Diskuze

CYklostezku přetíná elektrický ohradník. Lidé ho musejí s kolem přelézt

Cyklostezku od Kadaně k Nechranické přehradě přetíná za Novou Vískou u Rokle elektrický ohradník, u kterého lidé musejí sesednout a i s kolem přelézt. Na to, že cyklotrasa č. 6 skutečně pokračuje na louce za ohradníkem, upozorňuje cyklisty i oficiální značení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A teď si vemte, že by to bylo někde pod kopcem, kde je člověk rozjetý, kouká na cestu a titěrné cedulky na stromě si nevšimne... Už se mi to také stalo - sloupky nebyly v okolní vysoké trávě vidět a silný ocelový drát se zjevil asi 5 m před kolem. Ve čtyřiceti kilometrové rychlosti jsem opravdu neměl šanci zastavit. Byl to hodně nepříjemný zážitek, který bych nikomu nepřál!!

0 1
možnosti

to je ale problém jízdy po neofiko trasách kdekoli

1 0
možnosti

Podobne ohradniky jsou vsude v Alpach, kde vedou cyklo- nebo turisticke stezky pres pozemky almu. Pro turisty je tam udelany specialni prechod nebo pruchod, pro cyklisty draty na pruzine. Projizdet by se to nemelo, ale kolo se da provest, jsou i lidi, co je projizdi. To prece neni zadny problem.

1 0
možnosti

jsem byl teď na kole v německu, cyklostezky všude, řidiči dávají přednost kolům, perfektně označené cyklostezky lemují pensiony, kolo stačí opřít, nikdo ho neukradne... v penzionu, hotelu, vám dají skvělé jídlo i v 11 večer, ráno selka přinese mlíko, sejry, domácí uzeninky, chleba, koláče a povídá si s vámi a není u toho naštvaná... chodci se s cyklisty vejdou na jeden chodník i ve městě!!! v restauraci vás obslouží milý číšník a ptá se kam jedete, odkud jste... cyklostezka je uzavřená? následuje vyznačená objížďka! ;-D pojedeme tam zas, v čechách bych na kolo nejel už nikdy, nebudu přece nutit svoje peníze někomu, kdo vás nemá rád, ošidí vás a má kyselej gesicht... to samý v rakousku, paráda! stačí přejet hranice, nemusíte daleko... v zimě pochopitelně běžky... je to skvělé řešení, dřív jsme nadávali na čechy, teď ne, ať si dál nadávají na nedostatek peněz, pracovních příležitostí apod.

1 1
možnosti

Tohle je bezny stav i v Praze. Byt se nepreskakuji ohradniky, stejne jsou s tin znacne problemy. Ja napriklad vlastnim cast ucelove komunikace na jedne prazske cyklotrase. Komunikace vznikla k provozu stavebniho dvora Modranskeho jezu ktery jako stavba docasna mel byt v roce 1988 odstranen a nebyl. Ja jako vlastnik pozemku jsem tak v restituci ziskal zpet pozemky i s komunikaci. V roce 2008 z ni MHMP vytvoril cyklotrasu a ja k tomu nemohl rict ani popel. Mne ty deti na kolech nevadi. Ale pres to citim jakousi krivdu. Za tu komunikaci platim jako za zastavenou plochu dane, kdyz se tam nekomu neco stane budu za to muset platit odskodne, takze jsem se musel pojistit a myto za prujezd automobilu tam vybirat podle dopravniho odboru nesmim, protoze komunikace neni zkolaudovana. Zkratka oxymoron. K prodeji ji musim nejdrive nabidnout obci, protoze je to komunikace. Ta mi nabidne 3 kc za metr, tedy zhruba tolik kolik zaplatim za ten samy metr na dani z nemovitosti. Proste Bemovina non plus ultra...

2 0
možnosti

Jaká rarita? Cestoval jsem po Skotsku a Anglii, kde snad každá kousek půdy někomu patří a cesty přes soukromé pastviny jsou zcela normální. Akorát je tak cattle grid nebo podobné zařízení.

