Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANO se v Chomutově spojilo s komunisty. Město potřebuje změnu, hájí se

Zvláštní uskupení má v příštích čtyřech letech vládnout severočeskému městu. Dvě hnutí, která slibovala Chomutovu změnu dosavadních kritizovaných nepořádků, PRO Chomutov a ANO 2011, se spojila v koalici s KSČM. ČSSD vypadla ze hry, protože je příliš spjata mimo jiné s vraždou Romana Housky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M40i94l61a88n 67J45i45r56a 2133123289319

Podáš-li čertu prst,vezme si celou ruku.KSČ má bohaté zkušenosti v předstírání demokracie,poctivosti,slušnosti ,svobody myšlení atd.-tedy dokud se nedostané k moci.Pak se schová za "pracující lid" a ziedeologizuje své konání.T.j.zdůvodní je "nutností udělat pořádek".Jak se chová,když se dostane k moci-to jsme zažili všichni ´a kdo neztra´til paměť,tak jí to nesežere.Jinak-dobrou chuť,soudruzi !

0/0
16.10.2014 6:17

I66v30a26n 12D28ř95í24m61a12l 9607176342877

ANO se v Chomutově spojilo s komunisty. Město potřebuje změnu.

Proč se divíte? Co je na tom divného, že se bývalý vysoce postavený komunista s rodinnou komunistickou tradicí dal dohromady s nynějšími komunisty. Všichni to o Babišovi vědí, Babiš ví, že o tom kde kdo ví, ale všichni dělají překvapeného, že je to zaskočilo?! Babiš mi ani tak nevadí, je to jeho věc, ale nenávidím pitomce občany, kteří ho nejdříve zvolí, se všemi jeho "velkopodnikateli" dosadí do vlády ČR, a potom dělají překvapené po každém jeho kroku. Prostě je načase si veřejně připustit, že je bývalý vysoký komunista v tomto státě považován na Mesiáše a občané do něj vkládají velké naděje. Jen nechápu, jak ti samí voliči dokáží bez mrknutí oka plivnout do tváře nynějším komunistům, kteří nenahromadili velký majetek a nepoužívají dnes ani velká populistická prohlášení a dokonce ani nepřevlékli kabáty. Ani se nepodíleli na rozkradení našeho státu. Ale komunista, který opustil rodinnou komunistickou tradici aby nahromadil majetek, jim vůbec nevadí??? Spíše naopak. Dobrá, nechejme tedy již socialismus na hřbitově dějin a berme současné komunisty podle toho co dnes navrhují a říkají bez předsudku. Že to nedokážete? Jak potom může Babiš získávat takovou politickou moc, přestože byl celý život komunistou. A to ne ledajakým, řadovým, který byl členem pouze proto, aby se děti dostali na vysokou školu. Jsme to ale podivný národ, který je dnes celému světu k smíchu když ukazuje, že není komunista jako komunista !!! A když má komunista dost peněz, může být po 25letech klidně opět i premiérem občanů ČR. Možná, ale ne premiérem mým. Nemám rád "kabátníky" typu Kalouska, Bendy a spol.. Nikdy nemůžou dostat můj hlas, musel bych se hanbou propadnout. A to bez ohledu na to, v jaké situaci je ČR.

Ve filmu Království nebeské je moc hezká a pravdivá věta, kterou vyslovil mladý malomocný král Jeruzaléma: "Král může pohnout pěšákem, ale o své duši si rozhoduje každý sám"!!! Moc rád bych viděl "duši" Babišových voličů.

0/−2
15.10.2014 8:39

Z55b52y97n10ě53k 64Č84e82c12h 4818438245441

Byla STB koministicka tajna policie? ANO!

+1/0
15.10.2014 8:37

M48i33r12e76k 80T23u67r42e45č97e67k 4783602110522

Nic se nezmeni, problem je v korupcnim a mafijnim systemu, ktery se postupne vytvoril po 1989.

0/0
15.10.2014 8:33

B93a27r33b70o73r43a 25B46a45r13á47k27o44v29á 2832850113674

Nedělejte si iluze, že před 89 si vládnoucí garnitura nepřilepšovala. Pořád ještě lepší syastém než demokracie se všeobecným volebním právem není - i když je nedokonalá.

