- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A já říkám, že nápad je to víc než dobrý. Bydlím v Libouchci a projedou tu denně stovky kamionů. O tom, že překáží, ohrožují, smrdí a rámusí není pochyb. A jezdí tu jen proto, že se snaží ušetřit pár korun na naftě a mýtném. Fakt, že je odsud nevyžene na silnici Děčín - Ústí podél Labe krajský odbor dopravy (popř. ministerstvo) je jen velká hrouda másla na jejich úřednických hlavách a svědčí to o velkém vlivu speditérské lobby. Bohužel! A varianta přivaděče na tělese Kozí dráhy? To je super hovadina a nic neřeší. Byla by dobrá tak do Neználkových trampot. A děčínští radní si holt budou muset přestat válet šunky na labském nábřeží u ohňostroje a začít přemýšlet a konat jak vyřešit tranzit kamionů přes město. Ale jde vlastně jen o jednu ulici. Pak už to frčí po nově opraveném "novém mostě" a průmyslovou zónou. Takže jeden projektant s hlavou na krku to dá...:-)
To mi připomíná situaci v Teplicích,kde se už asi dvacet let mluví o obchvatu části Trnovany,aby se ulevilo provozu na Masarykově třídě,kdy v ranní a odpolední špičce jsou dlouhé kolony pomalu popojíždějících aut. A zatím skutek utek...
„To, s čím přišlo Ústí nad Labem, se jeví jako finančně velmi náročné a nemyslíme si, že by tato varianta byla schůdná. Úplně by neřešila potřeby Děčína,“ řekla LAKOMÁ.
:-D :-D :-D
Další tunel v Ústí nad Labem? A že už jich zde bylo! Nikdo je už nespočítá.
Sice to není v Praze, ale je třeba si dát pozor, aby to co začne jako tunel neskončilo jako "tunel".
Když porovnáme cenu s poměrem cena/užitek kolínského zvedacího mostu, který se nezvedá, není to tak strašné...
Počkejte, co udělá D8 a pak řešte tunely. Ale je fakt, že v Ústí jsou po tunelech docela lační :)
A Děčín? No já nevim, ale ten tam podle mě jmenují jen, aby to vypadalo víc "regionálně". Děčínu by přecijen víc dávala smysl severní varianta přes Libouchec.
S důvěrou se obraťte na hlavní město tam mají vynikající odborníky na tunely?!?!?!
Přestože to navrhuje "pritikorupční světloniš" Hausenblas, tak to zní rozumně...
"Podle plánů ústecké radnice by tunel kromě zklidnění dopravy zajistil i průjezdnost města při případných povodních." - no, já nechci být válečný štváč, ale neteče ona ta voda při povodních spíš právě do tunelů...?
Aha, pán je odborník na podzemní stavby! Tak to abyste snad šel vysvětlit Angličanům a Francouzům, jak nebezpečnou věcí je Eurotunel pod kanálem La Manche, kterým denně projede několik desítek vlaků a že by ho měli radši zavřít a zabetonovat, ne? ;-)