Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaři zachraňují nohy strojvůdce ze Šluknova. Kolegové založili sbírku

Lékaři v ústecké nemocnici stále bojují o to, aby zachránili nohy strojvedoucímu zraněnému při nedávné srážce vlaku s kamionem ve Šluknově. Kolegové a kamarádi založili sbírkový účet a začali na něj posílat peníze, jež mají muži pomoci s léčením a návratem do života.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M56a21r50t59i37n 26G68ü12n39t73h89e87r 9760873868917

Že je to vina řidiče je jasné. Ale ty závory tam být mohli. Řeči o úspoře času jsou nesmysl. Přejezd, který je ovládán jízdou vlaku se uzavírá zhruba stejně dlouho se závorami nebo bez. Dříve, když je zavíral závorář, tak to pochypitelně trvalo dýl, ale to už je dávno minulost. A rozdíl v ceně? 3,4 mil. Proboha za co? 2 elektromotory, 2 prkna a trochu plechu. Kam jsme to dopracovali? To ovšem nic nemění na tom, že řidič je blb a na silnici nemá co dělat. A Martinovi držím palce, ať mu to dobře dopadne.

0/0
22.9.2015 8:24

P97e37t26r 74F57i47a15l87a 9233866113573

Závory jsou pouze doplňující zařízení, pozůstatek z dob, kdy neexistovalo světelné zabezpečovací zařízení a závory byly zavírány ručně. Proto tam závory být mohlY, ale nemusely. Na křižovatkách také nejsou závory.

Blbost řidiče, který nechápe, co znamená červená, je neomluvitelná.

+1/0
22.9.2015 10:51

S63t62e37p89a28n 51T66o23t69h 8248139875138

Kdyby tam byly, jako ve Studence, tak by se stejne podjizdely, objizdely... tohle je vina toho, kdo tam vjel. Ne toho, kdo tam nedal zavory.

Vyhlaska mluvi jasnou reci. Ikdyby tam byl jen vystrazny kriz, auto se podle toho musi zachovat.

+3/0
22.9.2015 6:48

K81a94r38e25l 41N84e52d52o57p89i15l 7928776669194

Udelejte ze strojvudce uprchlika a erarni zdroje se najdou.

+2/−3
22.9.2015 2:08

M15i62c45h49a24l 21Ř48e76z45n10í69č34e30k 3722314826342

Moc nechápu, co stojí 3,4 mil. na závorách, kde už je hotová kompletní signalizace??Asi začnu vyrábět drahám závory za podstatně nižší cenu, aby se kluci nevymlouvali na pořizovací cenu. Dělají je ze zlata nebo karbonu??... kolik zaplatí pojišťovny za škody a kolik stojí závory? ?? Nechápu...Rv

0/−2
22.9.2015 0:27

P38e70t74r 51B75u71r81d11a 3580155159727

Buď dálkové ovládání, nebo zavorář. Oboje musí mít spojení s kamsi, kdo vyhlásí poplach, když do závor "něco" šťouchne. 

Na naše poměry to ještě není tak moc. Až při instalaci zjistí, že skála je už půl metru pod povrchem (nebo až 70 cm) a budou potřebovat lepšího kopáče, nebo lepší cement, bude cena hned dvojnásobná.

0/−1
22.9.2015 5:06

D32a96n50i84e57l 17M17u78n63z72a91r 1439278922256

holt v ramci " prace pro vsechny"  veskere prejezdy znenit budto na nadjezdy, nebo podjezdy…ovsem pouze tam kde to je mozne…kdyz to slo za Roosevelta v USA, tak to muze jit i v kotline ( i s trenyrkama)

0/−1
22.9.2015 0:21

D71a60n31i78e36l 16M79u63n16z90a66r 1399908622476

v USA se nejednalo tak moc o prejezdy, jako vice mosty a stezky….a hlavne silnicni infrastruktura...