+1/0
15.10.2014 8:35

M78i71r22e84k 30Z46á48v91o51d56n83ý 7292487520228

Vysávala. Teď je ale okruh vysavačů větší :) Dříve byla politika založená na ideologii, teď na penězích (jednoduchý kruh - kdo má peníze (hodně peněz), nemohl k nim přijít úplně čístě (to prostě nejde), ale naopak toho politici potřebují, protože bez nich nemá šanci se nikam prosadit. Naoplátku jim musí ale sloužit. Takže kdo skutečně této zemi vládne? Veřejnost?  Nikoliv - zloději. Takže až takový úspěch to není. Ano, je to svoboda. Svoboda vybrat si loutku, která zlodějům poslouží.

0/0
15.10.2014 8:41

B89a65r77b21o68r79a 28B12a87r98á38k63o78v48á 2572580963104

Nicméně když se povznesete nad peníze, tak člověk zjistí, že získal svobodu dýchat a  myslet to je ta největší výhra. To neznamená, že bychom se neměli snažit zloděje vyhnat od koryt.

0/0
15.10.2014 8:43

M98i88r88e67k 72Z80á84v77o31d86n41ý 7272957600358

Tak dýchat a myslet mohl taky. Jen to nesměl dávat veřejně najevo. Teď můžete říkat co chcete. Ale pokud nemáte peníze, stejně nás nikdo neposlouchá. Jako ano, bylo by pěkné vyhnat od koryt zloděje. Ale jak? Vždyť se tam stejně dostanou jen ti, kteří za sebou budou mít tyto prachaté zloděje. A když se náhodou tam někdo dostane s čistým svědomím, stejně je brzy převálcovaný podporou zlodějů.

0/0
15.10.2014 8:49

B37a78r50b72o26r30a 48B76a83r23á55k66o67v10á 2442920583824

Zůstávám optimista:-)

0/0
15.10.2014 8:52

M29i59r63e53k 26Z83á92v43o47d92n86ý 7832907470138

To Vám závidím :/

+1/0
15.10.2014 8:54

I36v98a96n 84D41ř75í61m31a14l 9747226162237

Všeobecné volební právo ještě neznamená demokracii. Demokracie je tehdy, pokud se volič může svobodně rozhodnou o svých volených zástupcích ve svobodných volbách, a tito zvolení zástupci voličům za dobu své činnosti skládají účty a pokud nepracují tak, jak se to od nich očekává, jsou odvoláni a nahrazeni. A za svá pochybení, šlendrián, neznalost a neochotu, jako i za zlý úmysl a poškození občanů nebo republiky jsou trestně odpovědní podle platných zákonů.

Tak nějak bych definoval pojem "zastupitelská demokracie". Ale v zemi, kde si může dělat každý politik co chce a nikomu, a to včetně svých voličů, nemusí skládat žádné účty, to nemá se skutečnou demokracií nic společného. Je to pouze obdoba socialismu postavená naruby. To jsme si tehdy ještě za komunistického státu bláhově mysleli, že "západ" znamená demokracii, jenže kapitalismus je společnost s mocí peněz bez skrupulí a sociálního cítění, tady najdete z té vaší "demokracie" pouze ty svobodné volby, kdy máte na výběr stejně jedny a ty samé zprofanované tváře, jako za komunistů. A když došli tváře, začalo se u nás opět volit bývalého komunistu jako spasitele národa. Oháníte se demokracií, ale ta neznamená pouze mít možnost vhodit jednou za 4 roky hlas do volební urny !!! Třeba to časem pochopíte. Demokracie nejsou politici, to nejsou zákony, to jsou občané, kteří se nebojí za svá práva veřejně postavit. A to i proti svým zvoleným zástupcům, i proti vládě a parlamentu. Proč? Mělo by vám být po 25letech jasné, že v naší poslanecké sněmovně jsou možná všechny možné zájmy, jenom ne místo, kde se buduje nějaká demokracie !!!

0/0
15.10.2014 9:01

Z83b43y38n38ě57k 96Č46e96c80h 4208948565381

To rozkradanii vzniklo v roce 1948!

+1/−1
15.10.2014 8:38

P78e37t60r 91M92i74c51h40á67l12e58k 4609810316968

Nezmění se nic. Problém je v systému - pokud budou politici rozhodovat o tak velkých částkách peněz, vždy se nějaké ztratí či rozkradou či použijou na předražené nesmysly. Sám Babiš v DVTV řekl, že nemůže nijak ohlídat všechny členy Ano. Jediným řešením je nechat co nejvíce peněz lidem, kteří si je vydělali.

