- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vídím, že tam pracují opravdu odborníci
„Původní cena stanovená znalcem do veřejné soutěže byla 132 milionů.
Trať tak byla naposledy k prodeji za 5,6 milionu korun."
Pardon mel to byt plus. Mobil a humpolacke prsty.
Škoda,že někdo nemá zájem taky o Kozí dráhu,z Oldřichova u Duchcova do Děčína.
Kozí z dopravního hlediska vubec nemá smysl. Té už není pomoci
To je v pořádku,rušení lokálních tratí je blbost,jednou se nám to nemusí vyplatit.
Rušení tratí kvůli ekonomickým nákladům je slepé vidění,jednou tam budou jezdit znovu náklady,anžto ten automobilový provoz také v budoucnu bude vyžadovat větší náklady a hlavně lidskou sílu,která pomalu zpohodlňuje a nechce se jí jezdit do nějaké tramtárie.....
Ovšem obnova bude opět stát prachy.....
Myslím, že je to dobrá myšlenka, která prospěje jak firmě, která vyvíjí nové technologie a zaměstnává lidi, tak i obyvatelům, kterým pomůže zlepšit dopravní obslužnost, najde-li se dopravce... A i turistům, protože mezi Lovosicemi a Mostem je dle mého názoru nevyužitý potenciál.
No hlavně by to měl uvést do půvosního stavu ten,kdo způsobil sesuv kopce,že ...
ten sesuv není na švestkový dráze, ale na trati Lovosice - Úpořiny - Teplice
Je tedy dlouhá 36 nebo 44 kilometrů?
já to pochopil tak, že na 44 km dlouhý trati bude zřízen 36 km dlouhý testovací úsek