Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát chce postavit v Ústí nad Labem velký přístav. Město ho odmítá

Stát chce v Ústí nad Labem vybudovat nákladní terminál napojený na přístav. Byl by součástí sítě veřejných terminálů a přístavů na Labi navazujících na železniční a silniční dopravu. Ministerstvo pro místní rozvoj zadalo krajskému úřadu, aby prověřil možnosti, kam ho umístit. Město je ale proti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M90a29r47t51i62n 33B17ř18e75z88i89n42a 8768115550432

Ukončení přepravy kamionů po železnici (ROLA) z Lovosic do Drážďan, nesouvisí s evropskými dotacemi ani s vagony. Důvodem je vstup  ČR do EU. Naším vstupem do EU, padly celní bariéry. Kamiony již nemusí čekat na hranicích na celní odbavení, ale v rámci EU, mohou volně projíždět. Proto přestal být ze strany dopravců zájem o přepravu systémem ROLA. V současné době, se dopravují po železnici z Lovosic pouze výměnné nástavby nákladních vozidel, nebo samotné návěsy.

+1/0
28.8.2014 17:04

S71t60e11p67a27n 42T54o10t21h 8738459925978

A k cemu bude PRISTAV tak dobrej, kdyz SPLAVNOST Labe je cim dal horsi???

Stat by mel v prvni rade zamakat na tom, aby se do toho pristavu ty lode mely jak dostat.

Ted je v Labi tolik vody, ze se da prejit pomalu ze strany na stranu. 

Pristav bez vody, to je koncepce jak stehno.

A Brusel uz Nemcum naridil, aby to Labe nejak splavnili???

Tohle nemuze snad bejt ani pravda. Jakmile se jen zacne mluvit o vybudovani jezu ve Hrensku, naskoci vyrazka vsem aktivistum od Hamburgu po Brno. Ale tady maji diskuteri hned jasno.

Nikdo tady v Usti nikdy nebyl, ale kecat budete. Tady uz je pristav velkej dost. Vlecka do nej vede, odbavuje se tu normalne... teda... pokud je voda.

+6/0
28.8.2014 12:45

J24i23r36i 21J68i18r16a 6908442800814

A co z toho severocesi budou mit?Jako obvykle velky kulovy,mimo zhorseneho prostredi k zivotu.Z Usti si namasti kapsu jen Praha.Jako to bylo s dolama,ply;-(narnou apod.

+1/−1
28.8.2014 12:15

L60u55c81i16e 40S88m70o62l20í42k53o19v36á 9151154893173

a to tolik vadí, že by byla v Ústí práce? Že by se něco dělo v zabitém krásňáku? Zřejmě tam má někdo jiné zájmy...

+3/−3
28.8.2014 11:40

S73t15e68p35a92n 93T49o76t31h 8348699195208

Muzes to sve moudro nejak rozvest??? V Usti uz totiz VELKY PRISTAV je. Jeho mala produkce odbavovani ale neni tim, ze by nestihal, ale tim, ze v Labi jaksi neni voda a tudis k nam a od nas zadne zbozi NEPROUDI tak, jak by mohlo a melo. Tady se odbavuje rocne min a min jen kvuli tomu, ze vody v rece je rok od roku mene a mene. To se to Prazakum kaze, kdyz maji Jezy a prehrady navazany od Sumavy po Usti. U nas je ale problem hlavne v NEMECKU, kde nejblizsi "jez" je v Magdeburgu, coz je od nas 300km po vode.

+2/0
28.8.2014 13:33

J62a89n 10F54r84o21l12í65k 6396570625134

No a hlavně co by se po vodě dopravovalo? Kdysi bombastická akce doprava kamionů po železnici tam také skončila jakmile došly evropské dotace a půjčené vagony.

0/−2
28.8.2014 14:44

S49t87e86p18a30n 31T60o44t10h 8328199875878

Co to meles??? ROLA skoncila hlavne proto, ze:

1. nejpodstatnejsi casti bylo cekani v kolonach na hranicich (Cinovec, Petrovice) a v zimnich mesicich vpodstate NEPRUJEZNE pres hory. Po postaveni dalnice uz neprujezdnost a pomalost padla.

2. vstup do EU a volny pohyb zbozi... takze zadne cekani na hranicich+ta dalnice... proc by mel nekdo cekat na nadrazi, nez to nalozi, kdyz za tu dobu uz si dava v Drazdanech kafe??

+2/0
29.8.2014 9:40

V20l78a60d80i69s78l59a10v 30K42e97j34d25a13n49a 1601592209120

Bohate mesto s temer nulovou nezamestnansoti si muze dovolit odmitnout cokoli

+5/−5
28.8.2014 11:30

S28t46e15p85a28n 55T69o88t69h 8868109745118

A koncepce??? Byla by???

+2/0
28.8.2014 13:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.