Diskuze

Ekologický povrch drahé cyklostezky vydržel pár dnů, obce žádají asfalt

Cyklostezka Ploučnice, jedna z nejdražších v Česku, je dva měsíce od otevření téměř nepoužitelná. Kvůli nevhodnému povrchu jsou na ní vyjeté koleje, vymleté rýhy a nebezpečné kaluže štěrku. Starostové okolních obcí požadují, aby kraj nechal stezku vyasfaltovat. Tomu ale brání ochránci přírody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

10 mil/km 8-o. Před rokem jsem nechával dělat cestu 930m šíře 2,5m původně polňačka z makadamu. Komplet cena 700 tis. Kč. :-P

1 0
možnosti

Podobně vymletý úsek jako na fotografii je také mezi Benešovem n.Pl. a Malou Velení.

0 0
možnosti

Tuto stezku znám velmi dobře - 100 mega je zlodějina Rv. Cesta tam byla už dříve. Vybudovalo se pár opěrných zídek, několik cedulí s údaji o okolí, směrovky, někde odvodňovací strouhy. Povrch se povedl pouze v městě Děčín - tam si pomohli k zámkové dlažbě a 1,7 km asfaltu. Ta drobná šotolina je pro cyklistu velmi nebezpečná, vymílá se vodou, odletuje, ... Nechápu, proč by asfalt vadil zmíněným živočichům. No a vyvedení části trasy na frekventovanou silnici, to je taky pakárna - hned na podzim tam málem zemřel jeden z cyklistů - tento úsek se dá projet po staré pěšině, ale ono je asi nutné pro zdůvodnění té nehorázné sumy uvádět co největší délku.

Nechápu, že kontrolním orgánům státní správy (nejspíše kraj) nepřijde uvedená suma nesmyslná. Co kdyby si to někdo z úředníků aspoň projel :-) ?

3 0
možnosti

J87a38n 73P72a71v76e88l78k54a

28. 7. 2014 13:01

Ideální stavba. Provize je vyplacena a může se hned investovat znovu.

4 0
možnosti

Vždy když čtu o nějaké cyklostezce, otevírá se mi jakožto aktivnímu cyklistovi kudla v kapse. V 99.9% jde o tunel a cyklista navíc nic takového nepotřebuje. Na horáku jezdím v terénu, na silničce po silnici, k čemu cyklostezka? Vrcholem jsou pražské cyklostezky, kde ty asfaltové jsou plné inlajnistů (a tedy pro cyklistu prakticky nepoužitelné),  a ty které namalovali na silnice mezi jízdní dráhu a parkovací místa (když předtím z dvouproudové silnice udělali jednopruhovou) jsou vyloženě životu nebezpečné, bohužel jsem nucen jednu z nich používat (Vršovická) a tam, kde jsem kdysi za dvouproudovky zcela bezpečně projel mne teď zleva míjí nepřetržitá kolona aut (ubrání jednoho pruhu je sakra znát) a zprava jen čekám, kdo mi do cesty otevře dveře, nebo vystrčí čumák z parkovacího místa, kdo tohle vymyslel, v životě neseděl na kole...

16 1
možnosti

Vy jste třeba superborec, ale opravdu ne každý zvládá jízdu v terénu a už vůbec nechce jezdit po silnici na dotykovou vzdálenost od náklaďáků. Cyklostezka po vlastním tělese je zcela výborná věc a prakticky nutnost jak se někam bezpečně a bez strhání či zničení kola dostat i pro méně zdatné cyklisty.

1 0
možnosti
Foto

P32a75t11r63i14k 84C42h38r94z

28. 7. 2014 10:39

Tady je vidět, jak celá ekologie je jen a pouze obrovský kšeft, nic jiného

5 0
možnosti

Nechcete tu vaši hlubokou myšlenku nějak rozvést? Ekologové tam přece žádnou stezku stavět nechtěli. Tak v čem je ten jejich kšeft?

1 1
možnosti

Ludvíku BOJUJ !!! ;-D;-D

0 0
možnosti

Koho může zajímat názor nějakých pseudoochránců přírody? Moudří dělají pravý opak, než tito lidé zblblí ekologickou propagandou.

2 5
možnosti

Pravý opak je co - asfaltovaní stezek vedoucích přes CHKO, v nivách potoků a řek? Ti jsou opravdu "moudří".

1 1
možnosti

Není tomu ani 60 let, kdy podobné vypadala vétšina silnic druhé a třetí třídy. Jezdila po nich jak auta, tak i cyklisté.  Takže jediný problem vidím v ceně. Kilometr za 10 milionů? Chtěl bych za ty penize cyklostezky stavět!

5 0
možnosti

Tak je ta jen další dotace EU ze které se staví rozhledny v údolí atd., nikdo jinej by takovou zhovadělost nefinancoval.

6 0
možnosti

Nestačila by tam normální polní cesta?

9 0
možnosti

P30e98t11r 28T96y41č93k97a

28. 7. 2014 9:05

Stačila. Ale z té by nikdo nedostal všimné.

3 0
možnosti