Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Maryško mě naštval, říká autor oznámení. Zavřeme i Zemana? namítá herec

Místopředseda ústecké ODS Tomáš Rieger přivítal, že se policie bude vážně zabývat nevydařeným facebookovým vtipem herce Jiřího Maryška „Úklid Ústí“ s fotkou z filmu Lidice a jmény odpůrců Činoheráku. Právě Rieger na Maryška podal první trestní oznámení, přestože ho Maryško nejmenoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R91o19m12a40n 67M80i30r77o14s84l17a11v 4977883237356

U herců se, v dobrém slova smyslu, předpokládá určitá míra exhibicionismu. Maryško šel asi pro nášup bohužel pro něho i okolí 3x. Okolnost, že má míru empatie podobnou jako Miloš Zeman ho neomlouvá.Trest bych mu  úředně nedával, ale pokud bych se doslechl, že ho někdo preventivně propleskl, tak by mi to nevadilo.

+2/0
2.3.2015 18:01

A57n10t54o80n42í39n 54P25e69t65r42a59s 5771405174544

Škoda, že nejsem abstinent. Obecně je ale prezidentův výrok možné klidně považovat za podněcování nenávisti ke skupině obyvatel. Jsem zvědav, až se sejdou v cele, o čem si kluci budou povídat. Možná o Peroutkovi.....

0/−1
2.3.2015 10:02

T69o68m91á13š 13M14a62l45ý 5563306943

Nevíte, co je s Achabem? Nesežrala ho bílá velryba?

0/0
28.2.2015 1:12
Foto

M57a92r61t36i16n 49F34a68l65t24ý65n 9701766494458

Poslední blog 10.10.2014 - tak kdoví?

0/0
28.2.2015 6:28

L96u17k12á88š 70S59a25l47á19k 7947843195728

Pro mě srovnání jeho výroku a prezidenta Zemana je velice trefné.

+2/−2
27.2.2015 19:58

V22i52k33t84o83r 46S92k87á62l26a 3189902212264

Používat ke vtipu oběti Lidic může je mentální invalida a trapák! Tím se nechci v žádném případě zastávat politiků z UL. Ti jsou, dle mého mínění, ještě daleko horší než tento herec "inteligent".

+3/−2
27.2.2015 18:18

M50i82l92a28n 56J15u94r11i72c73a 4964156575481

Ale on použil fotku z filmu, který byl natočen víc jak 70 let od vypálení a vyvraždění Lidic. Takže je to kec... A kdopak je ten z první věty?:-P

0/−3
27.2.2015 20:57

Z97d75e27n42e37k 80B44a79r39t29a77k 6874865290876

Myslím, že nejen v Ústí nad Labem je mnoho zajímavějších lidí než nějaký pan Maryško. K čemu taková dlouhá PR ? Zadarmo.

+5/0
27.2.2015 16:16

Z25d90e72n30e75k 31B28a62r88t88a17k 6104475540276

Pan Maryško potvrdil jediné, ten kdo se živí či dělá "kulturu" ještě nemusí být kulturní člověk

+3/0
27.2.2015 16:11

M37i45c47h26a70l 29B87o37c55k 8400854305152

kde nejsou argumenty nastupují invektiva, jak příhodné pro tyto lidi viz jakýsi Jiří Mazoch;-D

0/−4
27.2.2015 14:07

J15i41ř36í 26M79a20z98o53c31h 5831389852180

Vy máte fakt dost...

+2/0
27.2.2015 14:09

M42i88c35h27a51l 93B81o60c26k 8670414605682

Mě vždycky velmi rozveselí pokrytci jako třeba tady pan Mazoch, který mluví o kultuře, ale své oponenty, kteří ho neuráží nazývá, že jsou to individua. Holt "kulturní" člověk se pozná:-P

0/−4
27.2.2015 13:59

J59i86ř98í 69M26a86z35o71c19h 5951109922330

Bocku, sliboval jste, že už mi nebudete noc psát. Takže mně ne...ale o mně jo? Z toho jsem docela smutný. Ahlavně: myslet si o mně můžete fakt, co chcete. Vy...mě urazit fakt nemáte ani tu nejmenší šanci.