0/0
22.9.2015 0:22

M65i15r43o14s23l12a29v 49G72r65o24s13s70m64a78n41n 8332829554

Otázka je, kteří z těch řidičů, kteří tvrdí, že přehlédli signalizaci, ji skutečně přehlédli, nebo ji vědomě ignorovali. Nepočítám, že je někdo posílal na detektor lži.

+7/0
22.9.2015 0:03

P19e50t37r 35B77u65r51d42a 3430925909777

Mají všichni pravdu, přehlédli. Ale ne signalizaci,  jen to, že už vlaku neujedou.

+3/0
22.9.2015 5:08

M25i25r25o17s85l10a23v 78G23r51o20s58s23m21a13n19n 8982369594

To si asi pleteš s jinou nehodou.

0/0
22.9.2015 0:00
Foto

P42ř55e44m52e95k 37H78o64m48o71l69a 5848565805876

Takže na uprchlíky se najdou desítky milionů a na strojvůdce se dělá sbírka, ale proč to tam vládním stranám zas nehodit :-/

+10/0
21.9.2015 23:43

J97i86ř54í 57E91r40b20e14n 1423674406787

Uklidněte se, to léčení i rehabilitaci tomu strojvedoucímu tak jako tak kompletně uhradí zdravotní pojišťovna - a i případný invalidní důchod bude mít plně hrazený ze státních peněz. Ta sbírka je navíc, nad tuto státní péči - třeba na nestandardní úpravy v domě apod.

To už byste se mohl rozčilovat, proč si platit soukromé životní a úrazové pojištění třeba u Kooperativy, když se stát má postarat. Ano, on se postará - a tohle vše jde nad to.

0/−1
22.9.2015 10:09

J22i66ř61í 41E43r16b43e57n 1323804716287

Copak, pane Šímo, pravda se Vám nelíbí? Proč?

0/0
24.9.2015 22:12

Š78t16ě45p74á16n 53V66a63n76ě34k 3223269647507

Moc si přeji, aby se to podařilo. Držím palce pane R^

+10/0
21.9.2015 22:51
Foto

L44i28b31o51r 11B84a65s58í66k 8972850409358

A neměl by kompletní léčbu a operaci platit polský řidič?!?!?!

+9/0
21.9.2015 22:43

J77a22k33u65b 27V24r35á77n85a 6940459969880

Měl, zadejte prosím přesné jméno a adresu pobytu! Jsem ochoten ho řádně vyplatit...

0/−1
22.9.2015 0:22

M10a76r12t86i53n 45G75ü91n71t24h35e79r 9780863628307

Proč polský řidič? Byl to místní člověk, co tam jezdil denně.

+1/0
22.9.2015 8:14

J49i46ř87í 75E27r87b50e52n 1683944116387

Ne, proč?

Hádejte, proč existuje institut povinného ručení za škody způsobené provozem motorového vozidla...

+1/0
22.9.2015 10:10

T71o58m32á85š 53V21a83l88d56e78r 7543490639

Jak mohly závory zdržovat provoz? To tam nyní svítí výstražná světla méně často? Světla snad svítí až do chvíle přejetí vlaku do bezpečné vzdálenosti od přejezdu. A závory se zvedají ještě při blikání výstražných světel. Nebo se nyní častěji porušuje zákaz a řidiči riskují a někomu to bohužel nevyjde? Nebo se zlepšila lemplovská práce dispečerů? Jako ti u nás klidně kašlou na motoristy a nechají závory, či výstražná světla v akci klidně i 45min i když nic nejede.

0/−3
21.9.2015 22:32

P43a16v96e96l 84O47b37d72r57ž45á57l56e30k 6716224358582

Svítí kratší dobu... na přejezdu se závorami trvá výstraha déle, než na přejezdu jen se světly. Nemusí se uvažovat doba sklápění a zvedání závor...

