Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Technika vyprošťuje havarované vlaky na Teplicku

Na železniční trati z Ústí nad Labem do Bíliny i večer pokračuje odstraňování nákladních vlaků, které se srazily před pátou ráno u Velvět na Teplicku. České dráhy odhadly obnovení provozu na sobotní šestou hodinu ranní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V33l65a49s59t96i51m47i31l 47P41r52a97u60s 6134150926224

Z bangle je dost blbě vidět. Pak se v plné nahotě projevuje zavedení jednomužné obsluhy...........

0/0
31.10.2015 17:53

J54i26ř59í 49E23r94b37e16n 1593964306177

Za prvé, jednomužná obsluha platí u elektrických a motorových mašin už asi padesát let.

Za druhé, ani dvoumužná obsluha nezabránila nehodám v Šakvicích 1953 (103 mrtví) či Stéblové 1960 (113 mrtvých).

0/0
1.11.2015 2:24

K55a44r29e81l 60F54i90l69i14p 3138565170710

živák vlak zastaví, ale s prodlevou takže čas na toto bych řekl byl. spíše bych se zaobíral tím jak je možné, že generální stop jde vyřadit pouhým nepřeladěním si radiostanice.8-o8-o8-o8-o

0/0
31.10.2015 6:58

L92i84b98o75r 85V91e31s64e80l44ý 2229316932202

Jenže nejdelší čas, za který odpadne ventil bez obsluhy tlačítka a vlak začne brzdit, je 22 s. Tady jel daleko déle.

0/0
31.10.2015 7:25

P69a22v53e47l 54J26a23n91s95a 2335269981574

mám dojem, že strojvůdce mohl zkolabovat nebo náhle zemřít ještě před projetím návěstidla...

0/0
30.10.2015 16:21

M23i32c17h50a68l 51C76h30a20l37u39p72a 6148980529733

To by se měl vlak zastavit po chvíli sám.

0/0
30.10.2015 20:35

J10i17ř59í 66R44a30m57e60š 8656124890572

a co infarkt

+1/0
30.10.2015 15:57

L10a87d75i59s85l43a17v 41N72á93d52v79o26r89n59í84k 6234735497276

..taky mne to napadlo....ale neměl by vlak zastavit tzv "živák"...???

0/0
30.10.2015 16:26

L70a28d94i26s65l42a23v 92N74á55d83v66o60r29n29í31k 6604785867706

...tímhle tempem vídím zahájení provozu na příští týden....

+2/0
30.10.2015 15:51

V91á20c10l16a63v 79J50o54n70á72š 8472903622723

Změňte titulek na "Posloucháte přímý přenos".....

+1/0
30.10.2015 15:48

V86á81c91l59a93v 53J29o23n66á26š 8192853282953

Přímý přenos finito?

+1/0
30.10.2015 15:09

M69a37r33t43i86n 77J35a60r27ů88š61e85k 2909685313116

jj já osobně viděl živě asi dvě minuty

+2/0
30.10.2015 15:11

R18o92m13a87n 41P46o39k11o84r43n51ý 3778521823965

Zajímavé porušování bezpečnostních předpisů v přímém přenosu.  Pod zavěšeným vagónem se pohybují zaměstnanci bez ochranných prostředků - helem.  To ať se nikdo nediví, že strojvedoucí kašle na všechno.

+8/−1
30.10.2015 15:01

V77á60c53l83a42v 48J13o13n83á47š 8362633132963

Když jim spadne vagon na hlavu, helma je jim na nic.....

+8/−2
30.10.2015 15:04

J17o61s59e91f 65Š18o25l81t40e64s 8334978320573

Ze zavěšeného vagonu upadne uvolněný nebo prasklý kus listového pera. Člověka bez helmy zabije, s helmou se jenom otřepe a bude pracovat dál.

+2/0
30.10.2015 16:18

V53l36a56d17i44m90í83r 35J46a84n88ů 2613158889286

Jezdil jsem jako strojvedoucí 35 let u ĆSD a ČD. Nikdy jsem já ani mojí kolegové na všechno nekašlali. Na rozdíl od řidičů.

+6/0
30.10.2015 15:11

D50a15n81a 35K13o77c80i90á85n86o74v80á 2943308889608

Kdyby České dráhy nevyhazovaly statisíce za nesmyslnou reklamu v TV a investovaly do zaměstnanců, nemuseli by zaměstnanci dělat nesmyslné přesčasy, aby se uživili!

+2/−17
30.10.2015 14:53

L44i26b55o59r 57V89e28s29e21l23ý 2819246742122

A jak tohle souvisí s nehodou dvou dopravců, z nichž ani jeden nejsou ČD?

+17/−1
30.10.2015 14:54

J13a13n 35Č62e88k58a50l 7729295784714

Paní Kociánová, přečtěte si to znovu a lépe, dotyčný strojvedoucí byl zaměstnancem Unipetrolu, ne Českých Drah...

