Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z výběžku vyjede do Děčína vlak přes Německo, cestu to zkrátí a zlevní

Na severu Čech je před spuštěním nová regionální přeshraniční trať. Už 5. července spojí Dolní Poustevnu s Děčínem přes německé město Sebnitz. Až dosud trvala cesta vlakem z Dolní Poustevny do Děčína více než dvě hodiny, nyní se zkrátí na polovinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M21a58r68t44i95n 44N94o57v44a45k 2669562258616

Po mnohaletém úsilí hlavně z české strany, je končeně trať s Dolní Poustevny do Děčína přes Německé území zprovozněna. O přínosech pro region není třeba diskutovat. Jen ta nádražní budova v Dolní Poustevně je ostuda a dokresluje trisktní situaci šluknovska, které se začíná říkat vyloučená lokalita.

0/0
26.6.2014 10:47

F74a27b16i30o 28S92g75a36t66t14o12n75i 9401830637690

Naštěstí obec budovu koupila, už se na ní chystali spekulanti a chtěli byty pro cikány, Takhle je to sice hnusnej barák, ale bez šíleného osazenstva.

0/0
27.6.2014 8:41

M91i51r35o33s17l59a82v 16Z27i91k72m79u35n50d 7449873734643

Jenže tohle je stav všech hraničních nádraží, která byla vybudována v předminulém století. Byly sidlem jak cepních orgánů, tak v nich bydlel staniční personál. Náklady na "obnovu" provozu na české straně v podstatě nulové, protože kolejový svršek S49 byl až ke státní hranici položen v rámci "devastace" kolejiště v Dolní Poustevně, kde se nedá technologicky ani objíždět. už před několika lety. Prostě se ze stanice stala zastávka ...

0/0
4.7.2014 16:00

P65a59v20e32l 20M24a76c83o91u63n 4427309142206

Zvedl pan Jareš alespoň zadek z té úřednické židle a opustil kancelář? Jaké a navíc minimálně dva přestupy mezi Dolní Poustevnou a Děčínem? 90% spojů je přímích a to jen v těch hodinách, kdy jezdí pár lidí. Jestli tohle je na našich úřadech...

A mimochodem tato stavba nic nevyřeší. Nezaměstnanost je vysoká jak v Dc tak v německu. A studentů do Dc jezdí minimum.

0/0
26.6.2014 9:50

Ř93e73h53o24ř 31V90l53a24s43á98k 2124354301956

Jsem rád za každou dobrou zprávu. A tohle nepochybně dobrá zpráva je.

+4/0
25.6.2014 23:46

V11l25a68d24i11m75í27r 13N58o68v41á20k 3562334666291

To je v pořádku.Chtělo by to ještě více přeshraničních tratí.Lidé do práce v Německu by nemuseli jezdit do Německa auty.Nakonec silnice a dálnice jsou přehlceny,pokud by dráhy měly rozum s cenami,mohli by i autům konkurovat a i obnovit další zrušené tratě,nejen přeshraniční.To se týká i nákladní dopravy.

+4/−1
25.6.2014 17:44

T73o95m87á61š 85S60e96d30m66i81h20r50a26d21s29k84ý 7934809817769

Problém je ten, že spousta tratí v bývalých Sudetech, které byly budovány pro spojení tehdejších významných sídel, dnes po odsunu vedou odnikud nikam a jejich existence či obnova tak do značné míry ztrácí opodstatnění.

0/0
26.6.2014 7:59

V93a27c28l37a91v 89H24a84j82e20k 3446309579

Železniční přeprava je podnikání jako každé jiné a musí si na sebe vydělat.

0/0
26.6.2014 10:50

O24l34d15ř46i67c19h 50J28a48n57e28č64e76k 8869476483551

A že totéž neplatí o stavbě a údržbě silnic?? Rv

+1/0
26.6.2014 13:46

F25a75b50i88o 34S56g77a60t69t94o45n21i 9461550477890

no to je blábol, dobrá dopravní infrastruktura je v zájmu státu, ne ?

0/0
27.6.2014 8:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.