+1/−1
15.10.2014 8:29

B55a87r41b20o70r19a 10B19a64r38á85k54o50v31á 2252140493554

Nejsem si tak jistá, samozřejmě by se měly přerozdělovat menší balíky, ale zase nemůžete z toho udělat AnCap, kde si každý platí úplně vše a nechává si vše co vydělal. Nějakou míru solidarity otřebujete a nějaké globální investice také - třeba komunikace.

0/0
15.10.2014 8:32

P62e48t10r 38G21a10b69r74i54e80l 83S76t55. 3366109902186

A v Rakousku, Bavorsku, Švýcarsku atd. o penězích rozhoduje kdo? Vrba u potoka, nebo vodník na ní? KDYŽ JSOU U NÁS LIDI MANIPULOVATELNÍ HŇUPI A VOLÍ SI DO POLITICKÝCH POSTŮ DAREBÁKY, TAK TI TAM SAMOZŘEJMĚ KRADOU, dělají ostudu atd!  Kdyby na Hradě byli místo Klause, a Zemana Pithartr, Sokol a Roithová, myslíte, že by to vypadalo tak, jak za Klause a Zemana?!!

0/0
15.10.2014 8:34

P48e10t33r 47G38a69b72r32i15e48l 33S30t25. 3636629132976

To je ten kámen úrazu všelijakých hnutí, bez jasných předem deklarovaných zásad a pravidel! Ostatně, co očekávat od spolku, kterému předsedá chlap, který vstoupil do KSČ, protože si pro něho maminka přála to nejlepší, v době kdy i průměrně inteligentní foxteriér věděl, že bolševici končí. S STB nespolupracoval, jak tvrdí, jen chodil sdělovat informace ekonomické povahy z pézetky... Stačí se podrobněji podívat na některé protagonisty a je vidět, že v ANO mají bolševici vykolíkováno... a je smutné že lidé, jako Stropnický jim dělají stafáž!

0/−1
15.10.2014 8:29

J43o31z67e43f 87V71a45r26g37a 4260417186121

Pravá tvář je následná Bureš -STB,Komouš,podepřená zvěrstvem  komoušů,než se češi proberou hřbet budou mit zmalováni od pendreků................

+1/−1
15.10.2014 8:28

J85a62n 41B81u25r79i11a26n 2913749764330

Strana ANO je stranou jednoho muže - kapitalisty a vykořisťovatele Babiše. Pro komunisty by to měl být jasný nepřítel. Přesto se s ním spojí. O čem to svědčí? Těm stranám nejde vůbec o prosazování zájmů svých voličů, jde jim jen o moc!!!

0/0
15.10.2014 8:24

J72a75r49e59k 89W28o79l78f 5210159410

ale on pracoval pro StB, není to zase takový nepřítel... je to prostě bohatý agent StB...

+1/0
15.10.2014 8:25

M56a30r76t64i17n 20P22l38a63t30i29l 9841913471988

Kapitalisty a vykořisťovatele - živnostenský list stojí 2000 Kč. Co vám brání v tom si jej pořídit a nedřít pro žádného kapitalistu a vykořisťovatele???

0/0
15.10.2014 8:28

K83a61r85e15l 67V53e44j70v22o32d84a 8359198452616

řekl bych, že autor neoznačuje AB za kapitalistu a vykořisťovatele z pohledu svýho, ale z toho pohledu, že se třešně klidně spojily s někým, kdo je pro ně ten kapitalista a vykořisťovatel

0/0
15.10.2014 8:31

P96e95t54r 16G21a15b60r72i89e13l 63S21t56. 3136879832116

A copak neznáte firmy vlastněné zatvrzelými bolševiky, kde lidi dřou jak otroci za minimální mzdu, kterou ještě ani leckdy nedostanou?!!Rv

0/0
15.10.2014 8:30

B59a16r66b92o72r53a 60B95a85r18á53k78o80v11á 2762750663334

No on Babiš není zas tak moc kapitalista, je to levičák přisátý na státní dotace.

0/0
15.10.2014 8:37

Z73b77y79n41ě48k 21Č70e82c51h 4568958405811

Ano jsou prece take komunisti. STB byla soucasti komunisticke vlady!

