Diskuze

Odvodnit, sledovat a na jaře stavět, zní plán ministra pro dálnici D8

Ministr dopravy Antonín Prachař z ANO popsal řešení problému se sesuvem na rozestavěném úseku dálnice D8. Na vině je podle něj množství podzemní vody. Místo proto plánuje odvodnit. Pokud pak sesuvy ustanou, na jaře chce začít znovu stavět. Uvedl to v České televizi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Takže zase tu  máme nové manažerské rozhodnutí - opět ministra (to už tady v minulosti také bylo) - jak dopadlo špatně. Tak doufejme, že jaro 2015 bude pro

letitou historii této stavby pozitivní a bude se moci tedy "pokračovat".Ale nevidím

současný důvod proč se na jiné části této dálnice generací, běžně nepokračuje    

 na dodělávkách, které nejsou závislé na výsledku  sesuvu? Že tam je práce

ještě více než dost, není pochyb a snad jde také o čas zprovoznění ??? ;-O

0 0
možnosti
MV

Chápu, že se nemůže stavět na sesuvu, než se to vyšetří, ale proč se nestaví všude okolo (před a za sesuvem) to nechápu. Nedávno jsem tam jel a nebyl tam snad jedinej dělník a stroj, tam by se přece mohlo dělat na plný pecky.

0 0
možnosti
RN

První se musí pořádně odvodnit lom, který to všechno způsobil!!!

0 0
možnosti
PN

Pomník českým soudům?

0 0
možnosti
MS

Stavba D8 ukazuje na lajdactvi statu. Vedome se rozhodl pro stavbu dalnice v prirodni rezervaci aniz si zajistit povinne posudky. Celkem logicky pak byla stavba nekolikrat prerusena lidmi, co se ohani ekologii. Nyni se prichazi s hura napadem ze uzemi se odvodni. Je jen otazkou casu kdy se ozvou ekologove ze stavby spojene s odvodnenim nejsou v projektu a odovodneni bude mit negativni vliv na prirodu v rezervaci (tj. zase pozastaveni stavby nez se udela XY posudku). Si nekdy rikam, ze kdyby se postavil tunel, kteri samotni ekologove podporovali, uz je D8 davno dostavena a s nizsimi celkovymi naklady.

5 0
možnosti
JT

J25o31s85e93f 69T85r34ö97g81l

22. 6. 2014 22:33

Ekologické organizace rozhodně nejsou jedinou brzdou dostavby. Tou jsou hlavně soudy, které na rozdíl od správních řízení (územní rozhodnutí, stavební rozhodnutí...) nemají žádné pevné termíny. Dále přípravu stavby na cca 3 roky zastavilo řízení o vydání výjimky ze zákona o CHKO, kterou MŽP na poprvé nevydalo (a ty tři roky se dohadovalo s ŘSD na dodání potřebných dokumentů), vydána byla teprve ministrem Kužvartem a to dost "se skřípěním zubů". Další zdržení byla např. kvůli požární ochraně, nejprve se kvůli tomu předělávala estakáda nad Vchynicí (místo plánovaných plastových protihlukových bariér, které byly lehké, ale hořlavé, se musely na požadavek hasičů dát skleněné, které ale představovaly vyšší zátěž, kvůli které se most předělával a zpozdila se jeho kolaudace. Hasiči měli i výhrady k dojezdové době (od Bílinky povede trasa přes CHKO 13 km bez jediného sjezdu nebo odpočívadla nebo čerpací stanice). Výhrady měli i hygienici kvůli hlukovým limitům.

5 0
možnosti
JP

J77a78n 57P64a42v94e67l79k64a

22. 6. 2014 18:58

První mobilní silnice ve střední Evropě.

2 1
možnosti
DZ

Celych 60 km dalnic.To je snad na zapis do knihy rekordu,ne?A o prekonani bych strach nemel.Protoze min se postavi stejne jen u nad,takze budeme stale drziteli jen my!

0 0
možnosti
BK

Umístění vodorovných a svislých pilotů zajistí České aerolinie.

6 0
možnosti
JR

J44a95n 31R64e64n75d82a

22. 6. 2014 14:31

Tak a může za to sv. Petr !!! ;-D

0 0
možnosti
LD

L80u17k65á62š 21D23u45d32a

22. 6. 2014 14:15

Když všecko půjde žůžopohádkově, tak už za 3 roky bude dokonce celých 60km nový dálnice? No to je sen! .....Nula tam asi nechybí, co? Myslím u těch kilometrů. Ty wogo...

5 0
možnosti