Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Teplicku vykolejil vlak, dopravu do Ústí zajišťovaly autobusy

V železniční stanici Bohosudov na Teplicku vykolejily v noci na úterý tři pracovní vozy společnosti Monzas. Nehoda se obešla bez zranění, zcela však zastavila vlakovou dopravu mezi Ústím nad Labem a Bílinou. Před polednem se podařilo zprovoznit jednu kolej.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M71a13r82t85i10n 42H31o35u55b78a 6623731959698

mohu vedet, jak souvisi spojeni z Uporiny s vyluku na trati TP-UL ???

0/−1
18.11.2014 11:26

V67l68a69d10i25m32í71r 12S70t29u91d16e42c64k66ý 9389471494188

Vlaky nejezdí z UL do Bíliny přes Teplice, ale spodem přes Úpořiny. Proto jde o spojení TP-Úpořiny.

+3/0
18.11.2014 11:54

M60a92r31t73i42n 35H56o70u26b17a 6823181529388

ok, to je mozne, ale kazdopadne teda hloupe napsane:

V úseku byla zavedená náhradní autobusová doprava, spojení z Úpořin zajišťovaly vlaky tratě Lovosice -Teplice

Zdroj: http://usti.idnes.cz/vykolejeni-vlaku-v-bohosudove-na-teplicku-fj1-/usti-zpravy.aspx?c=A141118_092434_usti-zpravy_alh

0/−1
18.11.2014 12:36

L24u57b87o64m82í59r 78S90a48z40e80č24e80k 7499248915893

Stále ještě trvá!!!

0/0
18.11.2014 10:13
Foto

P21a33v36l56í61n17a 75N47y36t82r96o25v40á 6543223186974

No, ono to možná bylo myšleno tak, že až do desíti večer nebo do zítřka .-) 

Ano, stát se může, že vykolejí vlak, že někdo pod vlak skočí, že někdo ukradne kabely, že spadne na koleje šutr či strom, že napadne hodně sněhu, nebo pro změnu zase mooooc prší, nebo že se čeká na mašinu, průvodčí či přípoj...... Ve výčtu bych mohla pokračovat.

Ale to všechno se děje bohužel neustále a systém informací nejen mezi zaměstnanci ČD (+ SŽDC), ale především pro cestující, by už měl proboha fungovat jinak! 

Rychle, dostatečně, bez zmatků - pak by možná ubylo naštvaných cestujících. 

Ráno jsem měla tu "čest" při tom být a kromě opětovných problémů na trati mě rozzlobil hlavně přístup průvodčí ve vlaku, do kterého jsem bohužel nasedla, a výpravčí v ÚL západ, které místo slušné odpovědi štěkaly, jak mohly :-( A že v ÚL hl. n. nic nehlásili, to už se snad ani nedivím :-( 

Do cílové stanice jsem nedojela...... :-/

+2/0
18.11.2014 11:46

P89a36v51e79l 59D83v34o10ř23á40k 8348115532411

V železniční stanici Most používají při hlášení univerzální čarovné hlášení. "Zpoždění je z důvodu otáčení soupravy."

Nikdo z cestujících neví co to znamená, ale nikdo se nejde do dopravní kanceláře zeptat, takže to tady funguje už několik let. 

Myslím, že cestující mají vědět důvod(vždy a pradivý) proč spoj má zpoždění. I to že musí čekat protože někdo nepřišel do práce, že někdo nechal zamrznout lokomotivu, někdo ukradl kabely, atd.

+1/0
18.11.2014 12:35
Foto

L89u75c91i89e 28V40o14n87d11r35á57k17o22v52á 7180513253490

Tak v Mostě to mají alespoň na co svést. Osobák od Děčína má dojet v 50 a v celou čtyři minuty vyrazit zpět na Děčín. Vzhledem k tomu, že cesta DC- MO trvá nějakých 84 min, rezerva 14 minut nestačí..

