- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tady vidíte problém s vypocty. Skoly by se měli trochu vice zamerit na matematiku.
Tady vidíte problémy s vypocty. Tak by se měli na skole věnovat trochu vice matematice.
Takovým soutěžím velké a měly by být i v jiných oborech. Lidi by si měli vážit fortelné práce a těch, kteří se v ní snaží zdokonalit.
Stejně tak Pohlreichovi a dalším, kterým není lhostejná úroveň toho nebo kterého řemesla.
a pak že není matematika důležitá
s dnešním vercajkem, materiály a troškou šikovnosti by to měl zvládnout téměř každý, tedy obklady.
Obvykle je u lepidla napsáno, že zatížitelnost dlažby a spárování je možné po 24 h. Takže když je učí pracovat pod tlakem, tak je tak nějak učí kašlat na doporučení výrobců materiálu?
vaničku vždy musí mět širší jak šířka koutu s kachličkama, prostě žádný silikon, ale pěkně vyspárovat. To počítání u dvojkové jakosti je problém vždy.