+1/0
27.2.2015 14:02

J43i98ř59í 38M39a60z85o97c11h 5381889912480

Jako ...když se vám líbí, když někdo "no name" prohlásí o nějakém herci, že je lempl...a to jen na bázi toho, že je sám nekulturní hovado...-což je podle mě zjevné... tak nezlobte se na mě, mohu si dovlit pojem individuum. Pro vás, při vašem zjevně nižším rozhledu: individuum je latinsky jedinec. Hnusná urážka, co? ;-D

0/−1
27.2.2015 14:10

F53r87a73n94t65i20š60e22k 54H60a66v51a59l46a 9762223411

Lempl, který bez dotací nepřežije. Přestaňme dotovat tyto parazity a bude od nich pokoj.

+5/−5
27.2.2015 13:35

J94i12ř82í 52M43a52z31o64c80h 5421599402700

Nojo, pro individua jako jste vy, je jakékoli kultury zcela jistě úplná škoda... :-/Rv

+1/−3
27.2.2015 13:52
Foto

M93a59r25t37i23n 40F16a98l45t87ý48n 9711756574108

Jakékoli kultury určitě ne, ale toho odpadu ano.

+2/0
28.2.2015 6:22

M91i61c47h54a12l 97B54o45c57k 8940324325912

bohužel takových násosek je hodně..tolik neziskovek, co sosá naše peníze a tváří se to bohulibě..člověk nemá vůbec motivaci platit daně

+1/−2
27.2.2015 13:53

V62l15a79s88t27i93k 44R38o38š29l39a77p76i53l 8560398171

Voláme po svobodě slova, ale nechceme za ní nést zodpovědnost. 

.

Já chápu, že pan Maryško bral tuhle "taškařici" jako vydařený žert, ale také měl domyslet, že se to může někoho dotknout, protože každý máme hranice vkusu a nevkusu jinde.

+8/−2
27.2.2015 13:16

J94i43ř60í 69M26a36z39o60c84h 5341469642920

To říkáte vy, že ji bral jako vydařený žert... nevím proč někomu něco takového podsouváte. Tuším, že dokonce to sám prohlásil za blbý vtip... ale takové "nuance" už jsou asi mimo váš zorný úhel, co? Mj. jak byste si představoval to "nesení zodpovědnosti" za nějaký blbý vtip? Jako v redakci Charlie Hebdo? Blbě žertovali...

+2/−6
27.2.2015 13:23

V15l30a77s10t29i55k 69R54o37š46l28a79p61i83l 8700108551

jak prosté pane Mazoch... On sám přiznal, že "černý humor používá mezi kamarády běžně a rád". A pokud by měl pocit, že tenhle žert není vydařený, tak by ho nepustil do světa. Tedy na facebook. 

.

A ta odpovědnost spočívá v demokratické společnosti např. v podání trestního oznámení. Fyzickou likvidací bych opravdu nevyhrožoval, ani jí nenaplnil.

A teď bych poprosil o link, kde pan Maryško říká, že to byl "blbý vtip". Myslím, že na IDNES to není.

+1/−4
27.2.2015 13:40

J68i47ř50í 23M44a61z15o65c32h 5531939642800

Prostě jste příznivec autocenzury...cenzury...a nakonec - i represe. Chápu..., byť...nesouhlasím s tímto přístupem. A to i přesto, že se mi ten vtip taky nelíbí. Tak to je na Lidovkách. Moc nechápu, proč ke každé blbosti musí hned každý "provinilec" vydávat mraky "napravujících komentářů". Sám si myslím, že by to nemusel komentovat vůbec a věřím, že to Policie stejně nakonec sama, a mileráda, odloží. Protože: co je na tom vůbec k řešení? - Moje odpověď je: NIC.

+1/−3
27.2.2015 13:46

V39l50a33s17t51i39k 57R30o83š11l11a69p75i62l 8980848551

K té autocenzuře, cenzuře a represi přidejte také, že jsem příznivec pokory. 

.

Na Lidovkách to není... :-(

0/0
27.2.2015 13:56

J36i82ř91í 46M83a32z29o40c98h 5641549562340

Hm, aspoň něco pozitivního. Ale jsem tomu vážně rád, ne že ne. Jinak se omlouvám, že jsem před tím vypíchl jen ty vaše horší vlastnosti.

