- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No já nevím, jak to bylo s tímto zájezdem...ale pamatuji na jeden takový, kdy jsem přestal průvodcům závidět jejich práci.
Stačil párek notorických kverulantů a pro průvodce to jistě musí být dodnes noční můra. Ačkoli to byl lacinější poznávací zájezd, neustále se domáhali ve všem nějakého nadstandardu (pravidelně jim musel zajišťovat výměnu pokoje kvůli lepšímu výhledu, obstarávat lepší místa k sezení, jinou stravu atd), kritizovali ho za jakoukoli frontu, zdržení či situaci, kterou nemohl nikterak ovlivnit...a hlavně veškeré své společenské kontakty s ostatními vedly v duchu kritiky cestovky, průvodce, organizování nějaké vzpoury a vůbec otravování nálady jedem nespokojenosti.
Jinak by to byl fajn zájezd. Ale místo původně optimisticky naladěného průvodce se vrátila zádumčivá a vystresovaná troska.
"pětiprocentní slevu na další zájezd" ... loool ... to je na facku
a nebo také více, než si kdo zaslouží, kdo ví ?
"Okna nešla otevřít, v malém pokoji se hlučná klimatizace dotýkala přímo postele" - je bezna vec v US i v lepsich hotelech... I kdyz ty pokoje spis zmensuji ty mega obri postele :).
sám jsem v USA navíc nebyl třeba v Sheratonu vůbec schopnej na posteli rozbalit ta kvanta dek a povlečení
Židle měla tři nohy? No, co by chtěla ve tříhvězdičkovém pokoji?
Jestli chtěla židli se čtyřmi nohami, měla si zaplatit čtyřhvězdičkový...
Největší problém je asi zádumčivá povaha průvodce, ten by fakt měl být vždy i šoumen, jak na klienty tak na dodavatele a třeba prkotiny jako židle bez noh hned zařídit, protože i recepční kdoví odkud z jaké tramtárie pochopí, že je tam cestovka, která jezdí pravidelně a mohla by přestat, a hotel by přišel o kšeft
Když jsem před 4 roky jel na turistickou cestu do Tokia, také jsem uvažoval o nabídce cestovky. Její poěvst neznám, ale komunikace s cestovkou mi přišla v tom smyslu, že jsem zjistil, že ji vlastně nepotřebuji.
Ve finále jsem si vše zařídil sám - ubytováním počínaje, přes mobil na letišti, vstupenky na akce a cestování po Tokiu včetně informací... a ke své plné spokojenost a cenově se to lišlilo snad jen o pár tisíc v můj "neprospěch".
Chápu, že na takovýhle velký výlet člověk cestovku potřebuje a je mi té paní líto: tyhle rádoby cestovky pochopitelně lžou, všechno naslibují a pak zákazníkovi předhodí takovou hrůzu, jakou popisuje.
jak už někdo poznamenal, asi to bylo způsobeno hlavně tím, že paní se cítila osamocena mezi cizími lidmi, se kterými si moc nepovídala, když ke všemu byl i prúvodce kupodivu nekomunikativní, což dle mých zlušenpostí niokdy nebývalo, dnes to ale asi v nouzi dělá už každý, byť by mu bylo nejlíp samotnému v kanclu
5% slevu na další zájezd! To je snad vtip!
to už třeba při předplatném časopisu s křížovkama za pár stovek vám jako prémii nabízí u zájezdů slevu aspoň 10%
Nevim ale AmericaTours neni nejlepsi na USA. Hlidat auto v mistech kde se v USA nekrade mi prijde zbytecne. Jinak titulek je super, cekal jsem zapaleny hotel nebo tak.
To má z toho, že na takovýto zájezd jede s cestovkou. To už je snad jen pro zoufalce. Zarezervuji hotely, letenky, udělám itinerář a jedu. K čemu cestovka ?