+1/0
21.9.2015 23:59

P27e57t44r 47F29i23a91l49a 9363666123733

Pane Valdere, zdá se, že budete velký ´vzdělanec´. O ´jaké lemplovské práci dispečerů´ píšete, máte vůbec tušení, jak funguje zabezpečení přejezdu? ;-D

+3/0
22.9.2015 2:21

T72o70m91á48š 22V83a80l52d55e83r 7563720659

Na to abych několikrát čekal na přejezdu 45 min nemusím být vzdělanec, ale naštvaný řidič, zvláště když vlak nikde. Nahlásíte to policii jako poruchu a oni zpětně zavolají, že to řídí dispečeři.Nebudu přeci suplovat profese čím nejsem. Ale tak dlouho čekat není normální. Vědátore. Popisoval jsem situaci z praxe ne teorii.

0/−2
22.9.2015 9:40

P24e22t73r 38F33i49a71l62a 9973606953153

Nejspíš jste popisoval vlastní výmysl.

Domníváte se, že dispečer běžně mačká nějaké tlačítko, aby na přejezdu začala svítit červená?:-)

+2/0
22.9.2015 10:43

T26o23m91á15š 56V57a80l35d98e83r 7743640189

Asi ano. A fakt je mi jedno, jestli do systému zabezpečení přejezdu může zasáhnout dispečer provozu trati, či jak to dělá (zavolá na nejbližší hradlo, či jiným způsobem). Výsledkem bylo čekání a až na zájem policie se u dráhy něco dělo. Po upozornění policie na dispečink světla po chvíli přestala blikat a všichni jsme se mohli rozjet do svých cílů cest. Nejsem teoretik, ale popisuji reálné situace TEORETIKU.:-) Když Vám to hlava nebere, seberte se z laboratoře mezi lidi a uvidíte, že svět není B&W

0/−2
23.9.2015 8:55

J18i86ř40í 81E12r43b11e70n 1803154106277

Stejně je skvělé, jak obviňujete někoho ze stálého lemplovství - a ilustrujete to jedinou příhodou tři roky starou ;-D

+1/0
23.9.2015 10:15

P21e13t27r 39F20i74a19l95a 9433946703883

´Asi ano´. ;-D Pak je s vámi jakákoliv diskuze ztrátou času, pane Valdere.

Netušil jsem, že do technických věcí mluví lidé, kteří o nich nemají žádné ponětí.

Zdá se, že o kolik vám chybí znalostí a logického myšlení, o to víc vám přebývá vulgárnosti.

0/0
24.9.2015 10:15

J47i97ř35í 75E47r66b39e46n 1183294246617

Zkuste poněkud přiblížit výraz "u nás", pokud možno trať a obec...

+2/0
22.9.2015 12:49

T40o79m94á27š 93V43a44l18d90e87r 7453540639

Opravdu chcete, abych ještě více znemožnil pracovníky ČD ? Mluvím o zkušenostech s nimi před zavedením DISODu.

0/−2
23.9.2015 9:05

J94i87ř19í 65E68r74b22e26n 1513444146177

Chachá, vaříte z vody, nic konkrétního nemáte a ani mít nebudete, z čehož se sám usvědčujete:

- DISOD byl zaveden už v roce 2013 a jde o dispečerskou správu provozu vozidel, plánování oběhů vozidel, směnnost pracovníků a další věci nemající žádnou přímou souvislost se zabezpečovacím zařízením na samotném drážním tělese. Je to jen organizační software, stejně jako SAP, Oracle a podobně, kde taky nejsou moduly pro přímé řízení parametrů výrobních strojů. Maximálně se tam odjinud tahají výrobní předpisy, ale jen jako informace, rozhodně tím nebudete řídit proces on-line.

- Přejezdy spravuje Správa železniční dopravní cesty s.o., nikoliv dopravce České dráhy a.s. Stejně tak třeba za semafory na křižovatkách obvykle zodpovídá Technická správa komunikací a nikoliv Dopravní podnik, i když oba mají stejného majitele.