+5/−1
30.10.2015 15:01

K44a70r30e68l 19H88o14r57á34k 2548459583383

Pětašedesátiletý strojvedoucí už měl být dávno v důchodu.

+4/−1
30.10.2015 15:27

J70i59ř85í 61E23r88b95e65n 1263824836717

Není za něj náhrada.

Či, přesněji řečeno, za něj není náhrada, která by byla ochotná pracovat za stejných podmínek...

+2/0
30.10.2015 17:34

P54e41t40r 39V19a71c96h75o86v22e29c 6970593111344

Strojvůdce 3x ignoroval generální stop a ještě telefon? To na spánek moc nevypadá. Tipuji něco vážnějšího, možná infarkt či mrtvice. V 65 letech by nešlo o nic překvapivého.

+8/−1
30.10.2015 14:26

I76v66a49n 57M67a53r95e91k 6394728872

Pokud by se tak stalo, zaúčinkoval by VZ-Ž a nebo vzpomínaný "generální STOP"  8-o

+1/0
30.10.2015 14:31

I58v39a82n 16M28a86r46e96k 6644568722

A propos,strojvůdce asi velmi těžkomůže "ignorovat generální STOP" ten funguje nezávisle  i bez jeho součinnosti ? ! Ale možná se mýlím ? ! 8-o

+1/0
30.10.2015 14:34

L27i24b81o47r 82V51e57s40e86l11ý 2229646282982

Strojvůdce může nepřeladit stuhu a GS se jej pak nedotkne.

+1/0
30.10.2015 14:35

I75v34a25n 28M57a48r11e66k 6314228662

Dík za info,na parních lokomotivách jsme tuto "vymoženost" neměli . R^

+6/0
30.10.2015 14:38

O91n80d93ř41e61j 62F46e76l14c48a35n 6742294691547

Zlatá pára. Tam na to byli vždy dva a museli se spoléhat jeden na druhého. Jinak to totiž nešlo.!

+1/0
30.10.2015 14:59

V43á97c84l85a45v 74S64v16o51b62o30d78a 5166178719

Na elektrikách taky byli dva,ale to už je dávno...

0/0
30.10.2015 16:52

M60i92l68o80s90l69a63v 98K35a48n74t86o24r59e50k 1589957571139

Na páře původně jezdili tři:-P

0/0
30.10.2015 21:07

K15a12r81e44l 75F91i36l73i52p 3778415820400

Jenže ne hned a za tu dobu dojel kam dojel. spíš bych se zaobíral tím, že generální stop jde vyřadit tak jednoduchou věcí jako je nepřeladit si vysílačku.8-o8-o8-o

+1/0
31.10.2015 6:57

V69á41c87l41a16v 48J77o84n79á98š 8582473702873

Nebo sebevražda....

+1/−1
30.10.2015 15:05

F50r56a10n13t33i30š13e12k 68M78a57t91ě88j63č94e20k 7303922643441

Není to tak dávno, kdy podobnou nehodu v České Třebové také zavinil strojvedoucí soukromé společnosti. Pokud byla řádně provedena zkouška brzdy, byl otevřen kohout VZ, správně nastavena radiostanice, tak by k tomu nemohlo dojít. Tudíž je viník jasný!

Dělá to na mne dojem, že u malých dopravců není na odpovídající úrovni kontrolní činnost. I věk strojvedoucího dává tušit, že soukromá společnost dává přednost zisku, před bezpečností!

+2/0
30.10.2015 15:19

I27v81a71n 18M52a57r79e27k 6344138322

Tedy že bych tam viděl nějakou vyprošťovací techniku se říct nedá. Odsunuli zatím snad jen nevykolejené vozy? ! Měla ta lokomotiva vůbec zabudovanou funkci "generální STOP" ? A pokud ne  jak to že mohla být provozována nna železniční síti ? ! Kdejaká kača na polní lokálce je touto technikou vybavena .  8-o

+1/−1
30.10.2015 14:25

J96o15s13e85f 27K51a74r18f62í37k 7662725196820

Stopka vyžaduje aktivní spoluúčast strojvůdce v podobě "přelaďování" podle toho kde zrovna jede. Když nepřeladí, tak stopka nefunguje...

+1/0
30.10.2015 15:22

J23a59r24o88s68l78a65v 81K36o69m68o84ň 1900604754501

bohužel není, lokálka na trati 298 ji nemá. Ta nemá ani vysílačku ;-D jo lokomotivy 705 to nemají, ty původní nemají ani KBS - kontrola bdělosti strojvedoucího, nabo-li tlačítko bdělosit - živák. Tak tam může klidně fíra i chrnět a nic ho neruší ;-D Až ta jediná rekonstruovaná má aspoň to tlačítko bdělosti,ale generální stop tam není,když není ani vysílačka na stanovišti. Ale momentálně jě stejně pryč a jezdí jen ta původní

+2/0
30.10.2015 15:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.