1 0
možnosti

Ohradníky běžně skáču...;-)

1 0
možnosti

Dát tam normálně branku s pružinou, do který se drcne předním kolem a za zadní se sama zase zavře, jako to je všude v Alpách, je asi technologickou hudbou budoucnousti, co?

11 0
možnosti

je potreba udelat vyberove rizeni a najmout firmu co to za 25 milionu, pochopitelne dotovanych z EU, udela EU;-€

1 1
možnosti

P31e61t32r 71P48á57l41k30a

8. 9. 2014 10:31

no co, prostě nerovnost na trati.

Když mohli s kolem na rameni přeskakovat překážky Radomír Šimůnek a Karel Camrda, tak se s tím jistě poperou i jejich dnešní následovníci.

2 0
možnosti

No víte, ono na těch kolech dneska jezdí kde kdo, nejenom sportovci. Ale třeba i postižení na lehokolech, rodinky s různými dětskými přívěsnými vozíky a podobně...

0 0
možnosti

Jak vůbec někdo může naprojektovat cyklostezku přes cizí pozemek?

3 0
možnosti

Jde o zavádějící označení, nejde o cyklostezku, ale cyklotrasu, tj. něco jako turistická značka pro kolaře. Takové přes cizí pozemky běžně vedou.  Od lupy ovšem nemůžeme očekávat, že by rozlišovala takové "detaily"...:-)

9 0
možnosti

R86e54n89é 64Z86a12c93h

8. 9. 2014 10:22

Bez ohledání místa je nemožné se k tomu seriozně vyjadřovat

Z článku nevím, jestli tam projedou průměrně za den jeden až dva cyklisté, padesát cyklistů anebo třeba dvěsta cyklistů.

Dále není napsáno, jak je ten ohradník zabezpečen. Jestli protíná cyklostezku volný drát pod proudem anebo jde o izolovaný drát, případně drát se spojkou na dočasné odpojení. V izolovaném drátu ohradníku bych neviděl žádný problém, protože krávy takový drát nerozliší od ostatního ohradníku a podlézajícího cyklistu takový drát nekopne, což by mohlo být nebezpečné pro případného cyklistu se slabým srdcem anebo kardiostimulátorem. Izolovaný drát však takové riziko plně odstraňuje.

Co se týče frekvence cyklistů na cyklostezce.

Pokud tam projede v průměru deset cyklistů denně, je přijatelný stávající stav s podlézáním drátu a sesedání z kola.

Kdyby tam jezdilo v průměru takových padesát cyklistů, byla by tam vhodná samozavírací branka, aby majitel pozemku měl jistotu, že mu krávy nebudou utíkat a cyklisté mohli pohodlně projíždět. Jenže taková branka něco stojí, ale kdo to zaplatí? Po majiteli požadovat není možné, nutno být vděčni, že tam nechává cylklisty projíždět, takže zbývá obec, která z ovšem z projíždějících cyklistů asi nic nemá, tak proč by to dělala? Tak je možno kontaktovat krajský úřad nebo nějaké sponzory, pokud to teda stojí za to kvůli dostatečnému provozu.

A kdyby tam byl ještě větší provoz, například denně takových tisíc cyklistů, stálo by za to, aby byla vrata ovládána fotobuňkou, která dokáže odlišit krávu od cyklisty s kamerovou ostrahou aby nikdo takové zařízení neukradl, ale to už žertuji samozřejmě :)

Závěrem: všichni by chtěli veškerý komfort, vyasfaltované cyklostezky, perfektně udržované, zametané. Ale nikdo na takovou cyklostezku není ochoten přispět ani floka a to je potom fakt těžko.

4 2
možnosti

no pokud je současný stav takový, že majitel přejezdy tiše toleruje, může tam mít jakýkoli ohradník, protože tam lidi lezou na vlastní nebezpečí. Stejně tak, jako když je napadne pasoucí se dobytek

5 0
možnosti