- Takže můžete zkusit znemožnit kohokoliv, ale zatím se Vám to povedlo jen u sebe sama.

;-D

+2/0
23.9.2015 10:13

T35o33m23á74š 63V18a90l87d64e98r 7393780919

Píšu, je mi šumafuk kdo řídí přejezdy, stalo se mi to několikráte . Pane Erbene, tyto situace se opakovali několikráte na cestě do zaměstnání a ze zaměstnání. Jsou skutečné. Vždyť jsem psal , že DISOD byl 2013. Vím co program dělá a jak pomáhá.Technickou podporu přejezdů může dělat někdo jiný, ale dopravu na trati řídili v té době pracovníci ČD. Čím více mě napadá, že jste jeden z nich, jelikož dle jejich přístupu (koleje jsou naše a na ostatní kašleme) je Vámi arogantní chování podobné. Proto jsou to lemplové. Ne že by neuměli řídit vlaky apod, ale jsou to kreatury, které kašlou i na ostatní účastníky provozu a to je problém v místě, kde se střetávají koleje se silnicí. Věřte mi že někde čekat 45 minut, když cesta do práce trvá 20minut, kvůli blbcovi co zastaví na přejezdu provoz bez důvodu je dost vysilující, aby jste nepřijel pozdě do práce.Nebudu řešit , že mám mít hodinovou rezervu apod kraviny. Na začátku jsem psal, že jsem vše řešil přes 158 a oni mne odkázali se stížností na dispečink. A to je pro mne rozhodující, komu mám příště  za aroganci rozbít hubu.;-D Poslední příspěvek.

0/−1
24.9.2015 8:46

J11i98ř60í 61E96r59b62e80n 1213514776297

Takže jsem se zase nic nedozvěděl, jen plivete bez konkrétních sdělení. Aroganci tu kolem sebe šíříte především Vy sám.

Paranoia se dá docela úspěšně léčit...

0/0
24.9.2015 22:11

M80i49l54a12n 44V88o45t90a20v68a 5204306421372

jaká sbírka???? 8-o tohle má uhradit pojišťovna .. myslím z povinného ručení toho gaunera co to způsobil a pak to po něm vymáhat. To, že přijde o byt či dům. a co má být. Měl jezdit tak, aby druzí neměli zkažený celý život.

0/0
21.9.2015 22:23

R78o53m66a97n 95P58o39l72á66č74e61k 5646549845

Otázka je co pojištovna je ochotná zaplatit...

+4/0
21.9.2015 22:43

O51l36d23ř80i44c54h 81J68a46n84e29č20e93k 8879816423871

přesně to je ta potíž. ona ty operace a léčbu zaplatí - jenže v základním socialistickém standardu. cokoliv navíc, co by tomu klukovi zlepšilo rekonvalescenci anebo následný život obecně, si musí zaplatit sám. je to totéž jako když kolegové pro toho strojvůdce z pendolina založili sbírku s cílem, aby si mohl pořídit co nejlepší protézu a i nadále sportovat.

+3/0
22.9.2015 7:49

J39i29ř68í 79E18r23b23e55n 1293894176827

A to ten "základní socialistický standard" České republiky patří ve světovém měřítku téměř ke špičce dostupné péče.

Podívejte se na zdravotnictví v takové Británii, tam je to o strach. Potkan v kojeneckém inkubátoru mluví za vše.

+2/0
22.9.2015 10:13

O78l50d79r43i59c48h 82V54y39s85k86o55c20i17l 9805772843636

Jestli ma limit 10 micu tak se z dluhu uz do konce zivota nevyhrabe..

