Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

R7 dokončíme až v roce 2023, dozvěděli se na Lounsku. Zlobí se i Nexen

Starosty na Lounsku pobouřil nový harmonogram prací na dostavbě silnice R7, se kterým je tento týden seznámilo Ředitelství silnic a dálnic. Vyplývá z něj, že silnice bude dokončená až v roce 2023. Nespokojená je i jihokorejská společnost Nexen Tire, která na Žatecku plánuje 23miliardovou investici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V90l43a70d60i89m66í68r 92F96i31b11i85g86e50r 5214741181114

Stavění dálnic po 4km úsecích na několika místech je o ničem. Trvá to dlouho a ty 4km nikoho nespasí. Proč nestavět třeba celý úsek. Klidně nasekaný na několik zakázek ale najednou aby se otevřelo třeba 20km najednou.

A co tak dlouho trvá na stavebním povolení. To ouřadové musejí ukazovat že jsou důležití a dávají si načas?

0/0
24.6.2015 8:19

J98i70n62d28ř91i59c71h 77F33i79a90l29a 4308952709299

A teď už Vám tam chyběj kamiony do a z NEXENU a máte silnici úplně plnou. ;-D

0/0
23.6.2015 8:35

D97a94n43i18e86l 28D34r41n31e61c 6541289836462

Centrum dopravního výzkumu vyčíslilo finanční škodu při autonehodě podle důsledků pro zúčastněné:

úmrtí: 18 669 000 Kč

těžké zranění: přes 5 000 000 Kč

celkem: přes 52 000 000 000 Kč/rok 2012

Pokud bychom měli kvalitní infrastrukturu, jistě by to bylo mnohem méně. Pokud tedy dáme více peněz a úslilí do infrastruktury, ušetříme třeba na zdravotnictví. Myslím, že by se s výše uvedenými cenami mělo operovat i v případech různých blokujících organizací, prostě "5 let jse to blokovali a za tu dobu zde př čelních střetech zemřelo 5 lidí a 24 se těžce zranilo, tak holt zaplaťte 213 000 000 Kč."

0/0
6.6.2015 17:29

J59i50ř70í 37Z79ý23k18a 9299653471790

"Předseda vlády mimo jiné prohlásil, že příchod Nexenu může značně přispět k urychlení dostavby této komunikace,“ uvedl manažer společnosti Nexen Petr Pospíšil."

on někdo věří Bohoušovi? ;-D

+1/0
6.6.2015 13:11

R97a46d48e96k 35N12o13v89a52k 9414333559830

Bohouš má pravdu.

Nexen totiž dotáhl do Česka Babiš. Ten má totiž tady v česku velkou továrnu CS CABOT s gumárenskými sazemi  které se používají pro výrobu pneumatik. Jim bude výhradním dodavatelem. a bude mít také patřičný zisk.

A Babiš má také jako ministr financí prst na penězovodu.

Takže příchod Nexenu opravdu může urychlit dostavbu...

0/0
6.6.2015 22:47

T68o77m18á18š 98D17o23b21r36ý 3622526200151

Tragikomedie. Stále se nestaví ani km nové dálnice, pouze se opravuje D1 a taky se zpožděním.

+2/0
6.6.2015 10:20

R21o76b15e81r27t 96M95r69o89c92z32k38o40w18s22k93i 7378610909724

R7 by měla být jasný priorita, Nexen investuje 23 miliard a my nejsme schopni dostavět pár km silnice ;-D

+7/0
6.6.2015 8:59

P61e29t79r 15H94o17r39á83k 1379873409364

U každé dopravní stavby, která nemá vykoupené pozemky a stavební povolení, je třeba přidat k odhadu roku dokončení dle ŘSD vždy tak zhruba pět let. Na ŘSD pracují totiž nějací optimisti, možná až pohádkáři, ale skutek v podstatě vždy utek. Buď dojde na problémy s výkupy, s ochranáři při stavebním povolování, a nebo nakonec v průběhu tendru. Rok s rokem a je to tak těch pět let.

+5/0
6.6.2015 8:38

J30i29ř84í 92N56o71v43á62k 3603399468986

Spíš než optimisti si myslím, že se tam přiživuje parta líných neschopných lemplů. Bohužel jsme si na tuto schopnost státních úředníků již tak nějak zvykli. Rv

+2/0
6.6.2015 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.