0/−1
27.2.2015 14:01

V90l87a25s85t22i21k 38R32o35š50l25a54p66i76l 8740608451

Omluva se přijímá. Vidíte, co dokáže boj o spravedlnost? A to nás nikdo nevyhodil z našeho milovaného divadla. ;-)

0/0
27.2.2015 14:05

J76i59ř39í 49M61a56z80o58c19h 5191349522950

No ne, já jsem jenom chtěl ozřejmit, že to není tak, že bych nějak "šel po vás". Jen se vám snažím sdělit...že když někdo -subjektivně- nevhodně žertuje, ež to není žádný důvod k tomu rozvířit širokou celospolečenskou diskusi... Tak má podel vás nebo podle mě...horší vkus na vtipy...a co jako, do háje? Nemá dost pokory - má jí míň než vy...a co jako? Má se kvůli pokulhávání v pokoře za vámi hodit mašli snad?

0/−1
27.2.2015 14:08

Z81d33e38n94ě85k 25S56t64a34r75ý 4592145200

tak já osobně doufám, že to PČR nakonec neodloží. a ani bych se nedivil, kdyby v tom ftípku p. Maryška někdo viděl i propagaci nacizmu...

+2/−1
27.2.2015 18:03

J38i35ř69í 19M71a83z63o48c34h 5141939762200

Hm, asi budete dost zapšklý jedinec. Co se týče vašeho úsudku, myslím, že jste hrubě na omylu. S nacismem tam není ani zbla souvislosti, ale možná máte potřebu si někoho hodně ošklivit, aby jste si sám mohl připadat lépe... :-)

0/−1
27.2.2015 20:45

J39i15ř76í 87M67a41z49o11c21h 5291679512290

Si to probůh najděte sám, já nejsem váš Ovčáček! ;-DRv

+1/0
27.2.2015 13:49

J19i35ř68í 26M55a28z20o35c86h 5711869352540

Ale že jsem v dobrém rozmaru a nezlobím se na vás (ani k tomu není důvod, uznávám)  náhodou jsem na to před minutkou natrefil, vzpomněl jsem na vás... a zde to máme:

Maryško mě naštval, říká autor oznámení. Zavřeme i Zemana? namítá herec

Zdroj: http://usti.idnes.cz/herec-jiri-marysko-facebook-vtip-uklid-usti-lidice-policie-pnw-/usti-zpravy.aspx?c=A150227_084927_usti-zpravy_alh

Konkrétně souvětí:

„V životě jsem neviděl, že by se někdo takhle vehementně zabýval sebeblbějším vtipem. Zřejmě někomu ležím v žaludku, jinak to není normální, že to neodložili hned,“ poznamenal k tomu Maryško

+1/0
27.2.2015 13:56

V85l28a91s87t55i28k 65R79o48š68l95a91p36i57l 8920898691

Jestli tohle považujete za prohlášení, že to byl blbý vtip, tak se naše názory rozchází v dalším bodě.

0/−2
27.2.2015 14:02

J83i49ř98í 45M24a47z92o15c92h 5671889482520

Hm, pokud všechno potřebujete explicitně... Tak k tomu nemám co dodat. V něčem musím s vámi souhlasit: když někdo vymyslí vtip, asi ho nevymyslí úmyslně špatně... jen možná nedomyslel, že nebožáci, co mají "jiný vkus", ho taky houfně začnou oidsuzovat a se pohoršovat. Jak říkám, mně se ten vtip taky nelíbí...leč...nevidím důvod tropit kolem toho jakýkoli povyk. To je fakt jak s tím Charlie Hebdo... jejda oni urazili Mohameda...a Ježíš...a Alláha...to jsou ale křupani, hrůza...no ne, milostpani? ;-D

0/−1
27.2.2015 14:06

V79l31a11s49t49i61k 55R91o62š86l13a59p23i43l 8420688611

Paradoxně existuje jen málo vážnějších věcí, než je humor. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat. 

.

Já bych tuhle zajímavou diskusi uzavřel přáním, aby pan Maryško měl příště šťastnější ruku při vybírání doprovodné fotografie a všem zúčastněným bych popřál krásný a dlouhý život.

