Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Švestková dráha by mohla ožít, firma tam chce testovat moderní techniku

O Švestkovou dráhu z Lovosic do Mostu má zájem firma AŽD Praha, která by na trati chtěla zbudovat testovací polygon. Ve všední dny by tak po dráze jezdily vlakové soupravy, o víkendech motoráky. O prodeji trati bude příští rok v lednu rozhodovat vláda. Pravidelný provoz na dráze skončil v roce 2007.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T52o62m52á48š 53D70v31o49ř73á51k 7635396267391

Vídím, že tam pracují opravdu odborníci:-)

„Původní cena stanovená znalcem do veřejné soutěže byla 132 milionů.

Trať tak byla naposledy k prodeji za 5,6 milionu korun."

0/0
23.12.2015 13:25

J70i87ř57í 20J90i16n89d27r49a 6235269826588

Pardon mel to byt plus. Mobil a humpolacke prsty.

0/0
23.12.2015 12:55

V43á25c64l11a16v 41S58v28o83b18o74d21a 5446608699

Škoda,že někdo nemá zájem taky o Kozí dráhu,z Oldřichova u Duchcova do Děčína.

+3/0
23.12.2015 9:38

M58a40r36t26i27n 40H18o97u70b51a 1405630613453

Kozí z dopravního hlediska vubec nemá smysl. Té už není pomoci

0/−2
23.12.2015 17:40

V13l34a36d86i71m15í58r 85N62o32v83á80k 3452854786811

To je v pořádku,rušení lokálních tratí je blbost,jednou se nám to nemusí vyplatit.

Rušení tratí kvůli ekonomickým nákladům je slepé vidění,jednou tam budou jezdit znovu náklady,anžto ten automobilový provoz také v budoucnu bude vyžadovat větší náklady a hlavně lidskou sílu,která pomalu zpohodlňuje a nechce se jí jezdit do nějaké tramtárie.....

Ovšem obnova bude opět stát prachy.....

+4/0
23.12.2015 9:14
Foto

O98n56d54ř30e67j 19V85a98r64o28š35č26á93k 3594757773

Myslím, že je to dobrá myšlenka, která prospěje jak firmě, která vyvíjí nové technologie a zaměstnává lidi, tak i obyvatelům, kterým pomůže zlepšit dopravní obslužnost, najde-li se dopravce... A i turistům, protože mezi Lovosicemi a Mostem je dle mého názoru nevyužitý potenciál.

+9/−1
22.12.2015 22:28

V95a82c80l83a48v 33P72e55r20o71u76t14k42a 6468937324281

No hlavně by to měl uvést do půvosního stavu ten,kdo způsobil sesuv kopce,že ...

0/−10
22.12.2015 21:24

P87a52v82e18l 41J76a92n47s36a 2315529791424

ten sesuv není na švestkový dráze, ale na trati Lovosice - Úpořiny - Teplice

+17/0
22.12.2015 21:40

R91o13m55a16n 83V62í14c94e43n74e83c 2989202948412

Je tedy dlouhá 36 nebo 44 kilometrů?

+4/0
22.12.2015 21:03

P81a66v28e34l 12J96a15n16s91a 2685649151874

já to pochopil tak, že na 44 km dlouhý trati bude zřízen 36 km dlouhý testovací úsek

+3/0
22.12.2015 21:40

V45í21t 11M29r74h77a79l 1735579363610

Jednoduché vysvětlení- Samotná Švestková dráha jako taková začíná až v Čížkovicích, kde se trať rozdvojuje- na Most a na Louny, lounská trať je v provozu, takže využívá i úsek Lovosice- Čížkovice;-).

+6/0
22.12.2015 23:31







Najdete na iDNES.cz