Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rychlovlaky za humny nechceme, zní z Litoměřicka

Obce na Litoměřicku nesouhlasí s plánovanou stavbou vysokorychlostní tratě z Prahy do Lovosic, po níž by vlaky uháněly až třistapadesátikilometrovou rychlostí. Způsobila by podle nich necitlivý zásah do krajiny a nárůst hluku. Stavba je trnem v oku i památkářům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59a69v11e66l 81K93ř96í97ž 3110848249267

;-O To je taky jediný v čem měli pravdu...

0/0
15.5.2014 17:12

O33t66o 26D57a66n28i84t66a 3863333751294

Mě by zajímala i perspektiva obsazení vlaku cestujícími ? Kolik cestujících využije možnost přijet rychlíkem EC do Prahy, tam se zbalit, přestoupit někde do vysokorychlostního vlaku do litoměřic, tam opět vystoupit, přejet např. Regionovou do Lovosic a tam opět nastoupit do nějakého jiného EC( případně si počkat až přijede jejich původní rychlík z Prahy po staré pomalejší trase a opět do něj nastoupit), aby mohli pokračovat v cestě za hranice 8-o A že by vlak byl vytížen jen Čechy tomu nevěří snad ani největší idealista ?RvRvRv

+1/−4
15.5.2014 16:22

V96í57t 78M89r17h98a33l 1195389833590

Jeden ,,malý" problém, v Lovosicích EC nestaví, nejblíže staví v Ústí nad Labem, to jen tak pro upřesnění;-).

+2/0
16.5.2014 0:42

O42t77o 78D10a88n90i23t84a 3983573831494

Víte, přečtěte si v článku, kde mají rychlovlaky končit a pak poučujte :-P

+1/−1
16.5.2014 7:38

J35o16s20e20f 96K91u14b91e60š 9465905389964

Přečtěte si koncepci MD, končit tam opravdu nemají, jediné co tam bude končit je trať a vlaky tam sjedou na stávající... Pak poučujte ;-)

+1/0
20.5.2014 21:27

O44t64o 29D32a84n35i35t20a 3813263101814

jo a dál budou pokračovat 120 km/h :P nemají na co navázat, Němci stavbu zatím ani neplánují :(  jsem z Děčína a mám za sebou 18 let na čsd a čd :P

0/−1
20.5.2014 22:19

J78o58s59e76f 22K77u36b92e64š 9275525269694

Naprosto normální stav, všude se staví po etapách... Takže ano, dál zatím po stávajícím koridoru, který na tom není zase tak hrozně (ona tam totiž bude někde přede za Roudnicí spojka na stávající 1. koridor). Ono i tohle ušetří hromadu času, než vyjíždět z Prahy po trati kroutící se podél Labe. Nebo myslíte, že až se bude stavět VRT do Brna, že se po ní bude jezdit až bude celá hotová? Když bude hotov výjezd z Prahy na Benešov, už ji klidně budou moci používat vlaky do Budějovic... 

VIZ toto http://www.vysokorychlostni-zeleznice.cz/wp-content/uploads/2013/05/VRT_Litomerice_Praha_Brno_Vranovice_2035.jpg

0/0
22.5.2014 8:55

R35a74d73e63k 36J56a52n53a88t17a 9735236124302

Vy v tom máte nějaká guláš. Jaké přestupování? Trať je určena pro rychlé spojení Ústí-Praha a pro spojení s naším nejvýznamějším obchodním partnerem, Německem. Aby to vlakem netrvalo do Berlína 4,5 hodiny, ale třeba jen 2 hodiny.

+2/0
20.5.2014 20:47

O97t33o 72D23a37n83i27t41a 3733613751894

já v tom guláš nemám :-(jen znám poměry na dráze Rv

0/0
20.5.2014 22:20

J21o26s64e43f 17K17u76b78e94š 9285605959784

Já je také znám, ale tohle není věc dráhy, ale státu...

0/0
22.5.2014 8:56

A95n11t57o16n45í31n 92T94y46k61a41č 3887371415

Další důkaz blbosti úředníků z EU, nebo neschopnost a řitní alpinismus našich vládních činitelů ? Česko musí a Německo nemusí ? Pokud to chce pokračovat do Německa budou rychlotratě kopírovat D8 ? S přelétáním přírodní rezervace České středohoří a to přímo středem? Jezdím do Německa často. Poměrně rychle a s krásným výhledem na skály podél tratě a Labe. Úředníkům doporučuji projet si současnou trasu a nehledat jiné vedení nových tras. Leč je to jen můj názor.

+2/−4
15.5.2014 12:05

J98a15n 90E66m65m85e56r 2604348913913

Pokud jsem to dobře pochopil, tak to má vést podle D8 z Prahy do Lovosic. Přes Středohoří těžko můžou plánovat trať podle D8, když se neví, kudy tam ta D8 vlastně povede. Přes to místo sesuvu těžko.

+3/0
15.5.2014 12:25

R37a76d21e53k 23J62a12n79a27t89a 9315856514462

Skrz Středohoří i Krušné hory je pro dosažení dané rychlosti nutný tunel. Jinak se samozřejmě může jezdit po staré trati, ale pomaleji.

+1/0
20.5.2014 20:49

O30n75d84ř30e58j 98M56a59l55ý 3525864126891

Spíše kdyby dostavěli konečně D8 :)

+4/−3
15.5.2014 9:23
Foto

R83o84m34a82n 48V55i36e27t40z70e 9181942249210

to by museli nejdřív ekoteroristi vymřít

+3/−1
15.5.2014 10:18

J23a51n 20E50m16m43e16r 2194438693573

Že se ale těm ekoteroristům ten sesuv půdy povedl, co? Jsou to pašáci. 8-o

+4/0
15.5.2014 11:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.