Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z výběžku vyjede do Děčína vlak přes Německo, cestu to zkrátí a zlevní

Na severu Čech je před spuštěním nová regionální přeshraniční trať. Už 5. července spojí Dolní Poustevnu s Děčínem přes německé město Sebnitz. Až dosud trvala cesta vlakem z Dolní Poustevny do Děčína více než dvě hodiny, nyní se zkrátí na polovinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M48a32r72t33i57n 21N80o79v84a55k 2669872478226

Po mnohaletém úsilí hlavně z české strany, je končeně trať s Dolní Poustevny do Děčína přes Německé území zprovozněna. O přínosech pro region není třeba diskutovat. Jen ta nádražní budova v Dolní Poustevně je ostuda a dokresluje trisktní situaci šluknovska, které se začíná říkat vyloučená lokalita.

0/0
26.6.2014 10:47

F43a47b51i55o 54S77g12a66t84t73o17n13i 9591670587950

Naštěstí obec budovu koupila, už se na ní chystali spekulanti a chtěli byty pro cikány, Takhle je to sice hnusnej barák, ale bez šíleného osazenstva.

0/0
27.6.2014 8:41

M53i42r13o97s55l56a17v 53Z49i73k15m72u20n43d 7689883874133

Jenže tohle je stav všech hraničních nádraží, která byla vybudována v předminulém století. Byly sidlem jak cepních orgánů, tak v nich bydlel staniční personál. Náklady na "obnovu" provozu na české straně v podstatě nulové, protože kolejový svršek S49 byl až ke státní hranici položen v rámci "devastace" kolejiště v Dolní Poustevně, kde se nedá technologicky ani objíždět. už před několika lety. Prostě se ze stanice stala zastávka ...

0/0
4.7.2014 16:00

P15a61v96e81l 52M22a91c80o47u98n 4257539602236

Zvedl pan Jareš alespoň zadek z té úřednické židle a opustil kancelář? Jaké a navíc minimálně dva přestupy mezi Dolní Poustevnou a Děčínem? 90% spojů je přímích a to jen v těch hodinách, kdy jezdí pár lidí. Jestli tohle je na našich úřadech...

A mimochodem tato stavba nic nevyřeší. Nezaměstnanost je vysoká jak v Dc tak v německu. A studentů do Dc jezdí minimum.

0/0
26.6.2014 9:50

Ř30e87h12o34ř 83V48l65a86s39á97k 2154804711386

Jsem rád za každou dobrou zprávu. A tohle nepochybně dobrá zpráva je.

+4/0
25.6.2014 23:46

V55l51a15d27i25m55í62r 96N98o70v88á90k 3152734186171

To je v pořádku.Chtělo by to ještě více přeshraničních tratí.Lidé do práce v Německu by nemuseli jezdit do Německa auty.Nakonec silnice a dálnice jsou přehlceny,pokud by dráhy měly rozum s cenami,mohli by i autům konkurovat a i obnovit další zrušené tratě,nejen přeshraniční.To se týká i nákladní dopravy.

+4/−1
25.6.2014 17:44

T37o94m22á91š 52S31e40d44m15i49h47r27a31d98s75k70ý 7494629357959

Problém je ten, že spousta tratí v bývalých Sudetech, které byly budovány pro spojení tehdejších významných sídel, dnes po odsunu vedou odnikud nikam a jejich existence či obnova tak do značné míry ztrácí opodstatnění.

0/0
26.6.2014 7:59

V92a97c38l14a60v 33H88a40j44e91k 3426909779

Železniční přeprava je podnikání jako každé jiné a musí si na sebe vydělat.

0/0
26.6.2014 10:50

O32l70d20ř68i79c85h 33J20a70n21e75č18e44k 8749106943271

A že totéž neplatí o stavbě a údržbě silnic?? Rv

+1/0
26.6.2014 13:46

F51a52b48i22o 24S39g65a17t41t28o42n10i 9981230167550

no to je blábol, dobrá dopravní infrastruktura je v zájmu státu, ne ?

0/0
27.6.2014 8:42







Najdete na iDNES.cz