0/0
21.9.2015 23:43

V50í90ť33a 85N32o44v84á15k 1438223105341

Posílám aspoň 200 . Hodně štěstí R^

+8/0
21.9.2015 22:07

J25a64n73a 85N67o44v49a75k44o49v97a 1879583530417

Kdyby za neopravneny vjezd na prejezd autem byl trestan okamzitym odebrani ridicskeho prukazu tak by si to nekteri rozmysleli

+12/0
21.9.2015 21:46

P22a69v11e41l 44S69o64b48o25t58k91a 5280454

A hlavně kdyby byl postihovaný - na tomto přejezdu bylo (viz záběry kamer) projíždění červené naprosto běžné.

Proč se automaticky nerozdávají vysoké pokuty je také jasné - někteří hříšníci jsou rovnější mezi rovnými...

+4/0
21.9.2015 21:49

J57i54r15k69a 53D15v69o32ř81á33k 4495460383198

Kdyby to bylo pořádně postihováno, tak by současné odebírání "půlky" řidičáku (body) stačilo.

+2/0
21.9.2015 23:06
Foto

T29o11m92á45š 37H78e12r72c44e41g 3800659630590

Blbost. Vraždilo se i když za to byl trest smrti. Kradlo se, i když se za to sekaly ruce.

+1/0
21.9.2015 23:17

P25a57v36e74l 26O13b27d88r43ž37á43l53e82k 6196404458602

Kdo vědomě vjede na přejezd pod výstrahou, ten si neváží ani vlastního života ... řidičák ho tedy nebude už trápit vůbec.

+2/0
22.9.2015 0:00

P93a15v60e45l 47C32h23l64u49b42n84a 7197726888877

Úspora času za poškození zdraví - to je dobrý handl, nicht wahr?:-/

0/0
21.9.2015 21:43

J50a20n 16B34o96h73a30t34ý 7907390668652

A co tak odstranit z provozu dementní řidiče, to by se možná vyplatilo víc. Pokud je někdo retardovaný, vjede tam, i kdyby mu do cesty postavili protitankový zátaras.

+16/−1
21.9.2015 21:37

P12a83v94e92l 41S97o80b85o60t13k24a 5770344

Tohle není problém řidičů.

Kdyby se to stalo jednou, pak ano, ale i na tomto přejezdu to bylo běžné.

Hlavně se zamyslete nad tím jak je možné že se zavřely obě závory současně - ta druhá, výjezdová, je nesmysl že na tom přejezdu vůbec byla.

Takže ano, pokud někdo někde udělá systémovou chybu/chybu v projektu, vždy to pak můžete shodit na toho kdo se do pasti chytil, ale není to to pravé.

0/−4
21.9.2015 21:45

J23a20n 76B70a41b79j69a47k 5545125719122

Závora na výjezdu je pro ty "řidiče" kteří by tudy vjeli na přejezd, kdyby tam nebyla, a ta v jejixh pruhu by šla dolů. A pokud někdo za volantem auta považuje závory za past ze které není úniku, měl by vrátit řidičák a občanku...

+11/0
21.9.2015 21:52

Z16b48y86n73ě79k 68P15o79p65o20v79s53k48ý 9536218917123

Do jaké pasti? Co to proboha píšete za nesmysly? Pokud někdo vjede na železniční přejezd v době, kdy mu svítí červená, je to obyčejný blb, který akorát riskuje život svůj a co je horší životy ostatních!

+10/0
21.9.2015 22:30

P37a46v95e38l 98O82b63d53r63ž59á59l96e27k 6566804338892

Poloviční závory, nebo zpožděné zavírání jsme tu měli v 80. letech ... a ukázalo se, že řidiči je volnou půlkou (nebo o-něco-déle-volnou polovinou) objížděli.

Proto se od 90. let instalují pouze plné závory se společným uzavíráním.

+4/0
22.9.2015 0:03

M35a59r93t21i80n 44V18r97b68a 1121398332313

Nezbývá,než přát lékařům úspěch a fírovi uzdravení.:-)R^

+20/0
21.9.2015 21:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.