- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám pocit, že ten systém propagují jen ti, co s ním vlastně ani nepracují. A ti co s ním musí pracovat jsou všichni v opozici. Závěr si udělejte sami.
Kdo někdy aplikoval nový software (ale často i hardware) u doktorů, tak bude určitě s odsouzením dodavatele opatrný. Přechod z prostředí stařičké FPD26 tam bývá opravdu sysifovskou prací.
je pravda, ze doktoru jsou casti na pocitace spatny, ale zase bych z nich nedelal pc negramoty. system ma byt user friendly
ve mse by spis budilo neduvery to, ze nekdo v listopadu vypise vyberove rizeni a na konci prosince se podepisuje smlouva. a kdy tedy vznikal navrh systemu? kdy se jednalo o smlouve? kdy to pripominkovali pravnici?? vsechno to naplnuje znaky pripravene zakazky na miru bez jakekoliv diskuse o funkcnich pozadavcich a kvalite systemu
Včera jsem zrovna byla v té nemocnici na vyšetření. Vše fungovalo. Dokonce byly v pc evidovány všechny mé předchozí "návštěvy". I když byla všude vyvěšena cedulka o novém info systému a pochopení při zdržení zadávání dat. Tak nevím.
Cena není ted dulezita. Ale myslím, ze je normalni. Jasne ,ze si firma a sefove KZ neco nahrabou. to se ale deje vsude a uz je zbytecne to resit.
Pruser ale je, ze to nefunguje. A keci, ze doktori maji 15 let stare postupy je mimo. Ano maji, a tak ma novy system, byt natolik intuitivni, ze to zvladnou. Jadro a DTB muze byt hyper nova, ale lay-out musi byt user friendly i kdyz bude umet spoustu veci navic.
Nehlede na to, ze tohle melo bezet rok paralelne v testovacim rezimu. Firma co to dodava je asi novacek a amater.
Rok paralelně? A kde seberete ty stovky lidí, kteří budou "stínový provoz" celý rok zajišťovat?
Odpor vsech uzivatelu k novym vecem se blizi nekonecnu. Jeste za rok budou remcat, ze dokud to klepali na psacim stroji, tak to bylo rychlejsi a lepsi. Tohle remcani jim vydrzi, dokud jim na stul vyhruzne nevratite ten psaci stroj...
Snad nejhorší pro uživatele je, že korektně nastavený systém neumožňuje schválené věci dodatečně doupravovat a okecat. A je jedno, zda to je (závazná) objednávka obchodníka nebo (závazná) žádanka lékaře.
Vždycky najdete lidi, co tvrdí, že nemůžou pracovat bez toho, aby svá rozhodnutí pomocí nějakých výjimek dodatečně měnili.
Vždycky mě v diskusích pobaví jedinci zasvěceně komentující cenu zakázky, o které neví vůbec nic. Neví kolik z toho je HW, kolik SW, kolik nasmlouvaný support, atd.
ale vzhledem k praxi si treba dokazou odvodit. navic stapro...Ja mam s touto firmou zkusenost z VFN v Praze (byl jsem tam na civilce na informatice). V zasade se tam delo totez. Stapro dodalo software, krery fungoval tak z 20%, ale zato byl drahy, stejne jako jeho podpora, bez ktere by to asi nejelo vubec, takze nemocnice na nich byla defacto zavisla (ze dobrovolne a za uplatu je nasnade). Dost me prekvapilo, ze stapro ma primo v nemocnici kancelare. (V zadne jine firme jsem kancelare dellu, oraclu, hp apod tedy nevidel.)
A ze se v nemocnicich casto nakupuji veci, ktere by stacili pro mensi krajske mesto, za cenu alespon dvou takovych veci, je verejne tajemstvi...
Tak hlavně že všem kteří o tom rozhodovali zůstal slušný bakšiš, blijící smajlík
Ty vole. 55 mega za databázoví systém? Že to nefunguje je už jen třešnička na dortu. Tady se fakt krade všude a vždy a navíc neuvěřitelně amatersky.
ta cena mě taky sundala ze židle. A to říkám jako člověk, co několik let dělal ve významné SW firmě v obchodním oddělení.