Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Švestková dráha by mohla ožít, firma tam chce testovat moderní techniku

O Švestkovou dráhu z Lovosic do Mostu má zájem firma AŽD Praha, která by na trati chtěla zbudovat testovací polygon. Ve všední dny by tak po dráze jezdily vlakové soupravy, o víkendech motoráky. O prodeji trati bude příští rok v lednu rozhodovat vláda. Pravidelný provoz na dráze skončil v roce 2007.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T16o98m78á42š 46D69v93o26ř75á88k 7105516267581

Vídím, že tam pracují opravdu odborníci:-)

„Původní cena stanovená znalcem do veřejné soutěže byla 132 milionů.

Trať tak byla naposledy k prodeji za 5,6 milionu korun."

0/0
23.12.2015 13:25

J89i22ř57í 23J37i86n92d22r54a 6915689176238

Pardon mel to byt plus. Mobil a humpolacke prsty.

0/0
23.12.2015 12:55

V23á39c30l21a29v 38S91v65o12b31o52d51a 5276758489

Škoda,že někdo nemá zájem taky o Kozí dráhu,z Oldřichova u Duchcova do Děčína.

+3/0
23.12.2015 9:38

M56a43r94t12i16n 18H54o44u83b68a 6863961809618

Kozí z dopravního hlediska vubec nemá smysl. Té už není pomoci

0/−2
23.12.2015 17:40

V17l19a34d33i55m63í95r 63N69o70v58á60k 3552674696161

To je v pořádku,rušení lokálních tratí je blbost,jednou se nám to nemusí vyplatit.

Rušení tratí kvůli ekonomickým nákladům je slepé vidění,jednou tam budou jezdit znovu náklady,anžto ten automobilový provoz také v budoucnu bude vyžadovat větší náklady a hlavně lidskou sílu,která pomalu zpohodlňuje a nechce se jí jezdit do nějaké tramtárie.....

Ovšem obnova bude opět stát prachy.....

+4/0
23.12.2015 9:14
Foto

O94n60d47ř46e77j 58V88a62r98o67š78č55á60k 3334317563

Myslím, že je to dobrá myšlenka, která prospěje jak firmě, která vyvíjí nové technologie a zaměstnává lidi, tak i obyvatelům, kterým pomůže zlepšit dopravní obslužnost, najde-li se dopravce... A i turistům, protože mezi Lovosicemi a Mostem je dle mého názoru nevyužitý potenciál.

+9/−1
22.12.2015 22:28

V40a57c92l96a29v 94P63e79r84o86u71t45k51a 6598507844381

No hlavně by to měl uvést do půvosního stavu ten,kdo způsobil sesuv kopce,že ...

0/−10
22.12.2015 21:24

P87a18v49e60l 12J12a27n56s35a 2655769181444

ten sesuv není na švestkový dráze, ale na trati Lovosice - Úpořiny - Teplice

+17/0
22.12.2015 21:40

R40o48m24a27n 12V62í70c50e20n41e80c 2629582158222

Je tedy dlouhá 36 nebo 44 kilometrů?

+4/0
22.12.2015 21:03

P47a12v57e82l 49J66a52n83s69a 2535389401454

já to pochopil tak, že na 44 km dlouhý trati bude zřízen 36 km dlouhý testovací úsek

+3/0
22.12.2015 21:40

V70í62t 27M55r44h53a48l 1575289483960

Jednoduché vysvětlení- Samotná Švestková dráha jako taková začíná až v Čížkovicích, kde se trať rozdvojuje- na Most a na Louny, lounská trať je v provozu, takže využívá i úsek Lovosice- Čížkovice;-).

+6/0
22.12.2015 23:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.