- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
10 mil/km . Před rokem jsem nechával dělat cestu 930m šíře 2,5m původně polňačka z makadamu. Komplet cena 700 tis. Kč.
Podobně vymletý úsek jako na fotografii je také mezi Benešovem n.Pl. a Malou Velení.
Tuto stezku znám velmi dobře - 100 mega je zlodějina . Cesta tam byla už dříve. Vybudovalo se pár opěrných zídek, několik cedulí s údaji o okolí, směrovky, někde odvodňovací strouhy. Povrch se povedl pouze v městě Děčín - tam si pomohli k zámkové dlažbě a 1,7 km asfaltu. Ta drobná šotolina je pro cyklistu velmi nebezpečná, vymílá se vodou, odletuje, ... Nechápu, proč by asfalt vadil zmíněným živočichům. No a vyvedení části trasy na frekventovanou silnici, to je taky pakárna - hned na podzim tam málem zemřel jeden z cyklistů - tento úsek se dá projet po staré pěšině, ale ono je asi nutné pro zdůvodnění té nehorázné sumy uvádět co největší délku.
Nechápu, že kontrolním orgánům státní správy (nejspíše kraj) nepřijde uvedená suma nesmyslná. Co kdyby si to někdo z úředníků aspoň projel ?
Ideální stavba. Provize je vyplacena a může se hned investovat znovu.
Vždy když čtu o nějaké cyklostezce, otevírá se mi jakožto aktivnímu cyklistovi kudla v kapse. V 99.9% jde o tunel a cyklista navíc nic takového nepotřebuje. Na horáku jezdím v terénu, na silničce po silnici, k čemu cyklostezka? Vrcholem jsou pražské cyklostezky, kde ty asfaltové jsou plné inlajnistů (a tedy pro cyklistu prakticky nepoužitelné), a ty které namalovali na silnice mezi jízdní dráhu a parkovací místa (když předtím z dvouproudové silnice udělali jednopruhovou) jsou vyloženě životu nebezpečné, bohužel jsem nucen jednu z nich používat (Vršovická) a tam, kde jsem kdysi za dvouproudovky zcela bezpečně projel mne teď zleva míjí nepřetržitá kolona aut (ubrání jednoho pruhu je sakra znát) a zprava jen čekám, kdo mi do cesty otevře dveře, nebo vystrčí čumák z parkovacího místa, kdo tohle vymyslel, v životě neseděl na kole...
Vy jste třeba superborec, ale opravdu ne každý zvládá jízdu v terénu a už vůbec nechce jezdit po silnici na dotykovou vzdálenost od náklaďáků. Cyklostezka po vlastním tělese je zcela výborná věc a prakticky nutnost jak se někam bezpečně a bez strhání či zničení kola dostat i pro méně zdatné cyklisty.
Tady je vidět, jak celá ekologie je jen a pouze obrovský kšeft, nic jiného
Nechcete tu vaši hlubokou myšlenku nějak rozvést? Ekologové tam přece žádnou stezku stavět nechtěli. Tak v čem je ten jejich kšeft?
Koho může zajímat názor nějakých pseudoochránců přírody? Moudří dělají pravý opak, než tito lidé zblblí ekologickou propagandou.
Pravý opak je co - asfaltovaní stezek vedoucích přes CHKO, v nivách potoků a řek? Ti jsou opravdu "moudří".
Není tomu ani 60 let, kdy podobné vypadala vétšina silnic druhé a třetí třídy. Jezdila po nich jak auta, tak i cyklisté. Takže jediný problem vidím v ceně. Kilometr za 10 milionů? Chtěl bych za ty penize cyklostezky stavět!
Tak je ta jen další dotace EU ze které se staví rozhledny v údolí atd., nikdo jinej by takovou zhovadělost nefinancoval.
Stačila. Ale z té by nikdo nedostal všimné.