problémy jsou od toho aby se překonávaly. Já chci vidět Miloše jak vylézá z helikoptéry !

+1/0
1.1.2016 15:42

J31í40ř73í 61N14o15v12o54t28n14ý 2802845444879

ano bude tam klid a pohoda, ale místní hospody a obchody zmizí, nebude již žádný kšeft

0/−1
1.1.2016 14:37

M16a94r20t24i50n 85H35o87u27b30a 6543301109468

a to neni pravda. mistni hospody a obchody jsou pro mistni, z projizdejicich je nikdo nevyuziva.

jedina restaurace ve velemine mozna na tom mirne trati

vlastne neznam zadnou vesnici podel D8, ktere by otevreni dalnice uskodilo

+2/0
1.1.2016 17:06

M66a44r33t23i13n 80H56o72u36b21a 6563631239518

Nestacim se divit - hlásná trouba páně Babiše už ví, s kým ANO ovládne ústecké hejtmanstvi

+2/−2
1.1.2016 14:20

Z24d17e92n47ě19k 69H29a73l80a60m12a 7232286424220

nechápu co má Babiš společného s těmi kretény na všech úrovních, po dobu realizace a ještě do toho debil Houba....

0/0
3.1.2016 13:52

P52a17v83e15l 64R86a82t79h66o81u63s40k42ý 6680979661

Když "některý z jeho vrcholných představitelů neudělá nějakou „babišovinu“".

0/0
4.1.2016 17:09

J85i71ř82í 72K20o36c16u21r39e26k 6925634715208

Kterýžeto ministr nasliboval a pak se i vsadil, že dálnice bude? Prohrál a šmajdal pěšky. Takže asi tak.

0/0
1.1.2016 13:45

V88í61t 24M60r82h14a72l 1585589633410

No Zeman by stejně asi pěšky nešel;-D.

0/−1
1.1.2016 14:29

V37l35a65s55t38i86m14i81l 92P26r51a44u68s 6124250116714

Co kdyby Kr.úřad vystavil fakturu hnutí Děti Země, za obstrukce na dostavbu. Kolik životů a zdraví bylo zničeno ........

+9/−1
1.1.2016 13:24

P74e48t93r 28H17o55r91á11k 1269813859934

Možná by jim mohli lidé i poděkovat nějak jednotlivě.

+4/0
1.1.2016 13:57

V93l37a23s29t41i82m11i49l 65P10r39a88u80s 6784930476264

... ručně

+2/0
1.1.2016 14:13

M54a57r66t13i10n 82H19o68u22b29a 6793731539228

Není chybou deti země, ze RSD neumí radne zajistit stavební rizeni

+1/−4
1.1.2016 14:18

V14o27j87t98ě87c37h 25R37o29u24b60a16l 9730193152473

Jak to souvisí s tím, že vinou obstrukcí těchto magorů umírají lidé?

+6/−1
1.1.2016 14:29

V38l60a54d83i70m33í29r 90F92i54b14i59g28e62r 5304751211874

A kdo ty obstrukce umožňuje? Politici díky špatným zákonům a vyhláškám umožñují kdejakému hlupákovi na roky zastavit důležitou stavbu. A samozřejmě se skoro vždy nějaký potížista najde. Nedivil bych se kdyby to bylo obyčejné vydírání. (zaplatíte nechám toho)

+1/0
1.1.2016 16:09

M34a70r91t78i16n 19H11o26u38b51a 6513921189108

prave, ze vubec nijak. prvni zasadni omyl je, ze vyuziti prava a volani po dordrzovani zakonnosti nazyvate obstrukce

ja to napr. vidim jinak - pokud RSD pripravili radne stavebni dokumentaci a vse potrebne pro stavebni rizeni. pokud by samosprava pripravila radne uzemni plany, nemeli by Deti Zeme jakyukoliv prostor k tomu, co nazyvate obstrukci.

a v neposlednirade, kdyby RSD brali v uvahu nazor odborniku, tak se uz dnes mohlo jezdit tunelem

+1/0
1.1.2016 17:02

V63l74a90s28t28i69m50i79l 97P96r16a42u33s 6654190656934

Od kdy suplují DZ stavební úřad, stavební dozor, ha?? Pokud zjistí, že stavba nenávratně poškodí (fatálně) živ.prostředí, prosím. Ne hledat "mouchy" ve stavebním povolení. Kromě toho, existuje zajisté EIA a odborníci od Čižp po kr.úřad by to jistě nepustili. Jinak i laikovi je jasné, že ekologičtější je přímá plynulá rychlá doprava, ne 5x delší přes objíždky. To je jedinný výsledek snahy DZ o nedostavbu. Já jsem ústečák a vidím online, co je tu za masakr díky objíždkám.

+4/0
1.1.2016 15:06

M84a94r85t84i44n 54H59o54u44b81a 6543941769488

ja pres velemin jezidm kazdy den 2x (do prace a z prace) a na dalnici se tesim.

ale davat detem zeme za vinu soucasny stav je nesmysl. jediny duvod zdrzeni je lajdactvi na strane rsd a arogance na strane samosrpavy, ktera vydavala stavebni povoleni v rozporu se zakony, coz opakovane bylo konstatovano soudy na ruznych urovnich

+1/0
1.1.2016 17:09

V98l46a14s94t53i71m11i56l 50P47r53a71u94s 6714720856454

Jenže právě DZ řízení imrvére torpédovaly.

0/0
1.1.2016 18:29

R40a71d59e86k 80V58y46s46k33o28č82i10l 5249886751334

A za obstrukce stavebních firem mohou taky Děti Země? Za to, že i když už byla k dispozici potřebná stavební povolení, stejně se skoro nic nestavělo? Proč se most přes Uhelnou strouhu (mezi tunelama) začal stavět až loni? A spousta dalších staveb směrem k Řehlovicím, taky to svedete na ekology?

Ano někteří ekologové se na zdržení podepsali, je otázka zda oprávněně či ne, ale několik dalších let zavinili stavební firmy, které činnost na dálnici utlumili na minimum přesto, že bylo co stavět. A ten slavný sesuv jim přišel jako dar z nebes, protože díky němu mohli ve svém nicnedělání za "odborného" dozoru investora.

0/0
2.1.2016 13:12

A40l37e72š 63P50l68e50s46k64o75t 9655759518765

Výstavní Milešov? Při vší úctě ke snaze místních, výstavní zatím není.

+1/0
1.1.2016 9:41

M65a37r54t82i82n 56H69o53u91b34a 6503591609128

To jsem taky nějak nepobral :)

0/0
1.1.2016 14:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.