0/0
27.2.2015 14:15

J38i50ř51í 47M72a51z20o17c91h 5221979292650

Mj. to, zda je nějaký vtip blbý něbo skvělý...může být hodně moc subjektivní... (sám to píšete) Někdo např. miluje absurdně přemrštěný černý humor, jiný to vnímá jako nějakou téměř zpustlost, atd., atp... Dovolím si vás upozornit, že sám sebe v jednom příspěvku popíráte. Konstatujete, že každý má jiný vkus a na druhou stranu jej obviňujete, že si (podle vás) myslí, že to byl skvělý vtip...a i třeba jo, akorát ho si neměl dávat veřejně, při vědomí, že to spousta lidí bude vnímat tak...pohoršeně jako třeba vy. :-) Může být ten vtip i celkem skvělý, jen ho (subjektivně viděno) kdekdo nepochopí...a pak s tím má téměř psychický problém. :-)

0/0
27.2.2015 14:00

P79a23v10e26l 67D56v51o74ř12á10k 8368815802881

Pan Maryško těžko může vědět, kde je hranice nevkusu, protože s velkou pravděpodobností netuší co to vkus a nevkus je,...

+2/−1
27.2.2015 17:09

M84i11c81h78a40l 76B52o26c51k 8750114685242

Pokud se divadla a tyto herci nedokáží na sebe vydělat, tak by měli skončit. Proč se dotují z našich daní tyto aktivity? Provozní náklady na divadlo jsou obrovské a není kapitalistické dotovat něco, co si na sebe nevydělá, tak ať skončí a živí se jako OSVČ. Pan Maryška a další mohou putovat po městech a kreativně se realizovat. Určitě by neměl čas se zabývat takovými "vtipy", ale musel by se snažit ne jako teď, kdy má jisté peníze od města tedy od nás všech.

+2/−7
27.2.2015 12:55

J18i37ř51í 42M88a22z49o86c85h 5911669902660

Vy máte dost... Plést dohromady kulturu a kapitalismus... to fakt "nedokáže" každý...

+1/−2
27.2.2015 12:59

M36i55c82h43a47l 89B34o52c73k 8240714765612

dotování kultury není kapitalistické. Socialisti od lidí berou obrovské daně a dotují různé tyto nevýdělečné organizace. Pokud se divadla nedokáží na sebe vydělat, tak ať skončí. Co na tom nechápete?

+2/−3
27.2.2015 13:00

J67i39ř24í 25M82a68z68o57c31h 5251609102260

Si krapet protiřečíte, ne? Na jednu stranu pletete cosi o tom, že si na sebe mají vydělat...a na druhou mluvíte o tom, že je socialisti dotují (nechci se hádat, ale řekl bych, že ultura MUSÍ být dotována...a to i za pravičáků)... Tak kurňa to mi jako chcete ještě nakonec tvrdit, že kultura je nějaký levičácký výdobytek nebo co? :-/

+1/−1
27.2.2015 13:21

M11i36c14h13a48l 79B59o48c20k 8620804295882

dotují se muzikální kluby? taneční kluby, diskotéky? To je také kultura ne? a dokáže si vydělat na sebe sama, proč? protože je poptávka. Po návštěvě divadel poptávka moc není, takže je zbytečné to dotovat, jenom kvůli tomu, že je to také kultura...jinak si vůbec neprotiřečím. Lépe čtěte to, co píšu. Děkuji

+1/−2
27.2.2015 13:23

J69i15ř60í 23M76a40z30o31c25h 5691739322370

Jo, aha, tak už vás chápu...žádná kultura by se neměla dotovat. Jinak pardon, ale jak vy tu kulturu vnímáte (např. diskotéky? ;-D...no, pobavil jste mě, ne že ne...), tak to bych mohl mluvit jako o kultuře, když navštívím svou oblíbenou hospodu. No, nic, takže vůbec by se  -podle vás- neměla kultura dotovat.... , výborně, tak už vás aspoň chápu. Jen s vámi hrubě nesouhlasím. Poptávka není...no, mezi vašimi kamarády asi ne, vy makáte, abyste na sebe vydělali, zřejmě... když mámte ten kapitalismus... Ale ano, protiřečíte, byť moc nechápu, proč je tak těžké si to přiznat. ;-)