+1/0
15.10.2014 8:22

T37o30m34a29s 52S51p88a52k 3443574291131

Takže podle komentářů a mínusů vyvozuji závěr, že s ohledem na minulost je spojitost KSČM s komunismem mnohonásobně horší než spojitost KDU-ČSL s církvi. A debatovat o tom, co je horší zvěrstvo, taky nemá cenu. A že církev prošla reformou? Jakou? Podívejte se do zaostalého Polska. Člověk si tam nemůže koupit ani kondom, aniž by ho následně v kostele všichni nepomluvili. Nemluvě o extrémistických názorech na jiná témata spojena nejenom se sexuálním životem. Kdo v Polsku nechodí do kostela, je psanec. Má problémy se dostat na slušnou školu, získat slušné zaměstnání. Nevidím žádný rozdíl mezi církevním omezováním lidské svobody a komunistickém omezování lidské svobody. Obojí je stejné zvěrstvo. V minulosti i teď. A jsem rád, že žiji v jakžtakž ateistické zemi.

+4/−2
15.10.2014 8:20

M60i81l91a88n 36K86l53o33u39č19e13k 3680215948947

Kdo v Polsku nechodí do kostela, je psanec. Má problémy se dostat na slušnou školu, získat slušné zaměstnání.//to je lež

+3/−1
15.10.2014 8:22

Z20b31y95n64ě64k 13Č79e32c53h 4608578345861

Lzetd, jako kdyz Rude pravo tiskne!

0/−1
15.10.2014 8:24

B23a87r25b58o76r79a 66B28a80r55á63k12o71v11á 2722340603234

Nezlobte se na mě, ale mícháte jablka s hruškama. Pokud nejste věřící tak se vám v naší sekularizované republice církev do života nemotá. Nicméně pokud nejsem komunista tak se mi vládnoucí komunistické zastupitelstva do života míchat budou.

+2/0
15.10.2014 8:24

T34o56m41a66s 56S79p92a25k 3323374371401

Církev že se mi do života nemotá? Přímo možná ne. Ale co třeba církevní restituce ve vztahu k mým daním? Co třeba dotační programy na chod církve? Církev ještě v mnoha ohledech je řízená státem. Tudíž se mě týká. Pokud se církev bude chovat jako podnikatelský objekt, tak pak se mě týkat nebude.

+1/−1
15.10.2014 8:34

B40a12r10b40o45r23a 59B35a88r54á75k24o63v67á 2932920633404

No restituce jsou vrácení ukradeného majetku. To, že nejsou udělány ideálně je jasné, ale vy byste chtěl čekat na ukradený majetek 25 let? Ona ta zlá církev dělá i mnoho dobrého, spousta hospiců je provozováno řádovými sestrami a zkuste si zjistit, kde se starým a umírajícím lépe dožívá.

0/−1
15.10.2014 8:39

T55o71m39a35s 11S91p29a66k 3173324421541

Myslíte, že u současných komunistů by nešlo najít dobré skutky?

+1/0
15.10.2014 8:46

B52a38r87b49o53r62a 71B35a86r22á97k71o68v58á 2412770983614

Povídejte, přehánějte. Oni se od minulosti nedistancovali, Semelová ty věnce na Gottwaldův hrob chodí dávat každý rok a je vysoká komunistická funkcionářka. Každopádně vaše argumentace, že komunisti nevadí protože církev je taky zlá je demagogie první ligy.

0/0
15.10.2014 8:52

K86a39m84i76l 65N96o15v39o19t79n72y 4386905272800

cirkve byly a jsou dotovany prave kvuli tomu zabavenemu majetku. proto vznikly cirkevni restituce, aby se cirkve konecne oddelily od statu.musite si vybrat, co vam vadi...:-D

0/−1
15.10.2014 9:04

M46i25r86e73k 20Z14á32v66o75d27n56ý 7982707750688

Máte pravdu. Komunisti byli netolerantní v otázkách politicko-ideologických, církev naopak v otázkách společenských. Můžeme to vidět i na prohlášeních dnešních představitelů KDU-ČSL.

+1/0
15.10.2014 8:24

J24a30n 14M30a92z56ů76r85e40k 2828204448825

souhlasím, že církev má taky máslo na hlavě a že dělala dost prasáren, ale srovnávat je prakticky s masovou vražednou ideologiíí už je trošku mimo.

0/−2
15.10.2014 8:25

B97a96r95b93o26r35a 52B70a67r66á93k38o29v62á 2672290663364

No ono jde i reformaci, kde církev si svoje minulé hříchy uvědomuje (do značné míry), ale Marta Semelová chodí klást Gottwaldovi věnce pořád a pořád je komunistickou kandidátkou na primátora Prahy.

+1/−1
15.10.2014 8:30

M38i69r93e58k 67Z17á97v70o14d59n83ý 7142637750318

Oni si to uvědomují nejlépe znásilňováním malých chlapečků.