+1/0
18.11.2014 13:59

P69a68v40e26l 12D63v68o52ř75á71k 8378165612171

Pravděpodobně jste nepochopila, že to hlášení nemá s realitou nic společného. Žádná souprava se neotáčí(strojvůdce přejde z jedné strany vlaku na druhou a jede zpátky. Jde pouze o vymyšlenou výmluvu pohodlných nádražáků, ne o pravdivé zdůvodnění zpoždění.

0/0
18.11.2014 18:43

M12i80r52o82s50l77a29v 27Z79i58k31m63u78n34d 7359273874703

Právě to, že - vašimi slovy  "strojvůdce přejde z jedné strany vlaku na druhou" se nazývá odborně obrat soupravy neboli souprava "otáčí" (minimálně ve vaší logice směr jízdy) ... Pokud se nejedná o ucelenou elektrickou nebo motorovou jednotku nebo soupravu s řídícím vozem, tak se musí s lokomotivou "objíždět", což nějakou dobu trvá ...

0/0
18.11.2014 19:53

M31i81r85o14s70l31a44v 75Z87i63k70m60u21n38d 7979513544143

Provozovatel dráhy, který má na starosti hlášení staničního rozhlasu nedisponuje útvarem vyšetřování, který by zjiš´toval, proč má ten či onen vlak zpoždění. Takže nemá možnost zjistit, "že někdo nepřišel do práce, někdo nechal zamrznout lokomotivu, někdo ukradl kabely"... obsluha staničního rozhlasu, mnohde výpravčí vykonávající jako hlavní činnost dopravní službu, nemá a nikdy nebude mít povinnost pátrat, jako mlsný kocour po mňamce, po skutečné příčině zpoždění ...

0/−1
18.11.2014 19:57

P49a37v98e42l 97D91v48o22ř46á53k 8428155732511

Pokud tím říkáte, že ten kdo hlásí zpoždění není informován o důvodu zpoždění, nebo má zakázáno někým pravdivě informovat, tak je to pořád neúcta k cestujícím.

+1/0
18.11.2014 21:59
Foto

L45u19c27i89e 85V29o93n47d21r29á42k53o39v25á 7860693523490

Máte pravdu.. :( Komplikace typu srážka osoby s vlakem nebo  poškození zabezp. zařízení nikdo neovlivní, i lze celkem pochopit, že na U1 nastávají častěji, než na jiných tratích. Co mě ovšem vytáčí do běla, je nabubřelá arogance ajznbóňáků ( čest vyjímkám ), kteří se buď vůbec neobtěžují podat jakékoli relevantní informace, nebo na slušný dotaz odpoví. " No nejedem, až pojedem, pojedem." Minimálně třeba z proto, že kdyby člověk věděl, že se cesta z Ústí do Teplic s ČD protáhne na dvě hodinky, do vlaku by nevlezl.

+2/0
18.11.2014 14:15

M35i83r71o83s31l92a82v 53Z15i78k81m31u38n43d 7319653864683

problém je ten, že ani vlastní zaměstnanci - koho máte konkrétně na müsli - zaměstnance dopravce nebo provozovatele dráhy, nemají relevatní informaci ... kdo nic neví, nic neřekne ...

0/−1
18.11.2014 20:01
Foto

L92u87c34i64e 28V29o42n60d30r78á58k94o81v31á 7660713613330

Věřím. Ne, nepatřím k těm, co ve voze hulákají na průvodčí - minimálně proto, že je to džob za všechny prachy.. Problém je v tom, že ani na velkých stanicích kolikrát nelze dopátrat nic, tím myslím ani příčinu mimořádnosti - stojíte si takhle na nádraží, díváte se na tabuli - 10minut, 15.. najednou třicet.. Ve finále se někomu podaří vyzjistit, že někoho přejeli, tudíž bylo od počátku jasné, že to žádná čtvrthodinka nebude..

+1/0
19.11.2014 7:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.