+2/−1
27.2.2015 13:27

J79i52ř91í 74M55a66z41o20c85h 5311139932630

Jinak -díky vám- možná přehodnotím mnou většinou prováděné volení pravice... protože pokud máte pravdu a pravice nehodlá kulturu vůbec podporovat...pak se s ní milerád rozejdu. Já se kulturou neživím, ale jsem přesvědčený, že bez dotování to nebude fungovat...a přesvědčení Václava K., že v kapitalismu si na sebe naprosto každý musí vydělat (plus takové ty kecy o neviditelné ruce trhu...blablabla...), mi přijde jako zhovadilost. To by skončily veškeré bohulibé aktivity typu neziskových a veřejně prospěšných organizací, pro které dělá spousta lidí prakticky za nic... -Ale to vám "kapitalistům" asi nemá cenu vykládat...

0/0
27.2.2015 13:32

M33i65c98h86a20l 34B55o77c17k 8550804895932

Ano i hospoda je kultura, protože se tam setkáváte s lidmi, s přáteli a bavíte mezi sebou. Víte pane Mazoch kultura nejsou opravdu jen divadla. Osobně vnímám, že se musí podporovat finančně historická kultura- zámky, hrady, tedy to, co nám zanechali naši předci, abychom to měli pořád před očima a mohli se učit. To ano, ale divadla proč proboha? jinak neziskovky jsou podle Vás bohulibé?;-D to, že mají v názvu pomoc anebo romská iniciativa opravdu neznamená, že jsou to lidumilové;-D a nechám Vás v tom, jinak jste přeskočil o tom, co se bavíte, k mé osobě. To se nezmůžete na nic jiného, že na personifikaci? Vy mě neznáte pane Mazoch a ani já neznám Vás a všimněte si, že JÁ O VÁS NIC NEŘÍKÁM. Protože mi příjde hloupé popisovat člověka, kterého jsem nikdy neviděl reálně, ale Vám to příjde v pořádku. Je to Vaše věc a ano já si vydělám na živobytí nejsem na sociálních dávkách, pracuji tvrdě, jelikož konkurence je velká i v mém oboru tj. technologie v potravinářském průmyslu. Dneska jestli jste si neráčil všimnout, tak není  oboru, kde by neexistovala konkurence a člověk se musí hodně snažit, vzdělávat se, aby si místo udržel a svůj nákladný životní standard

+1/0
27.2.2015 13:40

J39i83ř55í 37M13a75z32o95c86h 5831919532300

Hm, se přiznám, že na to, abych si tohle přečetl... je to moc dlouhé. To ne obecně, jinak mám rád dlouhé příspěvky - ale ne ty od vás. :-) Přesto děkuji za snahu.

0/−1
27.2.2015 13:48

M69i42c67h65a20l 96B89o21c41k 8430204905242

Nemáte vůbec zač. Také tento příspěvek, který Vám píši je můj poslední Vaší osobě. Přeji hezký den

+1/0
27.2.2015 13:50

J95i25ř80í 98M61a96z45o70c20h 5141179192970

Nemohu zcela vážně vůbec říct, že byste mě tím nepotěšil! ;-D

0/−1
27.2.2015 13:51

V17e16r78o40n22i77k26a 77M66a88t66ě20n65o68v58á 1609282927

A také by měla skončit všechna další nevýdělečná zařízení, dětské domovy, charity, školy, nemocnice, ... ať nám ten kapitalismus vzkvétá :-)

0/−2
27.2.2015 13:32

M41i41c87h94a32l 44B88o48c31k 8420264625322

Plete si věci dohromady. Nemocnice jsou pro společnost důležité a nenahraditelné a my si je platíme skrz zdravotní pojištění, dětské domovy jsou též nenahraditelné a plní svůj účel. Charity jsou naprosto zbytečné, jelikož se peníze v nich rozkrádají a žiji z nich jenom charity.

+2/0
27.2.2015 13:43

J68i58ř13í 27M58a97z62o27c42h 5331349392140

Jo tak ona se  tím Policie ČR vážně zabývá? To zní jako ještě o poznání horší vtip než ten Maryškův...

+3/−7
27.2.2015 12:44

J25o40s12e46f 26L77a78s71k28o24š 2757710270

Maryško je debílek. Chrochtá zhovadilosti, protože si myslí, že si jako "umělec" žijící z daní Ústečáků může dovolit cokoliv.

+7/−6
27.2.2015 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.