+1/0
15.10.2014 8:35

B34a68r78b32o40r72a 27B14a11r56á36k74o10v39á 2872560283144

A to je jako organizační a organizovaná záležitost? Nevšimla jsem si. Problém je samozřejmě v rychlosti řešení a v zametání pod koberec, ale i tady se snad blýská na lepší časy.

0/0
15.10.2014 8:41

M53i49r49e33k 39Z88á97v33o22d74n67ý 7662147900728

Proč by se měli hájit? I Kalousek se chtěl spojit s komunisty.

+2/−2
15.10.2014 8:20

J14a59n 82B45u88r93i18a33n 2683479324910

Nechtěl se s nimi spojit, ale chtěl vyjednat to, že "podpoří" vládu tím, že se nezúčastní hlasování.

Členové lidové strany ale zásadně nesouhlasili a Kalousek musel opustit křeslo předsedy KDU a skončilo to nakonec tak, že si založil vlastní stranu.

+1/0
15.10.2014 8:28

M94i78r80e97k 27Z96á58v47o96d64n62ý 7702497550528

Takže chtěl? Chtěl. :)

+1/0
15.10.2014 8:31

M67i34c95h30a80l 11B10e46n82e39š 8516649432874

Proletáři všech zemí... však vy víte co. Chomutov čeká vláda mrzké lůzy.

+3/−1
15.10.2014 8:15

P96a57v95e51l 56B61l62a70ž41e16k 6981871616691

„V koalici se budeme vyhýbat lidem, kteří kradli.“

A oni jako komunisti nekradli?

+2/0
15.10.2014 8:13

L53u16k94á37š 47S44l20á29n40s24k26ý 4271223757366

Takže nebudou koukat ani do zrcadla?

Jinak, pokud mají informace a důkazy o krádežích, jsou již podána trestní oznámení?

+1/0
15.10.2014 8:15

M14a75r58c40e76l60a 82H60o88r19á43č87k53o64v81á 7807692953688

Je dobře, že má konečně někdo odvahu vymanit se se zajetých ideologických kolejí - „Na obci neřešíme ideologii, ale to, jak ji spravovat,“.  Není to o názvu strany, ale o lidech - buď je někdo slušný a pracuje dobře, nebo je to jen zloděj a podrazák. Je potřeba přihlédnout ke konkrétní situaci v daném městě a jednotlivým lidem.

Dneska už jsme všichni zažili,. že zlo nepáchali jen komunisté, ale i někteří členové stran z ODS, TOP09, ČSSD.

+4/−3
15.10.2014 8:10

B31a92r78b45o94r31a 14B66a43r79á33k43o85v35á 2652640573674

No ono je trošku rozdíl mezi tím co dělali komunisté a mezi kradením ze státního rozpočtu, byť to je také nemorální. Nicméně dokud bude Marta Semelová chodit slavit k hrobu Klementa Gottwalda a KSČM ji bude mít stále sokola jako lídra na pražského primátora, zůstává pro mě tato strana stále stejná jako před 60 lety. Mimochodem oni z toho rozpočtu kradou i KSČM, když se k němu dostanou.

+1/−1
15.10.2014 8:14

M21a10r85c91e26l85a 93H58o90r54á46č59k54o29v57á 7897822573688

já nehájím komunisty jako celek - jen říkám, že dobří a špatní lidé jsou v každé straně. Nemá cenu všude tvořit koalice podle zajeté šablony, zvláště v komunálních volbách by to mělo být s ohledem na danou situaci a konkrétní lidi.

+1/0
15.10.2014 8:33

B80a37r36b20o27r13a 36B55a33r17á31k87o16v23á 2692680203754

S tím souhlasím, já mám vidění od nás, kde nejvíc kradou z obecního rozpočtuprávě komunisté. V Praze by mně Semelová také hodně vadila. No uvidíme co z toho bude.

0/0
15.10.2014 8:54

L15a16d83i85s13l75a66v 17M88i60k75a 1521129764964

Kdo z ODS, TOP a ČSSD nechal n+ěkoho pověsit, zmrzačit, zavřít za politické názory? ......jak může být komouš tohle uznávající slušný člověk?

+1/−2
15.10.2014 8:15

K83a30r41e11l 82V81e65j70v62o86d37a 8129478332886

koukám, že babišovci by se spřáhli snad i s rohatým, jenom aby se dostali k moci, jinej důvod jejich spolčení se s někým, kdo by majiteli tohoto hnutí znárodnil i poslední kalhoty, skutečně nevidím :-/

+1/0
15.10.2014 8:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.