- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po mnohaletém úsilí hlavně z české strany, je končeně trať s Dolní Poustevny do Děčína přes Německé území zprovozněna. O přínosech pro region není třeba diskutovat. Jen ta nádražní budova v Dolní Poustevně je ostuda a dokresluje trisktní situaci šluknovska, které se začíná říkat vyloučená lokalita.
Naštěstí obec budovu koupila, už se na ní chystali spekulanti a chtěli byty pro cikány, Takhle je to sice hnusnej barák, ale bez šíleného osazenstva.
Zvedl pan Jareš alespoň zadek z té úřednické židle a opustil kancelář? Jaké a navíc minimálně dva přestupy mezi Dolní Poustevnou a Děčínem? 90% spojů je přímích a to jen v těch hodinách, kdy jezdí pár lidí. Jestli tohle je na našich úřadech...
A mimochodem tato stavba nic nevyřeší. Nezaměstnanost je vysoká jak v Dc tak v německu. A studentů do Dc jezdí minimum.
Jsem rád za každou dobrou zprávu. A tohle nepochybně dobrá zpráva je.
To je v pořádku.Chtělo by to ještě více přeshraničních tratí.Lidé do práce v Německu by nemuseli jezdit do Německa auty.Nakonec silnice a dálnice jsou přehlceny,pokud by dráhy měly rozum s cenami,mohli by i autům konkurovat a i obnovit další zrušené tratě,nejen přeshraniční.To se týká i nákladní dopravy.
Problém je ten, že spousta tratí v bývalých Sudetech, které byly budovány pro spojení tehdejších významných sídel, dnes po odsunu vedou odnikud nikam a jejich existence či obnova tak do značné míry ztrácí opodstatnění.