- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mělo by se udělat vše proto, aby už dálnice byla dostavěná. A druhá věc, stát by se měl také starat o to, jak a kdy opravit poškozený úsek železnice, na to se tak trochu více zapomíná. Když vidím, jak tato trať z Chotiměře do Radejčína vypadá, je mi z toho na nic. Člověk tady s touhle tratí žije, byly jsme zde zvyklí poslouchat houkání vlaků a najednou už přes rok je ticho, dost mi ty vlaky tady chybí.
"Stat by se mel starat" - z techto slov me mrazi. Proc by z penez danovych poplatniku mely byt dotovany trate po kterych moc lidi nejezdi? Aby nechybelo houkani vlaku panu Mrhalovi je sakra maly duvod.
Tento postup je více než podezřelý, když nebyly zveřejněny výsledky geologického průzkumu v oblasti sesuvu.
Proč taková opatření nepřišla bezprostředně po sesuvu? Něco tu velmi smrdí. Asi tak 20 let,...
Platit by to měl zhotovitel stavby, který ten kopec podhrabal, a ten ať si na to najme, koho chce.
Spatne, geologicky pruzkum zadal stat, nikoliv zhotovitel. Ze je v lokalite nestabilni puda se vedelo, upozornovali na to i tzv. ekoteroristi, kteri navhovali stavbu resit tunelem. Ale stat si prosadil svoje a vysledek je ze tento usek se stavi-nestavi pres 7 let a zdaleko neni stale hotov.
Takhle to dopadá, když se neuváženě odkryje kopec - následky jsou pak (finančně) nedozírné!!!
Už se o tom mluví hodně dlouho. Je načase s tím něco udělat a ne zase jen kecat.
A co říkají ekopošuci na ten lom nad dálnicí?
Mimochodem, právě voda v něm shromažďovaná má za následek tento sesuv.
Tomáši jste sice mimo, ale to nevadí, i přes to Vás máme rádi..
Ten bude, když to zadají bez výběrového řízení.
No, když už to tam leží přes rok, tak by to už mohlo počkat na konec řádného řízení. Takto to zavání další přihrávkou spřátelené firmě. Kdyby to bylo loni touto dobou, pak ano, pak bych vyhlášení stavu nebezpečí bylo na místě.